بازار فروش سویا بافت دار کیلویی

سویا بافت دار کیلویی، از بهترین نمونه های سویا است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بهترین بسته بندی قرار دارد. اما هستند فروشندگانی که این نمونه از سویا را به صورت عمده به صادرات می رسانند و از این راه ارز آوری خوبی را داشته اند.

شما می توانید بهترین نمونه از سویای بافت دار خود را از بازار فروش معتبر تهیه نمایید و از این صورت به خرید اقتصادی تری هم دست یابید.

بازار فروش سویا بافت دار کیلویی

سویا منبع غنی از پروتئین

سویا منبع غنی از پروتئین

استفاده از پروتئین سویا ارگانیک در میان اغلب مردم و از جمله ورزشکاران بسیار رایج است و معمولا از آن در میان وعده ها استفاده می کنند.

آجیل سویا، نسبت به بسیاری از تنقلات ترد، حاوی پروتئین و فیبر بیش تری است. اما این نمونه از آجیل، منبع خوبی از پروتئین است. پروتئین برای همه چیز از جمله؛ ترمیم بافت و عضله سازی گرفته تا حفظ سطح مناسب قند خون و انرژی در طول روز مهم است. یک مشت از آن، 10 گرم پروتئین مورد نیاز بدن را تأمین می کند، که بیش تر از مقدار پروتئین موجود در یک تخم مرغ یا شیر کم چرب است. از طرفی آجیل سویا به عنوان یک منبع پروتئینی گیاهی است و یک گزینه عالی به ویژه برای افرادی است که از رژیم های گیاهی بهره می برند.

سویا همچنین مقادیر ارزشمندی فیبر و کربوهیدرات را فراهم می آورند که به عملکرد خوب دستگاه گوارش کمک کرده و در کنترل اشتها و قند خون موثر است. یک وعده آجیل سویا، 5 گرم فیبر مورد نیاز بدن را تأمین می کند.

از طرفی استفاده از آن ها یک جایگزین مغذی برای تنقلات مصنوعی و مضر مثل؛ چیپس و پفک است. به لطف بافت ترد آجیل سویا، که در آن ها از چربی های ناسالم استفاده نشده است، می تواند یک میان وعده خوشمزه و بسیار دلپذیر برای کودکان شما باشد و آهن مورد نیاز بدن آن ها را تامین کند.

همچنین آجیل سویا مرغوب بسته به مارک تجاری آن، حدود 90 میلی گرم سدیم دارد. بنابراین برای افرادیکه دچار فشار خون بالا هستند، توصیه می شود که مقدار کنترل شده ای از آن را خریداری نمایند.

بررسی کیفی سویا بافت دار

در حال حاضر در اکثر نقاط جهان، انواع مختلف سویا تولید و روانه بازار می شود. در ایران بیش ترین استان های تولید کننده سویا، بعضی از مناطق مازندران و گلستان است. اما با گذشت زمان و روی کار آمدن ابزارآلات کشاورزی بسیار مدرن، تولید و کاشت سویا در دنیا رو به افزایش چشمگیری قرار گرفته است و این در حالیست که بسیاری از کشور ها، روی صادرات سویا حساب ویژه ای باز کرده اند.

از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده سویا باکیفیت می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • آمریکا
  • برزیل
  • آرژانتین
  • چین
  • هند
  • پاراگوئه
  • کانادا

از انواع محصولات سویا، استفاده انسانی و دامی می شود. در واقع سویا محصولات و مشتقات فراوانی دارد که در کشور ایران بسیاری از مشتقات آن به مصرف نمی رسد؛ چرا که شناخت کافی در این زمینه وجود ندارد.

آرد سویا، شیر سویا، پنیر سویا، کنجاله‌ سویا، کنسانتره سویا و … از مشتقات این محصول با کیفیت است که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند. بیش تر مصرف لوبیای سویا در ایران برای روغن کشی و استفاده از کنجاله آن برای مصارف انسانی و دام می باشد.

اما همواره یکی از دغدغه های خریداران این بوده است که لوبیای سویای با کیفیت را از کجا بخریم؟

شما می توانید با خرید به صورت اینترنتی در هر نقطه از کشور به بهترین نمونه از این محصول دسترسی‌ داشته باشید و خرید خود را تضمین شده انجام دهید.

شما می توانید هر حجم از سویای مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی ما تهیه نمایید که در اینصورت خرید به صرفه تری خواهید داشت.

شما می توانید انواع سویا شامل دانه خام سویا، سویا آجیلی، روغن سویا، آرد سویا، سویا خوراکی با برند های مختلف را از ما به صورت مستقیم تهیه نمایید که ما آن ها را بصورت اینترنتی، جزئی و عمده به شما ارائه خواهیم داد.

رفع موثر افسردگی با مصرف منظم سویا

رفع موثر افسردگی با مصرف منظم سویا

سویا یکی از انواع حبوبات است که منشأ آسیایی دارد. افرادی که رژیم گیاهخواری را دنبال می کنند، اغلب از سویا برای جایگزینی گوشت استفاده می کنند. دانه های سویا را می توان به طور کامل خورد و یا محصولات مختلفی از جمله تفاله سویا، شیر سویا، آرد سویا و سایر گزینه های لبنی و گوشتی از آن تهیه کرد.

برای گیاهخواران و کسانی که از مصرف غذاهای لبنی اجتناب می کنند یا به آن ها آلرژی دارند، پروتئین سویا اغلب منبع اصلی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن آن هاست.

اما سویای خوراکی در بهترین کیفیت قرار دارد و به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیای غربی صادر می شود.

اگر شما گیاه خوار هستید یا یک ورزشکار حرفه ای می باشید، می توانید از سویا، پروتئین مورد نیاز بدن خود را تامین کنید. برخلاف اکثر پروتئین های گیاهی، سویا تمام 9 اسید آمینه ضروری را که برای عضلات و استخوان های سالم نیاز است را دارد.

دانه های سویا، سرشار از پروتئین هستند و استفاده ی غذایی زیادی دارند. همچنین از روغن سویا، برای تولید سوخت سازگار با محیط زیست و همچنین شمع، مداد رنگی و روان کننده های موتور استفاده می کنند.

همچنین دانه های سویا دارای رنگ های مختلفی از جمله؛ سبز، زرد و سیاه هستند که هر کدام از آن ها کارایی خاص خود را دارند.

دانه های سویای سویا، جوان هستند و مردم می توانند آن ها را بخارپز کرده و به عنوان پیش غذا مصرف نمایند. همچنین از آن ها در در سالادها، سیب زمینی سرخ شده و سوپ استفاده می کنند. از طرفی تولید کنندگان به طور معمول از سویا زرد برای تهیه شیر سویا و یا تفاله استفاده می کنند.

در چندین فرهنگ غذایی آسیایی، از سویای سیاه برای تولید جوشانده و یا در غذاهای سنتی استفاده می کنند.

در 100 گرم از آن ارزش غذایی زیر نهفته است:

  • 141 کیلو کالری
  • 35/12 گرم پروتئین
  • 6.4 گرم چربی
  • 11.05 گرم کربوهیدرات
  • 4.2 گرم فیبر

دانه های سویا تازه چربی اشباع شده کم و پروتئین، ویتامین C و فولات زیادی دارند. آن ها همچنین منبع خوبی از کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و تیامین هستند.

کمبود پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی گیاه‌ خواران، اغلب منجر به ایجاد بیماری در آن ها می شود. در این هنگام افراد گیاه خوار باید از پروتئین سویا برای رفع این مشکل استفاده داشته باشند.

اما استفاده از دانه های سویا فقط مخصوص افراد گیاه خوار نیست، یک گوشت خوار نیز می تواند از مزایای این لوبیای شگفت انگیز بهره ببرد، چرا که مزایای بسیاری دارد.

از ارزش غذایی پروتئین سویا می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • حاوی انواع اسیدهای آمینه است.
  • تعداد کمی از مشتقات سویا، حاوی کلسیم و آهن هستند.
  • منبع خوبی از فیبر اند.
  • چربی اشباع شده کمی دارند.
  • فاقد کلسترول و لاکتوز هستند.
  • سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 می باشند.

این سری محصولات به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان، می تواند از ابتلا با سرطان جلوگیری کند؛ چرا که با وجود چنین ماده ای رادیکال های آزاد موجود در بدن را از بین می برد.

از طرفی از پوکی استخوان جلوگیری می کند و باعث بهبود سریع زخم و لخته شدن آن خواهد شد. در رشد و بازسازی سلول های بدن بسیار موثر است. لوبیای سویا همچنین حاوی انواع اسیدهای آمینه است که به عنوان بخشی اساسی در تولید انسولین در بدن نقش دارد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، پروتئین سویا به کاهش سطح کلسترول LDL در بدن کمک می کند، این امر به نوبه خود می تواند احتمال بیماری قلبی را به شدت کاهش دهد. اگر می خواهید قلب خود را سالم نگه دارید، مطمئن شوید که در رژیم غذایی خود از پروتئین سویا استفاده می کنید.

اما شما با استفاده منظم از سویا می‌ توانید از بیماری‌ هابی همچون افسردگی در امان باشید در واقع سویا باعث حفظ سلامت جسمی و روانی شما می شود چرا که دارای مقدار پروتئین بالایی بوده و چربی آن بسیار کم می باشد، علاوه بر آن امگا ۳ موجود در آن غنی است و می تواند به شما کمک کند تا پر انرژی باشید.

سویا سرشار از ویتامین E

لوبیای سویا یکی از انواع حبوبات است که در جهان غذای میلیون ها نفر با آن تامین می شود. گفته می شود که این مدل از لوبیا از نوعی گیاه وحشی بوجود آمده است که پس از گذشت سالیان طولانی آن را در شرق آسیا اهلی کردند.

دانه سویا دارای اسید آمینه میتونین و اسید آمینه لایزین است که به انواع پروتئین حیوانی شباهت دارد. همچنین روغن سویا از ۴۹ درصد لینولئیک اسید و ۲۵ درصد اسیداولئیک برخوردار است و برای افراد گیاه خوار و کسانی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند، مصرف آن توصیه شده است.

گفته می شود که فقط 10٪ تا 15٪ از چربی موجود در دانه های سویا، اشباع شده اند که با این وجود خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهند.

مانند تمام سبزیجات و غلات، سویا به طور طبیعی فاقد کلسترول است. دانه های سویای موجود در یک فنجان، حدود 10 گرم فیبر دارند. فیبر موجود در سویا، می تواند به کاهش کلسترول دریافتی از غذاهای دیگر کمک کند. یک فنجان سویا، 886 میلی گرم پتاسیم دارد و به اندازه یک سوم نیاز روزانه بدن را تامین می کند.

پروتئین سویا ایزوله یکی از انواع سویا است که در بالاترین سطح کیفی خود موجود است و از مابقی انواع سویا بالاترین ارزش بیولوژیکی را دارد. کنسانتره پروتئین سویا هم که در آن هیچ گونه قندی وجود ندارد، پروتئین زیادی دارد و سرشار از فیبر است. همچنین فیبر موجود در آن می تواند در سلامت دستگاه گوارش موثر باشد.

پروتئین سویا بافت دار هم که از کنسانتره پروتئین سویا ساخته شده است، شبیه یک محصول مبتنی بر گوشت است که از آن برای تهیه بسیاری از غذاهای سنتی مبتنی بر گوشت مانند سوپ، خورشت و… استفاده می کنند.

یکی از دلایلی که مردم به سمت یک رژیم غذایی گیاهی حرکت می کنند، می تواند اجتناب آن ها از کلسترول در غذا باشد؛ چرا که رژیم غذایی غنی از گوشت غالباً کلسترول بالایی دارند.

پروتئین سویا برخلاف بسیاری از منابع گیاهی دیگر، از نظر روی نسبتاً زیاد است. جذب روی از سویا فقط حدود 25٪ کم‌ تر از گوشت است. مقادیر کم روی با کمبود تستوسترون مرتبط است که بر رشد عضلات و عدم احساس خستگی تأثیر می گذارد.

بنابراین اگر متوجه شدید که اغلب احساس خواب آلودگی دارید، بهتر است که از سویا استفاده داشته باشید‌.

همچنین سویا دارای ویتامین B، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم هستند که برای حمایت از سیستم ایمنی بدن و تولید انرژی، مورد نیاز است.

از طرفی سویا منبع خوبی از ویتامین e می‌باشد و می‌ تواند باعث بهبود و ترمیم سلول های مرده پوست شما شود و کمک می کند تا سلول های جدیدی در پوست شما ایجاد شود، این گزینه می تواند به شما کمک کند تا جوان و پر انرژی به نظر برسید برای ب خورداری از پوستی شاد می‌ توانید مقداری سویا را با آب ترکیب کنید و آن را بر روی صورت خود اعمال نمایید، پس از ۲۰ تا ۲۵ دقیقه صورت خود را با آب بشویید و از مرطوب کننده ملایم استفاده کنید، برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از این درمان دریافت کنید سه بار در هفته این عمل را تکرار نمایید.

صادرکنندگان سویا بافت دار تازه

صادرکنندگان سویا بافت دار تازه

با توجه به استقبال بالای افراد برای مصرف این نمونه از حبوبات، در حال حاضر انواع دانه سویا فله به بازار ارائه شده است و افراد می توانند براحتی هر نوع از مشتقات سویای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

صادرکنندگان سویای بافت تازه تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین و با کیفیت ترین این سری از محصولات را در اختیار مشتریان خارجه قرار دهند، در حال حاضر کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی با کیفیت ترین انواع سویا را خریداری می نمایند و بازرگانان با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می رسند.

قیمت فروش سویا خوراکی به صورت عمده بسیار پایین تر خواهد آمد و افراد می توانند بهترین نمونه از آن را از فروشگاه ما و به صورت اینترنتی در هر جای ایران تهیه نمایند.

خرید بی واسطه سویا بافت دار ارگانیک

با توجه به استقبال بسیار زیاد از این محصولات و تولید کننده فعال آن، خرید پروتئین سویا در سراسر ایران امکان پذیر است و افراد می توانند بهترین نمونه از آن را خریداری نمایند.

همچنین شما می توانید با استفاده از تجربیات متخصصین ما در زمینه فروش انواع پروتئین سویا، به با کیفیت ترین آن به صورت عمده دست یابید و در اینصورت، خرید اقتصادی تری را تجریبه نمایید.

قیمت بهترین سویا بافت دار صادراتی

قیمت بهترین سویا بافت دار صادراتی قیمت بهترین سویا بافت دار صادراتی به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توانیم به نسبت عرضه به تقاضای محصول اشاره داشته باشیم، اما شما با تهیه عمده‌ این سری از محصولات می توانید خرید خود را به صرفه‌ذتر کنید و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه را از معامله حذف نمایید.