بازار فروش سویا گوشتی عمده

سویا عمده از جمله پروتئین های گیاهی بسیار پرطرفدار است که امروزه در اکثر غذا ها جایگزین گوشت های کبابی شده است. شرکت سویا کبابی این محصول را با استفاده از بهترین دانه های سویا به روش نوین و جدید تولید کرده و این محصول سالم و مقوی را جهت ارتقا سلامت مصرف کنندگان و رضایت آنها روانه بازار می گرداند همچنین، از طریق ارتباط مستقیم با خریدار توانسته موجب قیمت مناسب محصولات خود شود.

بازار فروش سویا گوشتی عمده

بررسی میزان پروتئین موجود در دانه سویا

بررسی میزان پروتئین موجود در دانه سویا

یکی از فرآورده های گیاهی که از دانه سویا در کارخانجات تولید می شود، سویا طعم دار است. به دلیل اینکه طعم سویا با ذائقه همه افراد جور در نمی آید در طعم های مختلف تولید می گردد. در دنیای امروز که همه ما شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم، همواره به دنبال تغییر در طعم و مزه غذا های خود هستیم تا آنها را بهتر و مقوی تر کنیم.

یکی از غذاها و محصولاتی که در بین گیاهخواران و غذاهای که بدون گوشت رایج است، سویای کبابی می باشد. تولید سویا کبابی همانطور که در بالا اشاره کردیم، با استفاده از بهترین مواد دانه های سویا توسط شرکت‌های مختلف با استفاده از طعم دهنده های غذایی به روش بهداشتی طعم دار می شود.

برای تولید این سویا ابتدا سویا های معمولی تولید می شود سپس شسته و با استفاده از ادویه جات و طعم دهنده ها شروع به مزه دار شدن می گردد. این روش تولید سویای طعم دار که با طعم کبابی فروش می‌رسد، یک رژیم غذایی گیاهی بوده و بهترین جایگزین برای غذاهای گوشتی می باشد.

اگر شما هم جزو مصرف کنندگان مواد غذایی گیاهی هستید و از طعم سویا خسته شده اید پیشنهاد می کنیم که این محصول را حتماً با طعم کبابی امتحان کنید.

نکاتی مهم برای روغن گیری از دانه های سویا

نکاتی مهم برای روغن گیری از دانه های سویا

سویا طعم دار یک غذای بسیار عالی است که امروزه به دلیل طعم بسیار عالی و قیمت مناسبی که دارد، جایگزین گوشت شده و سرشار از پروتئین است که معمولاً به صورت تکه های بزرگ به فروش می‌رسد. طعم این نوع سویا شبیه به بوی کباب بوده و به دلیل دارا بودن مواد مغذی بسیار بالا نیاز بدن را به خوبی تامین می کند.

این سویا در عین کم کالری بودن پروتئین بسیار بالایی دارد و نیاز بدن را به پروتئین، فیبر و انواع مواد معدنی تامین می کند. این طعم برای افرادی که علاقه مند به گوشت کبابی هستند اما از مصرف کباب گوشت منع می باشند، بهترین گزینه بوده زیرا جایگزین خوب گوشت بوده و در مقایسه با آن از پروتئین بیشتر و کالری کمتری برخوردار است.

سویا طعم دار سرشار از اسیدهای چرب مفید از جمله امگا 3 و 6 بوده که برای بدن مفید بود و از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌ کند. مصرف این سویا به بانوان به خصوص زنان باردار توصیه می‌شود زیرا ویتامین b بسیار بالایی دارد و از ایجاد نقص عصبی در جنین جلوگیری کرد و با داشتن انواع و اقسام ویتامین و مواد معدنی برای رشد جنین ضروری و لازم است.

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، می توانید با قرار دادن سویای طعم دار در رژیم غذایی خود اشتهای کاذب را کاهش داده و این گونه با حذف چربی های اضافی در بدن موجب کاهش وزن خود شوید.

همان طور که بیان کردیم سویا بافت دار کیلویی از دانه سویا که یکی از حبوبات مفید است تهیه می شود، دانه سویا از محصولات غذایی مهمی است که در بسیاری از کشورهای دنیا کشت شده و تولید می شود، از این دانه فرآورده های زیادی بدست می آید که یکی از محصولات جانبی این دانه روغنی، سویا بافت دار نامیده می شود.

دانه های سویا بعد از استخراج روغن تبدیل به کنجاله می شوند، سپس کنجاله های سویا وارد دستگاه های اکسترودر شده و تحت دما و حرارت بالا تبدیل به محصولی می شود که به ان سویای بافت دار می گوییم، این سویا با استفاده از دستگاه های خشک کن خشک و ترد شده و در اندازه های ریز و درشت جداسازی می شود.

در بازار کشور ما بخش وسیعی از آن به تولید و فروش سویا بافت دار اختصاص یافته است و سایر محصولات جانبی مانند شی سویا، آرد سویا و… نسبت بع این محصول کمتر مورد توجه هستند، از این رو بسیاری از تولید کنندگان در کشور به تهیه این محصول مشغول هستند، مصرف کنندگان سویا بافت دار این محصول را در پخت غذاهایی مانند ماکارونی، شامی، لازانیا و… مورد استفاده قرار می دهند و در واقع این ماده غذایی را پروتئین جایگزین گوشت محسوب می کنند.

قیمت عرضه سویا گوشتی عمده

قیمت عرضه سویا گوشتی عمده روغن سویا از محصولات عمده ای است که در کشور به صورت انبوه تولید می شود، این محصول یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین فرآورده های گیاهی می باشد که با نان پروتئین سویا شناخته می شود، صادرکنندگان سویا بافت دار کیلویی این محصول را با کیفیتی بی نظیر و فوق العاده به سایر کشورها ارسال می کنند، صادرات سویا یکی از سودآورترین تجارت ها برای بازرگانان بوده و حمایت مناسبی هم از تولید کنندگان ایرانی این محصول خواهد کرد.

فروشگاه سویا بافت دار کیلویی محلی است که انواع این محصول را به صورت عمده و مستقیم عرضه می کند، تولید سویا بافت دار با استفاده از دستگاه های مجهز بوده و از بهترین و درجه یک ترین دانه های روغنی سویا در تولید این سویا استفاده شده است، بطوری که به عنوان یک محصول غذایی مفید و مقوی از نظر مصرف کنندگان به شمار آمده و مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

قیمت ارائه شده برای هر کیلو سویا بافت دار با توجه به کیفیت منحصر به فردی که دارد بسیار ارزان و مناسب است چرا که بی واسطه و کاملا مستقیم در اختیر مشتریان سویا قرار گرفته و واسطه ها دخالتی در تعیین قیمت این سویا ندارند، برای اطلاع از قیمت ها و خرید از این فروشگاه می توانید به سایت اختصاصی فروش سویا بافت دار مراجعه کرده و سفارشات خود را به شیوه آنلاین انجام دهید.

تولید کنندگان بهترین سویا گوشتی عمده

تولید کنندگان بهترین سویا گوشتی عمده

اگر در هنگام خرید به قیمت سویا توجه می کنید، باید به شما بگوییم که قیمت این محصول در واقع طبق برند، نوع بسته بندی و میزان تقاضا و سفارش از جانب به مشتری تعیین می‌ شود. برندهای مختلف این محصول را به صورت دانه درشت و کوچک تولید می کنند و با طعم های عالی این محصول توانست فروش محصولات خود را افزایش دهد.

شما عزیزان جهت اطلاع دقیق از نرخ محصول و خرید آن می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه، سویا گوشتی مورد نظر را در طعم های مختلف که با استفاده از دستگاه های مخصوص و بهداشتی تولید می شود، در بسته بندی های کاملا پلمپ و بهداشتی خریداری کنید.