توزیع بی واسطه سویا بسته بندی درشت

توزیع بی واسطه سویا بسته بندی شده درشت به صورت عمده انجام می گیرد. سویا یکی از حبوبات پرمصرف و پرفروش در بازار بوده که به دلیل پروتئین بالا، از آن به عنوان یک وعده غذایی کامل نام برده می شود.

توزیع عمده این نوع از حبوبات سبب شده تا قیمت سویا بسته بندی شده هم کاهش محسوسی پیدا کند. امروزه بسیاری از خریداران هم تمایل دارند تا سویا بسته بندی شده را به صورت کیلویی خریداری کنند تا هزینه کمتری پرداخت نمایند.

توزیع بی واسطه سویا بسته بندی درشت

سویا تازه چه خواصی دارد؟

سویا تازه چه خواصی دارد؟

سویای تازه خواص و مزایای فراوانی داشته و به همین دلیل بسیاری از متخصصان تغذیه مصرف آن را توصیه می کنند. در ادامه مطلب به برخی از این خواص اشاره خواهیم نمود.

یکی از فواید مهم مصرف سویای تازه جوانتر شدن پوست و جلوگیری از چروک شدن آن است. دانه های سویا حاوی مقدار زیادی ویتامین E می باشد. این ویتامین به صورت موثری می تواند جلوی ایجاد چین و چروک به خصوص در میان سالی را بگیرد.

دانه های سویا مقدار زیادی اسید فولیک و ویتامین B را در خود جای داده است. همانطور که می دانید مصرف اسید فولیک برای زنان باردار یا خانم های که قصد بارداری دارند، بسیار ضروری است. لذا مصرف سویا خصوصا به صورت تازه توسط پزشکان توصیه شده است.

اسید آمینه بالای سویا سبب شده تا مصرف آن در همه افراد به خصوص ورزشکاران بسیار اهمیت داشته باشد. در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران برای تامین انرژی روزانه خود و بالا بردن استقامت بدن از سویا به شکل های مختلف استفاده می کنند.

قیمت فروش سویا بسته بندی درشت

قیمت فروش سویا بسته بندی درشت

قیمت فروش سویا بسته بندی درشت با توجه به وزن بسته بندی فرق می کند. البته انواع سویا ارگانیک قیمت بالاتری نسبت به سویای فرآوری شده دارد. با این حال بسیاری از خریداران به خصوص کسانی که قصد خرید به صورت عمده و در حجم بالا دارند، علاقه مندند تا قیمت روز سویا را قبل از سفارش به دست آورند.

برای اطلاع از قیمت فروش می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. در سایت ما قیمت به روز انواع سویای بسته بندی شده درج شده و مشتری می تواند با مقایسه قیمت ها علاوه بر آگاهی از قیمت ها، برای خرید با توجه به بودجه خود تصمیم گیری کند.

این نکته را نباید از نظر دور داشت که در فروش آنلاین به دلیل ارائه مستقیم و بدون واسطه، قیمت انواع سویا و محصولات جانبی آن مناسب تر از قیمت کف بازار می باشد. ضمن آنکه محدودیتی در زمان و مقدار سفارش وجود نداشته و شما می توانید خریدتان را با توجه به نیازی که دارید انجام دهید.