توزیع بی واسطه سویا کیلویی

توزیع بی واسطه سویا کیلویی، مشتریان زیادی را از شهرها و استان های مختلف به خرید ترغیب کرده است. این سویاها با کیفیت بالایی که دارند صد البته می توانند رضایت خریداران را به خود جلب نمایند. سویاهای کیلویی، ضمن بهره مندی از کیفیت بالا، از قیمت های متناسبی هم برخوردار می باشند و این دو مورد باعث شده تا با استقبال بسیار خوبی در خرید و فروش روبرو شوند.

توزیع بی واسطه  سویا کیلویی

پروتئین سویا چگونه فرآوری می شود؟

پروتئین سویا چگونه فرآوری می شود؟ دانه های سویا از باارزش ترین دانه های خوراکی محسوب می شوند که انبوهی از ویتامین ها و مواد معدنی مفید برای سلامت در آن جای دارد. استفاده از سویا برای انسان ها و همچنین برای دام ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند نیاز بدن آن ها را تامین نماید.

دانه سویا با داشتن ارزش غذای بسیار بالا، مواد ضد تغذیه ای زیادی هم دارد. دام هایی که از آن استفاده می کنند ممکن است با اختلالاتی در بخش های مختلف از بدن خود روبرو شوند. بعلاوه مقدار پروتئین عبوری دانه های سویا چندان زیاد نیست. به همین دلیل فراوری پروتئین سویا صورت می پذیرد.

فراوری سویا در دو مرحله انجام می شود:

  • فراوری روغن موجود در سویا: روغن گیاهی سوی از بهترین و سالم ترین روغن های گیاهی بوده که بسیاری از افراد آن را به دلیل مزیت هایی که دارد، در برنامه غذایی خود گنجانده اند. برای استخراج روغن از سویا در ابتدا پوست گیری آن انجام می شود و پس از خارج کردن روغن از آن، پردازش روغن صورت می پذیرد.
  • فراوری پروتئین بافت دار سویا: با جدا شدن روغن سویا، کنجاله سویا به جا می ماند که منبعی غنی از پروتئین بوده و برای استفاده از سوی انسان ها و دام ها بسیار سودمند است. در اولین قدم برای فراوری پروتئین سویا، آسیاب دانه ها و سپس اکسترود و پخت آن صورت می پذیرد. در انتها هم دانه بندی و بسته بندی این محصول انجام شده و محصول مورد نظر آماده توزیع در بازار خواهد شد.

مرجع فروش سویا کیلویی

مرجع فروش سویا کیلویی مرجع فروش سویا کیلویی، نمونه های مختلف از سویا خورشتی ارزان را با قیمت های عالی در بازار ارائه می کند و شرایطی را محقق می سازد که همه بتوانند از خرید آن بهره مند شوند.

سویاهای ارائه شده در این بازار به شکل کیلویی ارائه می گردد و مشتریان می توانند آن را به شکل عمده خریداری نمایند. در عرضه سویا به صورت عمده، همه می توانند میزان زیادی از این سویاها را سفارش داده و آن را در اسرع وقت به دست آورند. این سویاها با قیمت های ارزان در خرید و فروش عمده عرضه می گردد.