توزیع سویا آجیلی خام ایرانی

آجیل سویا یکی از بهترین دانه های روغنی بوده که سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها است که در ادامه به خواص بی نظیر این محصول اشاره می کنیم. توزیع سویا آجیلی خام ایرانی در کشور ما کاملاً مستقیم انجام می‌ شود تا مشتریان گرامی بتواند این محصول را با قیمتی مناسب و عالی دریافت کنند. در واقع این محصول کاربردهای بسیار فراوانی دارند و جزو قیمت مناسب ترین نوع خشکبار و دانه های روغنی است.

توزیع سویا آجیلی خام ایرانی

آشنایی با خواص سویا آجیلی

آشنایی با خواص سویا آجیلی سویا آجیلی بهترین منبع پروتئینی برای افراد گیاهخوار و افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند، است. این محصول در واقع سویا های بو داده با طعم های مختلف است که برای بدن فواید زیادی دارد و مصرف آن در دوران بارداری، در سنین رشد، ورزش بسیار توصیه می‌ شود زیرا مواد معدنی مورد نیاز بدن را به خوبی می نماید که از خواص متعدد این محصول به موارد زیر می توان اشاره کرد:

سویا در عین روغنی بودن، باعث کاهش کلسترول و فشارخون می‌ شود زیرا سرشار از چربی‌های غیراشباع بوده و با کاهش سطح کلسترول بد، چربی های خوب را افزایش داده و باعث کاهش کلسترول گردیده و از طرفی به کاهش فشار خون کمک نموده و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری های قلبی را هم از بین می برد.

طبق تحقیقات و بررسی‌هایی که انجام شده آقایانی که سویا را در رژیم غذایی خود قرار می دهند، کمتر به سرطان پروستات مبتلا می شوند زیرا سویا منبع عالی هورمون گیاهی به نام فیتواستروژن است که از ترشح هورمون تستسترون جلوگیری نموده و در نتیجه خطر ابتلا به سرطان پروستات را کم می کند. آنتی اکسیدان های فراوانی که در دانه سویا وجود دارد و اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ باعث سلامت رگهای خونی شده و بدن را در برابر حمله رادیکال‌های آزاد محافظت کرده، با افزایش جریان خون و انعطاف پذیری رگها، آن را تقویت نموده و به تنظیم فشارخون هم کمک می کند.

عرضه بی واسطه سویا آجیلی خام ایرانی

عرضه بی واسطه سویا آجیلی خام ایرانی از آنجایی که آجیل سویا بسیار پر مصرف است و قیمت مناسبی هم دارد، عرضه سویا آجیلی ایرانی بدون واسطه و مستقیم از طریق برخی مراکز انجام شده و امکان خرید راحت و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم آورده تا این گونه بتوان آن را با قیمتی مناسبتر از بازار هم دریافت نموده و حجم و اندازه دلخواه خریداری کرد. عرضه بی‌واسطه که ارتباطی مستقیم با تولید کننده و مشتری دارد، باعث می‌ شوند مشتری از بابت کیفیت محصول و تازه بودن آن اطمینان حاصل کرده و آن را به در بسته بندی های بهداشتی و سالم خریداری نمایید.