توزیع کنندگان سویا صادراتی در تهران

سویا یکی از مقویی ترین دانه ها از بین حبوبات است که امروزه آن را به عنوان سویا صادراتی به کشور های مختلف صادر می کنند. رکام مارکت از مجموعه های فعال در عرصه تولید سویا است که میزان سویا بازار های داخلی و خارجی را تامین می کند.

توزیع کنندگان سویا صادراتی در تهران

مشخصات مهم انواع سویا صادراتی

مشخصات مهم انواع سویا صادراتی سویا یک گیاه خوراکی با ارزش غذایی بالا است، به طوری که بعضی از ورزشکاران حرفه ای آن را جایگزین مصرف گوشت قرمز کرده‌اند.

یک سویا با کیفیت و مرغوب، خواصی دارد که از آن در اصطلاح عمومی به نام گوشت گیاهی یاد می شود که در ادامه به آن می پردازیم ولی اول بهتر است اطلاعات و مشخصاتی درباره سویا بدانیم:

سویا که یک دانه روغنی هم محسوب می شود، شکل اولیه آن شبیه یک لوبیا است که پس از فرآوری شدن به دست مصرف کننده می رسد و از آن استفاده می کند. البته سویا تازه قابلیت مصرفی روغنی هم دارد ولی چون اسید لینولئیک بالایی دارد نمی توان در نوزاد سرخ کردنی از آن استفاده کرد.

دانه سویا به دلیل میزان پروتئین بالایی که دارد برای مصرف روزانه به عنوان یک غذای کامل و بسیار مفید است. به طوری که در برنامه ورزش و تمرینی ورزشکاران و بدنسازان، سویا به عنوان پایه ثابت برنامه ی حرفه ایی آنها است.

سویا جز آن دسته از موادی است که مقدار کلسترول آن صفر است و از این جهت برای کسانی که مبتلا به بیماری کلسترول و قلبی و عروقی هستند مفید است و می توانند از این خوراکی خوشمزه استفاده‌ کنند.

یکی از خاصیت های درمانی و بهداشتی سویا در حوضه پوست است که به عنوان مرطوب کننده می توان از آن استفاده کرد و پوست خود را از خشکی دور کنیم و همچنین افرادی که به دنبال دوری از پیری و چین و چروک های صورت هستند بهتر است از سویا استفاده کنند که سویا حاوی مقداری استروژن است و از این جهت به پوست کمک می کند تا دچار افتادگی نشود

سویا مانند یک تالار حاوی ویتامین های E و A است که از این جهت اگر شما در طول روز احساس خستگی و یا ضعف می کنید بهتر است از سویا استفاده کنید تا این نشانه ها از شما دور شود.

حتی ناگفته نماند که این دانه مقویی و با ارزش غذایی بالا می تواند با گوشت سفید ماهی هم رقابت کند و آن هم این است که سویا دارای چربی های امگا۳ است و خودتان بهتر می دانید که این چربی مفید، برای بیماری های سیستم قلبی و عروقی مفید و هیچ ضرری هم ندارد

البته سویا غذای کامل و درجه یک برای ورزشکاران و بدنسازان حرفه ای است و با کسانی که نمی خواهند از مواد چربی را استفاده کنند سویا فاقد هرگونه چربی غیر اشباع و حتی کلسترول است و از این جهت سلامتی شما را تضمین می کند.

شما حتی می توانید سویا خشک را در تابه تفت دهید و سپس آن را به عنوان یک میان وعده مقویی میل کنید تا تمام خستگی هایی که در طول روز وارد بدن شما شده است را خارج کند.

نکاتی برای استفاده از سویا در منزل

نکاتی برای استفاده از سویا در منزل امروزه افراد و خانواده ها سویا را به عنوان یک غذای کامل و یا به عنوان یک ماده افزودنی به غذای دیگر استفاده می کنند و برخی از خانوار ها سویا را جایگزین گوشت قرمز کرده‌اند و از آن استفاده می کنند.

برای تهیه‌ی این که بتوان سویا را در منزل مصرف کنید بهتر است قبل از مصرف آن را در یک ظرف از آب گرم ( آب ولرم متمایل به آب گرم) خیس کنید و تا سویا از حالت سخت خود به حالتی نرم تبدیل شود. (ولی بهتر است در ده دقیقه در آب گرم باشد و هر ۵ دقیقه یک بار آب آن را عوض کنید.)

حالا بعد از طی کردن مرحلی که گفته شد می توانید آن را همراه با پیاز و مقداری رب در تابه تفت دهید و آن را به عنوان یک میان وعده و یا یک غذای کامل میل کنید.

نکته دوم درباره مصرف سویا در منزل، این است که اگر از سویا ریز استفاده می کنید بهتر است زمانی که آن را در آب قرار می دهید، آب خیلی سرد نباشد زیرا باعث نرم شدن سویا نمی شود و سویا حالت خشن و سخت خود را حفظ می کند. و می توان این را هم اضافه کرد که بعد از شستن سویا، آن را فشار ندهید تا آب آن کامل خارج شود زیرا شما با این کارتان، مواد مقویی و خوشمزه سویا را دور می ریزید. پس بهتر است که صبر کنید تا آب راکد شود.

نکته چهارم این که هیچ وقت سویا را ( چه سویا درشت و چه ریز) را در آب خیلی جوش نشوید و آب آن را بیش از یک بار عوض کنید. اگر دوست دارید مزه و طعم سویا بهتر شود می توانید از افزودنی ها و طعم دهنده های دیگر مثل پیاز، رب، پودر سیر، زرد چوبه، فلفل و زعفران استفاده کنید.

یکی از بهترین طعمه دهنده های سویا که در هر خانه ای پیدا می شود پیاز و رب گوجه فرنگی است که می توانید پیاز را خوب رنده کنید و سپس آن را به سویا که از قبل در تابه تفت داده اید اضافه کنید و صبر کنید تا پیاز رنگ طلایی پیدا کند و بعد از آن رب گوجه فرنگی را به آن اضافه کنید‌. البته ناگفته نماند که پودر آویشن هم برای خوشمزه کردن سویا تفت شده مناسب است.

دانه سویا در تنظیم هورمون های زنانه موثر است

دانه سویا در تنظیم هورمون های زنانه موثر است تولید هورمون‌های زنانه یا همان استروژن و افزایش تولید تخمدان ها از زمان شروع بلوغ جنسی در خانم ها آغاز می شود. و تمام دستگاه ها و اندام های بدن را تحت تأثیر خود قرار می دهد. و به تدریج وقتی خانم ها به میان سالی می رسند، دچار یک حالت بحران و شرایط خاصی مانند خشکی و کسالت و گر گرفتی در بدن می شوند که در اصطلاح علمی به آن یائسگی می گویند.

البته بعضی از دانشمندان اظهار نظر کرده اند که دانه سویا به دلیل داشتن پروتئین های مناسب و این که یک دانه روغنی محسوب می شود، برای تنظیم هورمون های زنانه یا همان استروژن مناسب است. همچنین سویا می تواند عملکرد این هورمون را قبل از دوران یائسگی تنظیم کند و عملکرد بدن را معتدل کند.

بعضی از خانم ها در دوران یائسگی دچار پوکی استخوان هم می شوند که سویا بهترین درمان برای این مشکل در خانم ها هست.

فروش فوق العاده انواع سویا صادراتی

فروش فوق العاده انواع سویا صادراتی همان طور که ذکر شد سویا یک دانه روغنی مقوی است که بعضی از کشور ها آن را به عنوان یک محصول پر فروش به کشورهای مختلف صادر می کنند. صادرات انواع سویا به ویژه سویا تکه ای امروزه توسط کشور های مختلفی از جمله کشور خودمان انجام می‌شود.

مجموعه رکام مارکت یکی از مجموعه های تولیدکننده در زمینه سویا و همچنین مشتقات آن است که سعی کرده تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و مرغوبیت تولید کند و آن را سپس روانه بازار خرید و فروش کند، تا این که مصرف کننده بعد از مصرف محصولات این مجموعه بزرگ، کاملا احساس رضایت و خرسندی کند و خرید سویا از این برند معتبر را برای همیشه در خاطر خود نگه دارند.