تولیدکنندگان سویا بافت دار کیلویی ارزان

سویا بافت دار همان سویا خوراکی یا سویا ماکارونی می باشد که از منابع مهم پروتین گیاهی محسوب می شود که در کارخانه ها تولید می شوند. در برخی از کشورهای آسیایی از دانه سویا فراورده های متنوعی به دست می آورند. اما در کشور ما به مقدار محدودی از این محصول را تولید و مصرف می کنند. تولید کنندگان سویا بافت دار کیلویی ارزان با بهترین دانه ها، این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

تولیدکنندگان سویا بافت دار کیلویی ارزان

عواملی که بر قیمت سویا تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت سویا تاثیر دارد سویا ارزش غذایی بالایی دارد و با توجه به قیمت مناسب آن در بین مردم به میزان بالایی مصرف می شود. چرا که با صرف هزینه کم، پروتئین مورد نیاز بدن آنها به خوبی تامین می شود. این دانه در زمین های زیر کشت کشورمان و به ویژه در استان گلستان نیز به عمل می آید و هم برای خوراک دام و هم برای خوراک انسان استفاده می شود.

این محصول در درجات و کیفیت های متنوعی در بازار موجود است که با توجه به کیفیت، قیمت های متفاوتی نیز دارند. کیفیت آنها بر اساس رنگ، طعم، ریز و درشتی و… سنجیده می شود و کیفیت محصول بر اساس شرایط آب و هوایی و خشکسالی های اخیر متفاوت می باشد.

ولی میزان تولید آن در کشور کم می باشد و شاید ۱۰ درصد از نیاز کشور را هم نتواند برآورده کند. بنابراین ۹۰ درصد دیگر آن باید از کشورهای تولید کننده دیگر وارد ایران شود به همین خاطر قیمت آن به میزان زیادی متاثر از قیمت محصول وارداتی می باشد.

همچنین به علت وارداتی بودن محصول، قیمت ارز، روی قیمت نهایی این محصول تاثیر می گذارد و نوسان ارز در نوسان قیمت محصول موثر است. همچنین کارخانه هایی که در تولید پروتیین سویا فعالیت می کنند و کنجاله و بلغور سویا را خریداری می کنند برای بسته بندی آنها باید وسایل بسته بندی همچون کیسه و سلفون های مخصوصی را نیز خریداری نمایند.

به این ترتیب علاوه بر قیمت محصول، قیمت گونی و کیسه نیز بر قیمت آن می افزاید. از عوامل تاثیر گذار دیگر بر قیمت سویا می توان به قیمت دانه سویا، هزینه تولید و هزینه مربوط به نگهداری و انبار کردن آن و دستمزد کارگران فعال در این زمینه و… اشاره کرد.

شرکت عرضه سویا بافت دار کیلویی

شرکت عرضه سویا بافت دار کیلویی در شرکت عرضه سویا بافت دار کیلویی، بهترین سویای درجه یک در معرض فروش به مشتریان عزیز قرار می گیرد. شما نیز می توانید به ما مراجعه کنید و اقدام به خرید سویا ممتاز در حجم عمده نمایید. پخش سویا توسط همکاران ما در سراسر کشور انجام می گیرد.

شما می توانید برای خرید آن از یکی از دو طریق حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. به علت عرضه مستقیم محصول، قیمت سویا بافت دار کیلویی در مرکز فروشگاهی ما ارزان تر از قیمت بازار آزاد می باشد.

  • تبلیغات: 
  1. لیست قیمت به روز بهترین جنس لپه در بازار
  2. شرکت تامین لوبیا قرمز درشت
  3. بازار خرید عدس سبز کانادایی
  4. عرضه کلی لپه حبوبات ايراني