تولید انواع سویا خوراکی

سویا یک دانه گیاهی است که در رژیم بسیاری از افراد گیاه خوار در نظر گرفته می‌ شود. چرا که سویا منبع خوبی از پروتئین هایی است که می توانند این دانه گیاهی را جایگزین مناسبی به جای فراورده های گوشتی و مرغی کنند و این دانه تمام پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می کند.سویا عمده به روش های مختلفی در دست مشتریان و خریداران عمده قرار می‌ گیرد. فروشنده سویا خوراکی عمده در نظر دارد تا از روش هایی برای فروش و ارائه این محصولات استفاده کند که طی آن مشتریان رضایت بیشتری از عملکرد آن ها پیدا کنند. از همین جهت امروزه فروشنده سویا خوراکی عمده از بستر اینترنت کمک گرفته است و سویا را به صورت اینترنتی و آنلاین در دسترس مشتریان قرار می‌ دهد.

تولید انواع سویا خوراکی

مشخصات انواع سویا خوراکی

مشخصات انواع سویا خوراکی سویا از دانه های خوراکی و بخشی از خانواده نخود است که امروزه از محصولات اصلی جهان محسوب میشود. سویا همچنین به شکل روغن، شیر، توفو و پروتئین تبدیل میشود و دو نوع عمده از سویا کشت میشود که زرد و سیاه هستند ؛ آنها همچنین در چین و ژاپن به عنوان ادامام نیز شناخته میشوند. سویا کم چرب و کم کالری است و منبع غنی از پروتئین، فیبر و بسیاری دیگر از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری می باشد. سویا در بسیاری از شرایط پزشکی و علائم نیز مفید است.

ارزش تغذیه ای 100 گرم سویا: -کالری کلی 147 – کالری ناشی از چربی 61 -کل چربی 6.8 گرم (10%) – چربی اشباع شده 0.786 گرم (4%) – چربی غیر اشباع 3.2 گرم – چربی غیر قابل استفاده 1.284 گرم – کلسترول 0 میلی گرم (0%) -سدیم 15 میلی گرم (1%) – پتاسیم 620 میلی گرم – کل کربوهیدرات 11.05 گرم (4%) – فیبر رژیمی 4.2 گرم (17%) -پروتئین 12.95 گرم – ویتامین آ 4 درصد -ویتامین ث 48 درصد – کلسیم 20 درصد آهن 20 درصد مقادیر روزانه شما ممکن است بسته به نیاز کالری بالا یا پایین باشد. سویا برای مرطوب شدن پوست و به تقویت ناخن نیز کمک می کند.

راهنمای خرید سویا خوراکی

راهنمای خرید سویا خوراکی امروزه نمونه های مختلف سویاهای خوراکی در بازار کشور به چشم میخورد. یکی از مهمترین دغدغه های مصرف کنندگان سویا طعم و بوی سویایی است که خریداری میکنند. بسیاری از افراد هستند که از طعم لوبیایی سویا خوراکی خوششان نمی آید. بهترین گزینه برای این افراد سویا طعم دار است. این نمونه از پروتئین گیاهی سویا با استفاده از طعم دهنده های غذایی در کارخانه سویا طعم دار میشوند.

کاملا گیاهی است ویژگی های این محصول فاقد کلسترول است حاوی آنتی اکسیدان است برای سلامتی انسان مفید است استاندارد است حاوی امگا 3 و 6 حال شاید برای بعضی از مشتریان عزیز جای سوال باشد که برای خرید این محصول نمونه چه برندی را انتخاب و خریداری کنید شرکت های تولید کننده بسیاری هستند که این محصول را تولید می کنند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند و تمامی برند ها باکیفیت هستند.هیچ گاه سویا را با آب سرد نشویید! بهتر است سویا را با آب جوش خیسانده و بعد از مدتی که نرم شد آبکشی کنید. حالا چیکار کنیم تا خودمان سویای طعم دار درست کنیم؟! *بهتر است برای درست کردن سویای طعم دار و طعم دارن کردن سویا از سویای ارگانیک استفاده بنماییم.

1. سویا را به مدت 10 دقیقه با آب پرتقال یا آب نارنج مزه دار کنید.

2. سپس در ظرفى پیاز رنده شده را سرخ کنید و به آن ادویه نمک و رب گو جه فرنگى را اضافه کنید ، حالا سویا را داخل آن بریزید و تفت دهید در این مرحله ۲ قاشق غذا خوری آبغوره را نیز به مواد اضافه کنید.

3. اندکى صبر کرده و یک استکان آب به این مخلوط اضافه کنید حالا درب ظرف را بگذارید تا با حرارت ملایم به مدت ۵ دقیقه بپزد .

4. حالا سویاى شما مزه دار شده است این را به ماکارونى یا خوراک مى توانید اضافه کنید.

سویا غنی از استروژن است

سویا غنی از استروژن است آره سویا به روش های مختلفی مصرف می شود (با نمک بو داده و آب پز) سویا اغلب به عنوان جایگزین گوشت استفاده می شود. فواید بسیاری برای سلامتی دارد و یک مکمل ایده آل برای گیاهخواران است. فواید سویا برای پوست: سویا سرشار از فواید برای کل بدن از جمله پوست است. سویا تازه مرطوب کننده پوست: پوست سالم نیاز به آبرسانی و آبرسانی دارد. سویا به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست های مختلط استفاده می شود و همچنین به رفع خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کمک می کند. اگر پوست چرب دارید، می توانید از سویا برای از بین بردن چربی اضافی پوست خود استفاده کنید.

ضد پیری: سویا همچنین می تواند علائم قابل مشاهده پیری مانند تغییر رنگ پوست، چین و چروک، لکه های تیره و خطوط را کاهش دهد. با افزایش سن، بدن شما استروژن را از دست می دهد، هورمونی که برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست حیاتی است. فیتواستروژن های موجود در سویا به تولید استروژن بیشتر در بدن و کاهش چین و چروک و خطوط کمک می کند. سویا ارگانیک سرشار از ویتامین E است: سویا حاوی ویتامین E است که به ترمیم و ترمیم سلول های مرده پوست و همچنین ایجاد سلول های جدید در پوست کمک می کند. می تواند به شما کمک کند جوان تر و پر انرژی تر به نظر برسید.

مقداری سویا را با آب مخلوط کنید و روی صورت خود بمالید و بعد از 20-25 دقیقه صورت خود را با آب بشویید و از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید. برای بهترین نتیجه این درمان را 3 بار در هفته تکرار کنید. سویا خالص برای تقویت ناخن: اگر ناخن های شکننده دارید، سویا می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. آن را به مدت 6 ماه در برنامه روزانه خود قرار دهید این به تقویت ناخن ها و درخشندگی همزمان آنها کمک می کند. سویا برای مرطوب کردن ناخن ها و درمان فونت های قارچی ناخن نیز مفید است، برای این کار ناخن های خود را در سس سویا آغشته کنید و پس از مدتی از شر قارچ خلاص خواهید شد.

عرضه مستقیم سویا خوراکی

عرضه مستقیم سویا خوراکی از دیگر ویژگی های نمونه های با کیفیت سویا طبیعی که در بازار کشور موجود است و عمدتاً توسط این مرکز به فروش می رسد، جذب آب بالایی است که هر شرکت تولید کننده ای با این ویژگی می تواند تولید کند و پروتئین بالای 50 درصد دارد.

برای خرید و سفارش تولید بهترین دانه سویای خوراکی کافیست با مدیریت فروش این مرکز تماس بگیرید. به این ترتیب می توانید بهترین پروتئین خوراکی سویا را برای مصارف مختلف به صورت عمده با کمترین قیمت خریداری کنید.