تولید عمده سویا اجیلی دو اتیشه

سویا اجیلی دو اتیشه دانه ای خوراکی و سرشار از ارزش غذایی بالا است که از لوبیای خام تولید می‌شود. تولید عمده ای محصول عمدتا به شیوه صنعتی انجام می‌گیرد ضمن اینکه می‌توان با تهیه لوبیای خام و خیس کردن آن به روش سنتی نیز در خانه سویا دو اتیشه‌ آجیلی‌ را درست کرده و مصرف نمود. قیمت این محصول بسیار مناسب است و به جهت ماندگاری بالایی که دارد می‌شود بصورت عمده آنرا را خریداری کرد و هزینه های خود را کاهش داد.

تولید عمده سویا اجیلی دو اتیشه

چرا مصرف سویا مفید است؟

چرا مصرف سویا مفید است؟ سویا یکی از موادغذایی با ارزش است که در بین اقشار مختلف از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به فراوانی مورد مصرف قرار می‌گیرد، چرا که مصرف این ماده برای سلامتی انسان بسیار مفید و موثر می‌باشد.

سویا که فرآورده ای گیاهیست مقدار زیادی پروتئین، ویتامین E و B، ترکیبات معدنی مهمی مانند مس، فسفر، کلسیم، منیزیم و آهن در آن وجود دارد که مصرف آن سبب رشد سلولها شده و بدن را در برابر باکتری ها و ویروسهای بیماری‌زا ایمن می‌سازد. احیای سلولهای مرده پوست و رفع چین و چروک‌های صورت یکی از سریعترین راه های پیشگیری از سرطان پوست است که این عمل از طریق خوردن سویا انجام می‌پذیرد.

مصرف سویا برای افزایش گلبول‌های قرمز خون، بهبود شنوایی و جلوگیری از پوکی استخوان خیلی مفید است و ویتامین D موجود در این فرآورده باعث می‌شود کلسیم سریعتر و بهتر جذب بدن شود افراد مسن از پوکی استخوان در امان بمانند.

بی اشتهایی یکی از معضلاتی است که گاها افراد با آن مواجه شده و این امر خود سبب بروز سردرد، لاغری و بیماریهای گوارشی می‌شود با این حال با استفاده از سویا می‌توان این مشکل را برطرف کرد و از بروز هرگونه بیماری ناشی از بی اشتهایی پیشگیری کرد چرا که سویا عاملی برای ایجاد اشتها در افراد بوده و میل به غذا خوردن را افزایش می‌دهد.

زنان شیرده و باردار می‌توانند بجای استفاده از گوشت که چربی و کلسترول‌ بالایی دارند از فرآورده گیاهی سویا استفاده کنند این ماده کلسترول بسیار کمی دارد و چربی‌های مضر آن نیز طی فرآیندی در کارخانه گرفته شده است و غذایی سالم و مقوی برای این گروه به شمار می‌رود.

عرضه کلی سویا اجیلی دو اتیشه

عرضه کلی سویا اجیلی دو اتیشه عرضه سویا اجیلی‌ دو اتیشه بصورت کلی و جزیی در بسته بندیهای متنوع انجام می‌شود با این حال به شکل فله‌ نیز می‌توان این محصول را در مقدار دلخواه خریداری کرد.

امروزه عرضه کلی سویا دو اتیشه‌ به مشتریان عمده این محصول مستقیما انجام می‌گیرد چرا که با حذف دلالان خریدار هزینه کمتری بابت تهیه این دانه خوراکی پرداخت می‌کند و امکان بررسی کیفیت آن از نزدیک برای مشتری وجود دارد.