تولید عمده سویا بسته بندی ارزان

سویا نوعی حبوبات می باشد که در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که این محصول دارای پروتئین بالایی می باشد، از خواص بی نظیری برخوردار است که مصرف آن می تواند سلامت بدن را تضمین کند.

کارخانه جات زیادی در کشور ایران در راستای تولید سویا مرغوب به صورت عمده و در حجم بالا در تلاش هستند. این محصول در دونوع، سویا بسته بندی و سویا فله ای تولید و به فروش می رسد. نوع بسته بندی آن دارای وزن های متفاوت می باشد. نمایندگان فروش این محصول را با قیمت ارزان و مناسب در سراسر کشور توزیع و به فروش می رسانند.

تولید عمده سویا بسته بندی ارزان

آشنایی با فرایند تولید سویا تازه

آشنایی با فرایند تولید سویا تازه همانطور که گفته شد سویا نوعی محصول پروتئینی است که می توان در رژیم غذایی آن را جایگزین گوشت قرمز کرد. این محصول از طریق روش های منحصر به فرد و با استفاده از تجهیزات مخصوص در کارخانه جات تولید می شود‌.

به طور کلی فرایند تولید سویا تازه به این گونه است که ابتدا آرد سویا همراه با مواد افزودنی داخل میکسر ریخته شده و پس از مخلوط شدن به اکسترودر وارد شده و در آن قسمت با توجه به میزان فشار و دما این مخلوط حالت بافت دار به خود می گیرد. شایان ذکر است که این مرحله توسط اپراتور انجام می گیرد. پس از خارج شدن از مرحله اکسترودر، بافت های سویا وارد مخزن خشک کن می شود و پس از خشک شدن اماده ی بسته بندی خواهد شد. بسته بندی ها در وزن های مختلف و در بسته های متفاوت پلاستیکی و کارتونی انجام می گیرد.

لیست آخرین قیمت سویا بسته بندی

لیست آخرین قیمت سویا بسته بندی تولید کنندگان سویا بسته بندی، این محصول را به شیوه های مختلفی به بازار عرضه می کنند. خریداران می توانند برای تهیه سویا بسته بندی شده در وزن دلخواه، آن را به طور مستقیم و بدون واسطه، به صورت عمده و جزئی با قیمت مقرون به صرفه و مناسب، از تولید کنندگان و حتی نمایندگان فروش خریداری کرد. خرید عمده و مستقیم از کارخانه باعث می شود مصرف کننده هزینه ی کمتری صرف تهیه سویا کند.

همچنین خریداران می توانند سویا را در کیفیت بالا به صورت حضوری از فروشگاه های معتبر به صورت بسته بندی شده در وزن دلخواه خریداری کنند. امروزه خرید این محصول از طریق سایت های معتبر نیز امکان پذیر شده است که این امر سبب کاهش به هدر رفتن وقت برای خرید سویا شده است.

قیمت سویا به عوامل متعدی از جمله کیفیت سویا، نوع بسته بندی آن، میزان خرید و تقاضا، وزن سویا وحتی نام شرکت تولید کننده سویا بستگی دارد. از این رو این محصول در فروشگاه های مختلف دارای قیمت متغیری می باشد.

  • تبلیغات: 
  1. بازار فروش نخود محلی پاک شده
  2. فروش عدس قرمز کیلویی
  3. قیمت لوبیا محلی شمال
  4. لوبیا سیاه سفید تازه خوب