تولید عمده سویا خوراکی کیلویی

سویا خوراکی کیلویی کاملا فرآوری شده است و شما می توانید پس از خرید به راحتی آن را مصرف کنید. این دانه های خوراکی به صورت ریز و درشت هستند و روغن فراوانی هم دارند. خاصیت این محصول به قدری زیاد بوده که می توان آن را جایگزین گوشت کرد. رنگ آنها به شکل قهوه ای روشن بوده که ماندگاری زیادی هم دارد. تولید سویا به صورت عمده باعث شده تا کمبود بازار به خوبی جبران شود. در این صورت مشتری می تواند به راحتی خرید را انجام دهد.

تولید عمده سویا خوراکی کیلویی

انواع مختلف پروتئین سویا

انواع مختلف پروتئین سویا سویا کیلویی و بسته بندی هر دو خاصیت فراوانی دارند و سطح پروتئین آنها بسیار زیاد است که می تواتد به تقویت بافت ها و عضلات و ماهیچه ها کمک زیادی کند. کودکان در حال رشد به این ماده معدنی نیاز اساسی دارند چون ماهیچه های آنها در حال شکل گیری است و اگر به خوبی تقویت شود آنها نی توانتد زودتر از سن خود راه رفتن را تجربه کنند.

پروتئین سویا دارای نمونه های مختلفی است که شما با مصرف آن می توانید تمام این ویتامین را به بدن برسانید. از این محصول فرآورده های زیادی گرفته می شود که همگی خاصیت دانه اصلی را دارتد و باعث تقویت بدن می شوند.‌ پروتئین این دانه به ۳ دسته مجزا تقسیم بندی می شود:

  1. اولین پروتئین جدا شده سویا است که در واقع تصفیه شده و هیچ املاح مضری هم ندارد که ۹۰ درصد چربی دارد و کاملا خالص است.‌
  2. دوم پروتئینی که طی فرآیند کنسانتره کردن از محصول خارج می شود و این محصول ۷۰ درصد پروتئین دارد و در درجه دوم قرار دارد.‌
  3. نمونه سوم پروتئین بافت دار است که به صورت ورقه ای و یا تکه های خشک می باشد و سطح املاح معدنی آن از نمونه های قبلی کمتر است.

فروشگاه عرضه سویا خوراکی کیلویی

فروشگاه عرضه سویا خوراکی کیلویی در این فروشگاه سویا خوراکی به صورت عمده و جزیی عرضه می شود تا مصرف کنندگان بتوانند بر اساس مصرفی که دارند و بودجه ای که تعیین کردند نیاز خود را برطرف سازند. فروشگاه های زیادی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند‌ و نزدیکی آنها به مشتری باعث شده شده بتواند در کمترین زمان مراجعه کند و نیاز خود را برطرف سازد.

فروشندگان زیادی در این مراکز مشغول فعالیت هستند و محصول را به صورت فله و کیلویی و با نرخی مناسب تر به دست مشتری می رسانند. فروش در این واحد به روش های مختلفی صورت می گردد تا مشتری در هر شرایطی که هست به مشتری دسترسی داشته باشد و بتواند نیاز خود را برطرف سازد. وقتی فروش به اوج خود می رسد مشتری ها هم می توانتد خرید را به راحتی انجام دهند.‌

  • تبلیغات: 
  1. فروش عمده نخود محلی بسته بندی
  2. مراکز عرضه عدس قهوه ای با کیفیت
  3. مراکز عرضه لوبیا قرمز ریز
  4. درست کردن لوبیا چیتی