تولید عمده سویا مرغوب 500 گرمی

سویا جزو دانه های غلات و نوعی لوبیای روغنی می باشد. این دانه پر فایده دارای خااصیت فراوانی برای پوست و مو و بدن است. از این دانه هم در غذا و هم در مصارف شوینده بهداشتی استفاده می شود. از لوبیای سویا مواد غذایی مانند روغن سویا شیر سویا و تفاله سویا تهیه می شود.

تولید عمده سویا مرغوب 500 گرمی با کیفتی بالا و مرغوب با اخرین تکنولوژی روز دنیا در ایران انجام میشود و به دست مصرف کنندگان میرسد.

تولید عمده سویا مرغوب 500 گرمی

مهمترین فواید مصرف سویا خوراکی

مهمترین فواید مصرف سویا خوراکی سویا دارای پروتئین بسیار بالایی می باشد پس جایگزین گیاهی خوبی برای گوشت است و گیاه خوارن میتوانند از سویا به جای گوشت در غذاهای خود استفاده کنند سویا علاوه بر پروتیین دارای فیبر و ویتامین است کالری بسیار پایینی دارد و برای مصرف ورزشکاران بسیار مناسب است.

کسانی که دچار لختگی خون و غلظت تون هستند توجه داشته باشند سویا منبع خوبی از ویتامین k است و از لخته شدن و غلظت تون جلوگیری میکند.

مصرف سویا به علت منبع ویتامین B به زنان باردار و شیرده توصیه می شود.

کسانی که دچار بیماری های قلبی هستند پزشکان مصرف سویا را در برنامه غذایی انان به علت وجود مس و امگا ۳ توصیه می کنند.

گنجاندن سویا در برنامه غذایی کودکان به خاطر وجود فسفر بسیار مهم است.

همچنین سویا دارای ویتامین. E می باشد که ضد پیری و بسیار تاثیر گذار بر سلامت پوست و مو است مصرف سویا باعث شادابی و حتی رطوبت رسانی به پوست مو می شود.

مصرف روزانه سویا به مقدار کم باعث درخشانندگی و تقویت ناخن ها و از بین رفتن قارچ های پوست و ناخن می شود

سویا مانند سایر غلات حاوی آنتی اکسیدان است و برای جلوگیری از سرطان ها و بالا رفتن مقاومت بدن مفید است.

سویا و شیر سویا منبع خوبی از ویتامین. D است و شیر سویا باعث جذب بهتر کلسیم و استحکام استخوان می شود.

سویا همچنین باعث کاهش کلسترون و چربی خون می شود سیستم ایمنی بدن را افزایش و باعث جلوگیری از الزایمر در سالمندی می شود. بنا براین گنجاندن سویا در وعده های غذایی بسیار مهم و برای سلامتی مفید است.

پخش کلی سویا مرغوب 500 گرمی

پخش کلی سویا مرغوب 500 گرمی پخش سویا مرغوب به صورت عمده و بسته بندی بهداشتی در بسته های ۱۰۰ و ۵۰۰ گرمی امکان پذیر می باشد سویا به صورت دانه های ریز و درشت بسته بندی می شود و خریداران بسته به نوع غذا و علاقه خود میتوانند سویای ریز یا درشت تر را تهیه نماییند همچنین سویا به صورت فله هم در دسترس است که دارای قیمت پایین تر و کیفیت کمتر است و لحاظ بهداشتی هم ممکن است خرید ان درست نباشد.