خرید سویا دانه ریز ۱۳ کیلویی در تهران

سویا از خانواده حبوبات محسوب می شود و یک عضو پر مصرف و کاربردی از حبوبات است که مشتقات زیادی دارد، روغن سویا، شیر سویا، سویا ماکارونی و… از محصولات پر مصرفی هستند که از سویا دانه ریز گرفته می شوند. علاوه بر این کنجاله سویا نیز برای مصارفی از قبیل خوراک دام استفاده می شود. سویا دانه ریز در بسته بندی های کوچک و بزرگ یا به صورت فله در این مرکز تولید و عرضه می شود. برای خرید سویا دانه ریز ۱۳ کیلویی در تهران این مجموعه با سابقه کار طولانی و خدمت رسانی فوری آماده به ارائه خدمات است و علاوه بر پخش در تهران به نقاط مختلف کشور این محصولات با کیفیت و ارگانیک را ارسال می کند.

خرید سویا دانه ریز ۱۳ کیلویی در تهران

دسته بندی انواع سویا براساس کیفیت

دسته بندی انواع سویا براساس کیفیت برای خرید سویا دقت کنید که محصول با کیفیت و سالمی را خریداری نمایید. دانه های سویا پس از جمع آوری و پاکسازی توسط دستگاه های سورتینگ دسته بندی می شوند و بر اساس کیفیتی که دارند در دسته های مختلف قرار گرفته و هر کدام نسبت به نوع و اندازه قیمت گذاری می شوند. دسته بندی سویا بر اساس سایز دانه ها، ریز یا درشت بودن، وزن و… انجام می شود.

برخی از دانه های بسیار ریز یا شکسته سویا جداگانه بسته بندی شده و برای تهیه کنجاله دامی استفاده می شوند، دانه های درشت تر و مرغوب تر که طعم ترد و آجیلی دارند برای مصرف خام یا بو داده به عنوان تنقلات مصرف می شوند. بعضی نمونه های ریز تر یا متوسط برای تهیه سویا ماکارونی به قسمت فرآوری فرستاده می شوند. هر کدام از این نمونه ها با توجه به موارد ذکر شده دارای قیمتی مشخص و مناسب بوده و به صورت عمده عرضه می گردند.

این دانه های مقوی حاوی مواد معدنی بالایی بوده و باید به صورت مرتب و حداقل هفته ای یک تا دو بار در رژیم غذایی افراد قرار گیرد. با مصرف دانه سویا، کلسیم، پتاسیم، کربوهیدرات، فیبر و بسیاری ریز مغذی های مورد نیاز بدن را می توان تأمین کرد پس از مصرف آن غافل نشوید و بهترین نوع سویا را از این مجموعه به راحتی و با کمترین هزینه دریافت نمایید.

سفارش عمده سویا دانه ریز ۱۳ کیلویی

سفارش عمده سویا دانه ریز ۱۳ کیلویی سویا دانه ریز ۱۳ کیلویی که در این مرکز تولید می شود بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت است و به طور خالص و پاک شده 13 کیلو وزن دارد. این بسته های سویا دانه ریز فاقد هرگونه خس و خاشاک و ضایعات بوده و از مرغوبیت و سلامت بالایی برخوردارند. برای سفارش عمده سویا ارزان دانه ریز 13 کیلویی می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت حاضر مستقیما با ما در ارتباط باشید و بی واسطه سفارشات خود را ثبت نمایید.