خرید سویا 500 گرمی ریز

سویا با لوبیای روغنی یک دانه ی گیاهی پر خاصیت است که امروزه در بیشتر کشورهای جهان کاشت و برداشت می گردد و از آن می توان فراورده های متنوعی تولید نمود. انواع مختلف سویا در بازارهای سرتاسر ایران وجود دارد سویا در بسته بندی ها و اندازه های مختلف عرضه می گردد که سویا 500 گرمی ریز یکی از انواع آن می باشد که به وفور در فروشگاه ها و مراکز یافت می شود و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

خرید سویا 500 گرمی ریز

کنترل فشار خون با مصرف سویا

کنترل فشار خون با مصرف سویا صد ها سال است که دانه های سویا به عنوان غذای اصلی در بعضی از فرهنگ‌ها محسوب می شود و‌ در سفره ی ما ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد در ایران از سویا استفاده های زیادی می گردد از آن به عنوان سویا خوراکی در انواع آجیل استفاده می گردد همچنین در غذاهایی مانند ماکارونی، لازانیا، انواع همبرگر استفاده می شود و عطر و طعم دلپذیری دارد علاوه بر موارد ذکر شده سویا خواص زیادی برای سلامتی دارد و همچنین دارای خاصیت درمانی نیز می باشد که در ادامه به برخی از آن ها به اختصار اشاره می نماییم:

  • افزایش استحکام بدن
  • کمک به ضد پیری
  • جلوگیری از سرطان سینه در خانم ها و سرطان پروستات در آقایان
  • برای محافطت و تقویت رگه های خونی و قلب
  • مرطوب کننده ی پوست
  • منبع غنی از پروتئین و جایگزین گوشت قرمز
  • کمک به کاهش وزن برای افرادی که از اضافه وزن رنج می برند.
  • کمک به هضم غذا

از دیگر خواصی که می توان برای سویا این گیاه ارزشمند نام برد به کنترل فشار خون اشاره نمود مطالعات نشان می دهد که مصرف پروتئین سویا باغذا ارتباط عکس با فشار خون دارد و فشار خون را به مرور زمان پایین می آورد.

توزیع عمده سویا 500 گرمی ریز

توزیع عمده سویا 500 گرمی ریز سویا در مراکز فروش به صورت انواع مختلف ریز دانه، دانه درشت و در بسته بندی های متنوع و همچنین به صورت فله به فروش می رسد سویا اعلا باید از کیفیت و مرغوبیت بالاتری نسبت به انواع دیگر برخوردار باشد فروش سویا در داخل کشور طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است و علاوه بر مصرف بازارهای داخلی کشور هرساله به صورت صادرات به کشور های دیگر از رونق اقتصادی بالایی برخوردار است. ولی از آن جاییکه کشور ما وارد کننده ی دانه های سویا می باشد بعنوان صادر کننده ی سویا زیاد شناخته شده نمی باشد.

برای خرید سویا باید به بازار هایی مراجعه نماییم که پخش انواع سویا را به صورت کلی و عمده و جزئی نیز انجام دهند . توزیع عمده ی سویا ۵۰۰ گرمی ریز مقرون به صرفه تر می باشد همچنین باید محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری نماییم زیرا خرید بی واسطه سویا سبب می گردد که هزینه ی کمتری در قبال محصول بیشتر بپردازیم.