شرکت بازرگانی سویا تازه ارگانیک

سویا یکی از مهمترین موضوعات تغذیه است. سویا تازه ارگانیک، سرشار از مواد مغذی است و به نظر می‌رسد رژیم‌های غذایی حاوی آن با مزایای سلامتی مانند کاهش سطح قند خون، بهبود سلامت قلب، علائم یائسگی کمتر، و حتی کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها مرتبط است. دانه‌های سویا به طور طبیعی سرشار از پروتئین هستند و حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری بدن شما هستند. در ادامه بیشتر با این ماده‌ی غذایی مفید آشنا می‌شوید.

شرکت بازرگانی سویا تازه ارگانیک

سویا تازه چه خصوصیاتی دارد؟

سویا تازه چه خصوصیاتی دارد؟ منشا گیاه سویا نامشخص است، اما بسیاری از گیاه‌شناسان معتقدند که اولین بار در چین مرکزی در ۷۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح شناسایی شده‌اند. سویا یک محصول قدیمی، هزاران سال است که در چین، ژاپن و کره به عنوان غذا و جزء داروها استفاده می‌شود. سویا در سال ۱۸۰۴ وارد ایالات متحده شد و در اواسط قرن بیستم در جنوب و غرب میانه اهمیت ویژه‌ای یافت. برزیل و آرژانتین نیز تولیدکنندگان اصلی هستند.

در آسیا، دانه‌های سویا اغلب به صورت کامل خورده می‌شود، اما محصولات سویا فرآوری شده در کشورهای غربی بسیار بیشتر رایج است. محصولات مختلف سویا از جمله آرد سویا، پروتئین سویا، توفو، شیر سویا، سس سویا و روغن سویا موجود است. سویا درجه یک و تازه سرشار از چربی‌های گیاهی، فیبر و چندین ویتامین مهم، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی مفید هستند.

در هر لوبیای سویا، مولکول‌های استروژن مانند به نام ایزوفلاون وجود دارد که ممکن است به مبارزه با بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، سرطان و سایر بیماری‌ها کمک کند. بر اساس تنها برخی از آخرین یافته‌ها، سازمان غذا و دارو به سازندگان مواد غذایی اجازه داد تا از توانایی سویا در کاهش کلسترول روی برچسب‌های بسته‌بندی تمجید کنند. غذاهای سویا از دانه‌های سویا تهیه می‌شوند.

سویا منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است که اکثر حبوبات دیگر فاقد آن هستند، و باعث می‌شود سویا و محصولات غذایی آن یک منبع عالی از پروتئین با کیفیت بالا باشد؛ منبع پروتئین برتر برای افرادی که از یک رژیم غذایی گیاهی سخت پیروی می‌کنند. این نوع پروتئین، تنها در کنار پروتئینی است که از غذاهای حیوانی دریافت می‌کنیم، که بسیاری از آن‌ها حاوی سطوح بالایی از چربی اشباع شده و کلسترول رژیمی هستند.

دانه‌های سویا و غذاهای سویا ممکن است خطر ابتلا به طیف وسیعی از مشکلات سلامتی، از جمله بیماری‌های قلبی عروقی، سکته مغزی، بیماری عروق کرونر قلب (CHD)، ابتلا به برخی سرطان‌ها را کاهش دهند. سویا یک پروتئین با کیفیت بالا است. یک یا دو وعده در روز از محصولات سویا می‌تواند برای سلامتی ما مفید باشد.

آشنایی با ویتامین های سویا

آشنایی با ویتامین های سویا امروز می‌خواهیم در مورد پروتئین سویا و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. شاید با انواع سویا آشنا باشیم و بدانیم چه کاربردهایی دارند. سویا یکی از آن غذاهایی است که به دلیل غنی بودن و مواد مغذی، مورد استفاده افراد زیادی قرار می‌گیرد. ما قصد داریم با پروتئین سویا بیشتر آشنا شویم. پروتئین سویا به طور طبیعی در سویا وجود دارد و فواید زیادی برای سلامتی دارد.

این یک منبع جایگزین پروتئین برای افرادی است که گوشت نمی‌خورند اما همراه با فواید آن است. دانه‌های سویا می‌توانند به روغن، آرد و کنجاله تبدیل شوند. سویا دارای مواد مؤثر مختلفی مانند مهارکننده‌های تریپسین، ساپونین ها، فیبرها، ایزوفلاون‌ها و اسید فیتیک است. سویا یک پروتئین کامل است. این بدان معنی است که حاوی تمام نه اسید آمینه ضروری است.

سویا یک منبع مهم پروتئین برای بسیاری از افراد است، به خصوص کسانی که از رژیم گیاهخواری پیروی می‌کنند. دانه‌های سویا چربی اشباع کمی دارند و پروتئین، ویتامین C و فولات بالایی دارند. آن‌ها همچنین منبع خوبی از کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم و تیامین هستند. محتوای غذایی سایر محصولات سویا ممکن است بر اساس نحوه پردازش آن‌ها و موادی که آن‌ها اضافه کرده‌اند متفاوت باشد.

عضله سازی با سویا چقدر است؟

عضله سازی با سویا چقدر است؟ سویا مرغوب، به اندازه آب پنیر برای عضله‌سازی مفید است. استفاده از پروتئین سویا به عنوان یک مکمل می‌تواند یک مزیت واقعی برای بدنسازانی باشد که به دنبال افزایش حجم عضلانی هستند. پروتئین بخش مهمی از رژیم غذایی ما است. پروتئین سویا یک پروتئین کامل و تنها منبع گیاهی است که حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است که بدن ما برای سلامت عمومی به آن نیاز دارد.

از این گذشته، ماهیچه از پروتئین ساخته شده است و شما باید مطمئن شوید که پروتئین کافی برای حفظ و ساخت ماهیچه‌های سالم مصرف می‌کنید. در واقع نخوردن پروتئین کافی هر چقدر هم که تمرین کنید می‌تواند مانع از پیشرفت شما شود. یک مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه نشان داد که افرادی که پروتئین آب پنیر مصرف می‌کردند، اسیدهای آمینه خون را بعد از ورزش زودتر افزایش می‌دادند.

با این حال، سطح اسیدهای آمینه خون در افرادی که پروتئین سویا مصرف می‌کردند برای مدت طولانی‌تری بالاتر باقی می‌ماند. این نشان می‌دهد که بدن پروتئین سویا را با سرعت کمتری نسبت به پروتئین آب پنیر هضم می‌کند، اما همچنان نتایج خوبی به همراه دارد. اسیدهای آمینه آرژنین و لوسین نقش مهمی در تشکیل ماهیچه و هیپرتروفی دارند.

پروتئین سویا حاوی لوسین کمتری نسبت به پروتئین آب پنیر است، اما از نظر آرژنین بسیار غنی‌تر است و همچنان نتیجه خوبی خواهد داد. برای بهترین نتایج توصیه می‌شود که یک وعده دو به یک پروتئین آب پنیر به سویا، دو تا سه بار در روز برای تقویت عضله‌سازی مصرف شود. البته اگر بدن شما بر اساس رژیم گیاهخواری است، یاعدم تحمل لبنیات دارید، پروتئین سویا جایگزین عالی برای پروتئین آب پنیر است.

فروش ویژه سویا تازه ارگانیک

فروش ویژه سویا تازه ارگانیک همان طور که عنوان کردیم، سویا طبیعی و تازه از مزایای زیادی برخوردار است. شرکت ما از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی فروش ویژه‌ی سویا تازه ارگانیک فعالیت دارد. محصولات ما از با کیفیت‌ترین و بهترین نوع سویا تولیدی کشور می‌باشد. در پرورش این سویاها از هیچ گونه کود و سموم کشاورزی استفاده نشده است و کاملا ارگانیک است و برای سلامتی شما بهترین ماده‌ی غذایی به شمار می‌آید.

فروش ویژه‌ی سویا تازه ارگانیک توسط شرکت ما، به همه‌ی مردم عزیز کشورمان این امکان را می‌دهد تا بتوانند بهترین و با کیفیت‌ترین سویا را به راحتی خرید نمایند. برای رفاه حال شما عزیزان و این که مردم سراسر کشور بتوانند به طور عادلانه از این فرصت برای تهیه‌ی سویای مورد نیاز خود استفاده کنند، امکان خرید اینترنتی این محصول نیز فراهم شده است.

برای خرید اینترنتی سویا، میتوانید از طریق همین سایت، به قسمت فروش محصولات مراجعه نموده و هر مقدار سویا را که نیاز دارید، سفارش دهید. همکاران ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن به آدرسی که شما در زمان ثبت سفارشات خود در سایت ثبت کرده‌اید ارسال نمایند.