شرکت صادراتی سویا عمده

بهترین کنجاله سویا، محصولی ارزشمند است که با کیفیت ویژه ای دارد، توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. بسیاری از فعالین در حوزه پرورش دام و طیور به عنوان یک محصولی باکیفیت و کارآمد از این کنجاله ها استفاده می کنند. همانطور که می دانید توزیع بدون واسطه بهترین کنجاله سویا عمده بهترین روش برای دستیابی به آن است که می تواند مزیت های فراوانی برای خریداران داشته باشد.

شرکت صادراتی سویا عمده

ویژگی های انواع سویا درجه یک

ویژگی های انواع سویا درجه یک کنجاله سویا سرشار از مواد معدنی، اسید آمینه های ضروری، ویتامین ها و ترکیبات آلی است و با مصرف آن خواص فراوانی به بدن منتقل می شود. از مهم ترین خواص درمانی کنجاله سویا ممتاز می توان به درمان بیماری های التهابی مانند آرتریت اشاره کرد، علاوه بر این کنجاله سویا فواید دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • حفظ سلامت پوست: کنجاله سویا حاوی مقادیر زیادی از فیتو استروژن است و تأثیر به سزایی در کاهش چین و چروک های پوستی، جلوگیری از پیری پوست، رفع خشکی پوست و کنترل چربی آن دارد. همچنین ویتامین E موجود در کنجاله سویا سبب ترمیم بافت سلولی پوست شده و کمک می کند تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید.
  • پیشگیری از سرطان: کنجاله سویا سرشار از اسید فیتیک است که همچون آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و خطر ابتلا به سرطان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  • کاهش کلسترول: کنجاله سویا دارای چربی های اشباع نشده است و برای درمان کلسترول بالا بسیار مفید است.
  • تقویت استخوان ها: ترکیبات کنجاله سویا سبب جذب بیشتر کلسیم در بدن شده و موجب تقویت و تراکم استخوان ها می شود، همچنین با مصرف مداوم سویا درجه یک می توان از خطر ابتلا به پوکی استخوان در امان بود.

همه چیز درباره سویا رژیمی

همه چیز درباره سویا رژیمی استفاده ی فراگیر از مرغ به عنوان تغذیه ی انسان سبب شکل گیری مرغداری‌های فراوانی در سرتاسر کشور شده است، و همواره مرغداران به دنبال تغذیه ی مناسب وبه صرفه برای مرغداری های خود بوده اند ضمن این که گران بودن بسیاری از منابع تغذیه ای طیور، روند پرورش مرغ رابسیار مشکل کرده بود، و آن ها را به علت برتری هایی که کنجاله سویا داشت به تهیه ی این کنجاله سوق داده است.

کنجاله سویا درواقع تفاله سویا فله ای می باشد که در اثر روغن گیری باقی مانده است وعموما به مصرف تغذیه ای پرندگان میرسد از آنجایی که کنجاله سویا منبع غنی از پروتئین می باشد وچون پروتئین جزء اساسی برای تشکیل عضلات موجودات زنده به ویژه پرندگان می باشد برای تغذیه ی جوجه ها در اوایل تولد بسیار حیاتی می باشد. و هم چنین، وجود پروتئین برای بسیاری از اعمال زیستی حیاتی در بدن حیوانات به ویژه طیور ضروری است .

بنابر این موارد ،کنجاله سویا که غنی از مواد مغذی و هم چنین درشت مولکول هایی هم چون پروتئین می باشد انتخاب بسیار مناسب و به جایی به عنوان تغذیه ی طیور می باشد.بررسی ها نشان داده است که در هر صد گرم کنجاله ی سویا چهل و پنج گرم پروتئین وجود دارد، که مقدار خوبی می باشد.

مورد دیگری که استفاده از انواع سویا ی سویا را به عنوان تغذیه ی طیور پر اهمیت کرده است، ارزانی و مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با دیگر انواع دانه ها و مواد مغذی می باشد. علاوه بر این استفاده از کنجاله ی سویا به نوعی صرفه جویی در دیگر منابع نیز می باشد.نکته ی پر اهمیت دیگری که در استفاده از کنجاله سویا مهم است بهداشتی بودن آن می باشد

تقویت رگ های خونی با خوردن سویا

تقویت رگ های خونی با خوردن سویا خرید مستقیم کنجاله سویا مرغوب تأثیر به سزایی در کاهش قیمت تمام شده آن دارد. مراکزخرید کنجاله سویا با استقرار مراکز فروش بی شمار در سطح کشور زمینه عرضه مستقیم و بی واسطه انواع محصولات خود را فراهم نموده است تا خریدارانی که دسترسی آسانی به اینترنت ندارند به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت کلی یا جزئی خریداری کنند.

این مراکز علاوه بر فروش حضوری، فروش غیر حضوری نیز دارند به گونه ای که از طریق سایت های اختصاصی خود، روند ارائه کنجاله سویا را انجام می دهند تا متقاضیان بتوانند در قبال تهیه آن هزینه های اندکی را بپردازند، در واقع پخش مستقیم سبب حذف واسطه ها، اطمینان از کیفیت محصول و کاهش هزینه های اضافی و جانبی می شود

چنان چه شما هم قصد خرید کنجاله سویا را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود را ثبت کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دانه سویا پس از روغن گیری و استخراج روغن، مواد زائدی را ایجاد می‌کند. در واقع این مواد که بازمانده های دانه روغنی سویا می باشد را کنجاله می‌گویند. اما در قدیم استفاده از این محصول بی نظیر نادیده گرفته می شد، ولی امروزه به عنوان یکی از غنی ترین محصولات خوراکی ها برای تغذیه دام استفاده می گردد. کنجاله سویا سرشار از پروتئین می باشد و می تواند انرژی لازم برای حیوانات را فراهم آورد و در سیری طولانی مدت آنها تاثیر بسزایی دارد.

کنجاله سویا در مقایسه با سایر کنجاله های موجود در بازار از قبیل کنجاله کنجد، آفتابگردان و… سرشار از پروتئین می‌باشد و به سبب داشتن انواع املاح معدنی، استفاده از آن ضروری و از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول ویتامین های مختلف و مواد معدنی از قبیل کلسیم و آهن را دارا است و می‌تواند در رشد مطلوب دام و طیور تاثیر فراوانی داشته باشد.

معمولاً برای تولید کنجاله های سویا از دو روش استفاده می‌کنند. در روش اول با استفاده از گاز هگزان، این محصول را تولید می‌کنند و به بازار عرضه می کنند، اما در روش دوم با استفاده از دستگاه های مکانیکی و فرآیند فشار دادن این محصول بی نظیر تولید می‌گردد. امروزه مراکز زیادی در ایران به تولید کنجاله سویا فعالیت دارند و این محصول بی نظیر به صورت خودکفا در داخل کشور تولید می گردد.

پخش انواع سویا عمده

پخش انواع سویا عمده فروش مستقیم کنجاله سویا باکیفیت به منظور رفاه مشتریان گرامی در حال انجام است، باخرید کنجاله ی سویای با کیفیت به صورت مستقیم، می توانید از هزینه‌های مازادی که در فروش غیر مستقیم به شما تحمیل می شود، جلوگیری کنید. کنجاله ای که به شیوه مستقیم تهیه می کنید علاوه بر ارزان بودن چون به واسطه ی فروش مستقیم مدت زمان بسیار کوتاهی در انبار مانده است بنابراین کیفیت بالایی دارد.

  • تبلیغات: 
    1. سویا خشک + قیمت خرید فروش
    2. سویا گوشتی تهران مشهد تبریز
    3. قیمت روز لوبیا سفید تازه عمده
    4. عمده فروشی نخود محلی ارگانیک