شرکت عرضه سویا کیلویی

سویا برای سلامتی ما همانند دارویی معجزه گر می ماند، این دانه از جمله خوراکی هایی است که بخشی از خانواده نخود محسوب می شود و امروزه یکی از مواد خوراکی اصلی در سبد خانوار شمرده می شود. سویا همچنین به شکل روغن، شیر، توفو و پروتئین تبدیل و مصرف می گردد. سویا کم چرب و کم کالری است و منبعی غنی از پروتئین، فیبر و بسیاری دیگر از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. حال در این شرکت بهترین نوع سویا را از منابع معتبر تهیه و سویا کیلویی با کیفیت و مرغوب را با قیمتی باورنکردنی به بازار عرضه می کند.

شرکت عرضه سویا کیلویی

سویا خوب چه مشخصاتی دارد؟

سویا خوب چه مشخصاتی دارد؟ سویا منبع اصلی پروتئین و روغن با کیفیت بالا است و کیفیت دانه سویا اغلب با پارامترهای تغذیه ای و ضد تغذیه ای دانه تعیین می شود. هدف از این مطالعه بررسی ویژگی‌ های فیزیکی و ترکیبات غذایی برخی از انواع سویا است. وزن دانه خوب و مرغوب و حجم ژنوتیپ‌های سویا به ترتیب از 7/8 تا 1/11 گرم و 1/8 تا 0/12 میلی‌ لیتر باید باشد.

در حالی که درصد جذب آب و درصد انبساط حجمی به ترتیب از 3/94 تا 5/119 درصد و 8/70 تا 5/159 درصد متغیر است. ژنوتیپ ها سویا ترش و دیگر مدل های سویا حاوی پروتئین، روغن، نشاسته، کل قندهای محلول، قندهای احیا کننده و ساکارز هستند. محتوای اسید چرب آزاد و تری گلیسیرید در صد بالایی از سویا خوب و با کیفیت را تشکیل می دهد.

روغن موجود در سویا به نسبت دانه های مختلف و شرایط کاشت متغیر است. اجزای ضد تغذیه ای تعیین شده عبارتند از، فیتات، کل فنل، فلاونول ها و ارتودی هیدروکسی فنل ها که می توانند کیفیت سویا را تحت تاثیر قرار دهند. پروتئین سویا دارای ترکیب اسید آمینه بسیار قابل توجهی است زیرا مکمل غلات است. اگر چه دانه های سویا دارای کمبود متیونین هستند، اما حاوی لیزین کافی برای غلبه بر کمبود لیزین غلات هستند.

گالاکتوالیگو ساکاریدها (رافینوز، استاکیوز و ورباسکوز) تقریباً 5 درصد ماده خشک سویا را تشکیل می دهند در حالی که نشاسته کمتر از 1 درصد را تشکیل می دهد. اگر چه سویا سرشار از مواد مغذی است، اما به دلیل وجود عوامل ضد تغذیه ای مانند مهار کننده تریپسین، اسید فیتیک و فنل ها، مقبولیت آن به عنوان غذای خام محدود است.

5 نکته مهم درباره سویا

5 نکته مهم درباره سویا سویا حدود 10 درصد به تولید داخلی روغن در کشور کمک می کند و کشور ارز خارجی قابل توجهی را از طریق صادرات سویا و مشتقات آن به دست می آورد. دانه سویا یکی از منابع اصلی غذایی برای انسان و دام است. روغن سویا می تواند به عنوان منبع خوبی از اسید اولئیک و لینولئیک باشد، حتی روغن سویای نیمه هیدروژنه حاوی مقادیر بالایی از لینولئیک است.

روغن سویا نیز منبع خوبی از ویتامین E است. دانه سویا خوب و با کیفیت علاوه بر پروتئین غنی و محتوای روغن حاوی حدود 33٪ کربوهیدرات است که تا درصد بالایی از آن قندهای محلول هستند.با توجه به عملکرد فیزیولوژیکی برخی از ترکیبات غذایی و همچنین پیامدهای تغذیه ای آنها، لازم است به استفاده بهتر از مواد تقویت کننده سلامت (آنتی اکسیدان های طبیعی، فیتوکمیکال ها، ویتامین ها، مواد غنی کننده) اشاره کرد که هدف نهایی فعالیت متخصصان علوم غذایی در آینده است.

سویا گونه ای از حبوبات بومی آسیای شرقی است که به طور گسترده برای دانه های خوراکی آن که کاربردهای متعددی دارد، کشت می شود. دانه سویا برای قرن ها منبع اصلی غذا برای مردم خاور دور بود. توانایی سویا برای مصارف غذایی و غیر غذایی سال هاست که شناخته شده است.

در میان منابع پروتئینی موجود با منشاء گیاهی، پروتئین سویا نزدیک‌ ترین مقدار به پروفیل‌های آمینو ضروری رژیم غذایی برای تغذیه انسان و حیوان است. بنابراین، تولید سویا، استقبال مصرف کنندگان و مصرف در مناطق غیر سنتی جهان رو به افزایش است. افزایش جمعیت جهان، نیاز دائمی به خوراک و محصولات مختلف از جمله سویا تکه ای و… باعث تقاضای زیاد دانه سویا در بازار جهانی شده است.

امروزه سویا پیشرو ترین محصول روغنی و پروتئینی است که از دانه آن به عنوان منبع روغن خوراکی و پروتئین برای مصرف انسان و دام و مصارف مختلف صنعتی استفاده می شود. با توجه به علاقه زیاد مصرف کنندگان به غذای سالم، سویا بیشتر تحت سیستم ارگانیک که در آن عملکرد رضایت بخشی تولید می کند، رشد می کند. سویا دارای بالاترین محتوای پروتئین خام و پروفیل اسید آمینه متعادل است.

از این رو، سویا به یک انتخاب برتر برای پروتئین تبدیل شده است.مصرف سویا به ورزشکاران توصیه می شود زیرا حاوی کالری کم و پروتئین و منیزیم بالایی است اگر ذخیره کافی منیزیم نداشته باشید بدن شما در اوج فعالیت ورزشی تحلیل می رود همینطور سنتز پروتئین و رشد عضلات تحت تاثیر این عنصر می باشند، این دانه ایجاد تعادل مناسب در هورمون ها را بر عهده داشته و باعث بهبود عملکرد ورزشکاران و عضله سازی می شود.

ارتباط میان سویا و سلامت تیروئید

ارتباط میان سویا و سلامت تیروئید اسید فیتیک 65 درصد کل فسفر در دانه های بالغ سویا است این مواد مغذی معدنی مانند مس، روی، منگنز، آهن و کلسیم را کلات می کند و در نتیجه دسترسی به آنها را کاهش می دهد. با این حال، ممکن است نقش مهمی را به عنوان یک عامل آنتی اکسیدانی و ضد سرطان ایفا کند.

مهارکننده های تریپسین باعث بزرگ شدن پانکراس در غذا و ترشح بیش از حد آنزیم های گوارشی می شود که منجر به از دست رفتن پروتئین های درون زا غنی از گوگرد تریپسین و کیموتریپسین و سلامت تیروئید می شود.با این حال، این مهارکننده‌ها در جلوگیری یا سرکوب تحولات ناشی از تیروئید در شرایط آزمایشگاهی مؤثر هستند و خواص ضد التهابی قوی را نشان می‌دهند.

تعدادی از ژنوتیپ های جدید سویا بر اساس عملکرد و مقاومت به بیماری در طی چند سال گذشته توسط پرورش دهندگان گیاهی در دانشگاه های کشاورزی بررسی شده و از نظر ترکیبات غذایی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. گزارش حاضر ترکیب فیزیکی برخی از ژنوتیپ های جدید سویا را گزارش می کند که با سلامت تیروئید ارتباط مستقیم دارند.

فروشندگان معتبر انواع سویا کیلویی

فروشندگان معتبر انواع سویا کیلویی نیازهای مشتریان در مورد محصول ایمن با کیفیت و ارزش غذایی بالا هر روز در حال افزایش است. این الزامات نتایج سبک زندگی امروزی، جهانی شدن بازار، شیوع مواد غذایی گیاهی و…است. به منظور برآورده ساختن این الزامات، این مجموعه سویا فله ای را با کیفیت عالی و کاملا بهداشتی و مکانیزه تولید و توزیع می کند تا تمامی مصرف کنندگان بتوانند به این دانه پر خاصیت به راحتی دستیابی داشته باشند.

سویا عمده را به عنوان یکی از برترین غذاهای مغذی، کاربردی، سالم و با کیفیت می توانید از این مجموعه سفارش دهید و در زمانی کوتاه در محل مورد نظر دریافت نمایید. همانطور که علم مواد غذایی به طور کلی به تکامل خود ادامه داده است و شواهد علمی در مورد مزایای سلامتی ویژگی های غذایی خاص برای انتظارات و نیازهای مصرف کننده بیشتر آشنا شده است مصرف سویا بیش از پیش رواج پیدا کرده است.

  • تبلیغات: 
    1. پختن آش با استفاده از سویا گوشتی
    2. از سویا در آبگوشت هم می توان استفاده کرد.
    3. فروشگاه عمده نخود سفید درشت
    4. استفاده از نخود