شرکت فروش سویا تازه فله

سویا نام علمی یک نوع ماده مغذی متعلق به خانواده حبوبات است،سویا به عنوان دانه های روغنی طبقه بندی می شود و از 5 هزار سال پیش در چین به عنوان غذا و دارو استفاده می شده است همچنین سویا یک محصول مهم غذایی و صنعتی در سطح جهانی است که از بقیه انواع حبوبات متمایز است که حاوی هر هشت اسید آمینه ضروری برای بدن برای ساخت پروتئین می باشد و این باعث می شود که منبع عالی پروتئین کامل ، به ویژه برای گیاه خواران باشد.

شرکت ما سویا تازه فله را به تمامی نقاط ایران ارسال می کند و با توجه به مرغوبیت این محصول همواره نظر مشتریان خود را جلب کرده است. شرکت ما توانسته این محصول را به صورت عمده و خرده به دست مصرف کنندگان برساند ، این مجموعه توانسته سویا فله را در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مشتریان محترم برساند ، شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

شرکت فروش سویا تازه فله

آشنایی با مراحل کاشت تا برداشت دانه سویا

آشنایی با مراحل کاشت تا برداشت دانه سویا

منشاء کشت دانه سویا هنوز مورد بحث علمی است. در سوابق اولیه چین ذکر شده است که سویا هدیه ای از منطقه دلتای رودخانه یانگ تسه و جنوب شرقی چین بوده است. [77] با این حال ، تحقیقات اخیر نشان می دهد که کاشت اشکال وحشی زودهنگام (قبل از 5000 سال قبل از میلاد) در مکانهای مختلف در سراسر شرق آسیا آغاز شده است.

وقتی دانه سویا در زمین کاشته میشود اولین مرحله رشد جوانه زنی است روشی که در ابتدا با ظهور ریشه بذر آشکار می شود این اولین مرحله رشد ریشه است و در 48 ساعت اول شرایط رشد ایده آل جوانه رخ می دهد و اولین ساختارهای فتوسنتزی ، لپه ها برگ گیاه از هیپوکوتیل ساقه ایجاد می شود و زمانی که اولین ساختار گیاهی که از خاک بیرون آمد لپه ها به وجو امده هم به عنوان برگ عمل می کنند و هم به عنوان منبع تغذیه برای گیاه نابالغ عمل می کنند و تغذیه گیاهچه را در 7 تا 10 روز اول تأمین می کنند.

میوه دانه سویا در زمان بلوغ به صورت برگهای واقعی به صورت یک جفت تیغه تک تک رشد می کنند و گره های بالغ برگهای مرکب با سه تیغه را تشکیل می دهند. برگهای سه تایی بالغ ، دارای سه تا چهار برگچه در هر برگ ، اغلب بین 6 تا 15 سانتی متر طول و 2-7 سانتی متر عرض دارند و در شرایط ایده آل رشد ساقه ادامه می یابد و هر چهار روز یکبار گره های جدیدی تولید می شود.

قبل از گلدهی ، ریشه ها ی گیاه می توانند 1.9 سانتی متر در روز رشد کنند و بستگی به شرایط محیطی دارد گل دادن گیاه با طول روز شروع می شود ، اغلب زمانی شروع می شود که روزها کوتاه تر از 12تا 8 ساعت می شوند دانه های سویا گلهای نامرئی و خود باروری را تشکیل می دهند که در زیر بغل برگ ظاهر می شوند و سفید ، صورتی یا بنفش هستند اگرچه نیازی به گرده افشانی ندارند ، اما برای زنبورها جذاب هستند ، زیرا شهد زیادی تولید می کنند که حاوی مقدار زیادی قند می باشد

بسته به نوع سویا ، ممکن است با شروع گلدهی رشد گره متوقف شود سویا هایی که پس از گلدهی به رشد گره ای خود ادامه می دهند ” نامشخص ” نامیده می شوند”و بیشتر مناسب آب و هوا با فصل رشد طولانی تر است. اغلب دانه های سویا برگ های خود را قبل از بلوغ کامل دانه ها رها می کنند و رنگ سفیدی به خود می گیرند که دیگر خبر از زمان برداشت می دهند سپس دانه های سویا را از پوسته جدا کرده و بعد از تمیز کردن بسته بندی می کنند. .

نکاتی مهم برای نگهداری از سویا تازه

نکاتی مهم برای نگهداری از سویا تازه

امروز سویا تازه در بین مردم ایران به دلیل خواص بی نظیر و قیمت مقرون و به صرفه بودن نسبت به گوشت مورد توجه قرار گرفته است و تقاضای خرید این محصول به بالاترین سطح ممکن خود رسیده است.

سویا ها دارای ساختار خشک می باشند که اصلا نباید در مکان های مرطوب گذاشته شوند که هنگام خرید سویا تازه باید بدانید که شرایط نگهداری از این محصول چگونه است که بهترین روش نگهداری آنها در یخچال است یا در یک ظرف مناسب گذاشته و در یخچال نگهداری کنیم به این صورت هم بافت و هم بوی خوش آن ها حفظ می شود و بخواهیم خیلی راحت تر بگوییم دمای اتاق۲۰ درجه برای یک روز نگهداری سویا عالی است اما در تابستان که هوا گرمتر است و باید بیشتر مراقب باشید و در صورتی که دمای خانه بیش از ۲۷ درجه است بیش از ۳ ساعت محصول را در فضای آشپزخانه و خارج از یخچال نگهداری نکنید چون به سرعت خراب می شود و در صورت مصرف موجب مسموم شدن می شود.

پخش کننده انوع سویا تازه فله

پخش کننده انوع سویا تازه فله

شرکت های زیادی در زمینه پخش سویا کیلویی در کشور فعالیت دارند اما تا کنون هیچ کدام نتوانسته اند تا محصولی با کیفیت و مرغوب تولید و به بازار پخش کنند اما شما عزیزان برای تامین این محصول به دنبال پخش کننده شناخته شده و قابل اعتماد هستید که از این طریق بتوانند انواع سویا تازه فله را با بهترین مرغوبیت و با قیمتی مناسب تامین کنید از این رو شرکت ما توانسته در زمینه عرضه کننده سویا با بهترین قیمت و با کیفیت ترین نوع ممکن از دیگر رقیب ها این محصول را در بسته بندی متفاوت و در وزن های مختلف در اختیار شما مشتریان محترم بگذارد.

فروشگاه مرکزی بهترین سویا تازه فله

فروشگاه مرکزی بهترین سویا تازه فله فروش سویا در دنیا سالانه بیش از سه میلیون تن می باشد،تولید این محصول با خاصیت در اکثر مناطق کشورمان به صورت کاشت در زمین و گلخانه ای صورت می گیرد که موجب می شود این محصول از کشور ایران به دیگر کشور ها جهان صادر شود و در کشورهای همسایه طرفداران زیادی دارد، بازار فروش سویا ایرانی بسیار پر رونق می باشد و پس از برداشت محصول به سرعت وارد بازار های کشور می شود که این محصول یکی از پرطرفدارترین خوراکی های موجود در ایران است که دارای شکل اندازه و رنگ متفاوت می باشد فروشگاه مرکزی ما توانسته بهترین سویا تازه فله را با با کیفیت ترین کیفیت ممکن برای شما مشتریان محترم فراهم کند.

شما مشتریان محترم می توانید برای خرید این محصول همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.