شرکت فروش سویا ریز دانه

سویا ریز دانه به عنوان یک منبع غذایی بسیار مقوی و مغذی می تواند در سفره بسیاری از ایرانیان و حتی افراد خارجی نیز قرار بگیرد زیرا منبع اصلی کلسترول طبیعی و مواد املاحی می باشد که برای سلامتی و شادابی کل سیستم بدن انسان بسیار تاثیرگذار است و یک محصول کاملا ارگانیک به شمار می رود. از مشتری ها و خریداران عزیز می‌ خواهیم که به شرکت فروش سویا ریز دانه اعتماد کاملی داشته باشند چرا که این اعتماد را از افرادی که قبلاً از این شرکت فروش، دست به انتخاب و خرید سویا ریز دانه زده اند، می توانند به دست آورند.

شرکت فروش سویا ریز دانه

آشنایی با انواع سویا

آشنایی با انواع سویا باید گفت سویا از جمله محصولات غذایی و مصرفی می باشد که دارای مدل ها و انواع بسیار گوناگونی است و از یک شکل و ساختار ثابت برخوردار نیست و با توجه به نوع بسته بندی و شکل ظاهری، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است بنابراین می توان گفت یکی از مهم ترین انواع سویا، سویا ریز دانه بسته بندی شده می باشد که بیشترین طرفداران را در میان افراد و به ویژه رستوران ها و غذاخوری های بزرگ و مجلل دارد و این رستوران ها نگاه بسیار ویژه‌ ای به این نوع سویا دارند.

البته به صورت جامع و کامل به انواع سویا و توضیحاتی درباره آنها در زیر اشاره می نماییم:

  • سویای بالغ: غالبا این نوع از سویا رنگی کاملا قهوه ای متمایل به روشن دارند و به دو شکل غلاف دار و بدون غلاف نیز به فروش عمده و انبوه می رسند که در تمام طول سال می تواند قابل دسترس باشد
  • سویای خشک: این شکل از سویا را به راحتی می توانید در انواع سوپر مارکت ها و مینی مارکت ها بیابید و از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به دانه نخود دارند.
  • سویا سبز: این گونه از سویا همان طور که از اسم آن پیداست، رنگی کاملا سبز دارد و از مرغوب ترین سویا های موجود در دنیا قلمداد می شود.

توزیع مستقیم سویا ریز دانه

توزیع مستقیم سویا ریز دانه به خوبی می دانید که توزیع سویا ریز دانه به صورت مستقیم و بی واسطه، باعث ناراحتی بسیاری از افراد دلال و واسطه گر شده است چرا که دیگر آنها نمی توانند با عملکرد دلال گونه خود، باعث افزایش قیمت سویا ریز دانه شوند و این موضوع کاملا به نفع مشتریان سویا ریز دانه است. البته که ناگفته نماند، توزیع و پخش مستقیم سویا ریز دانه باید به سراسر نقاط کشور صورت بگیرد و در این نوع از پخش محدودیت‌ های خاصی وجود نداشته باشد که معمولاً مرکز پخش تمامی این محدودیت ها را از بین برده و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می نماید.

  • تبلیغات: 
  1. فروش عمده نخود محلی بسته بندی
  2. مراکز عرضه عدس قهوه ای با کیفیت
  3. مراکز عرضه لوبیا قرمز ریز
  4. درست کردن لوبیا چیتی