صادرات سویا ریز کیسه ای به اروپا

سویا ریز کیسه ای محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک بوده که از دانه های روغنی سویا تهیه می شود و خاصیت گوشت را دارا می باشد. این محصول به رنگ قهوه ای بوده و به روش صنعتی تولید و بسته بندی می شود. دانه های سویا بافتی ترد و نرم دارند و شما می توانید آن را در خوراکی های مختلف استفاده کنید. صادرات سویا یک کیلویی به اروپا باعث شده تا تولیدی بتواند در این تجارت پر سود سهم بسزایی داشته باشد.

صادرات سویا ریز کیسه ای به اروپا

سویا به کدام کشورها صادر می شود؟

سویا به کدام کشورها صادر می شود؟ سویا به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب یک محصول کاملا صادراتی بوده که به کشورهای اروپایی و همچنین حاشیه خلیج فارس صادر می شود. سویا های ایرانی از آن جهت در دیگر کشورها مورد استفاده قرار می گیرند که ساخت و تولید داخلی کشور هستند. این نوع سویاها دارای قیمت و کیفیت غیر قابل قیاس با محصولات دیگر کشورها است و همچنین با کیفیتی برابر یا حتی در مواردی بهتر و مرغوب تر از نمونه های خارجی، وارد بازار فروش می شوند.

از بزرگترین مشتریان برای صادارت سویا مرغوب که از کشورهای همسایه به شمار می رود می توان به کشور عراق اشاره نمود. تاجران عراقی سعی بر این دارند که مرغوبترین محصول ایرانی را به صورت فله و بسته بندی خریداری کرده و وارد کشورشان نمایند. کشورهای عربی که حاشیه خلیج فارس هستند هر سال حجم بالایی از محصول ایرانی را خریداری می کنند و این امر نشان می دهد که صادرات روز به روز در حال گسترش است.

تولید عمده سویا ریز کیسه ای

تولید عمده سویا ریز کیسه ای تولید سویا گرمی و عمده ای آن هم با نرخ های مختلف ابن امکان را برای مشتری بوجود آورده تا بتواند در کمترین زمان و با بودجه ای که دارد نیاز خود را برطرف کند. ایران جزء برترین و اولین کشور های تولید کننده به شمار می رود که در اکثر شهر های آن هر ساله اراضی بسیاری به زیر کشت می روند و بهترین سویا های دنیا را تولید می نمایند. کیفیت بالای این محصول ایرانی موجب شده تا هر ساله به میزان تقاضای مشتریان افزوده شود.

این افزایش ها به حدی بوده است که در سال های اخیر به دیگر کشور ها صادر شده است. تولید به صورت عمده نیازمند نیروی انسانی بیشتر است بدین ترتیب تولیدی با استخدام نیروی انسانی توانسته کار خود را توسعه دهد و به پیشرفت خوبی ام دست پیدا کند. سویاهای کیسه ای در این صنایع بزرگ تولید می شوند و هر کدام مارک مختص به خود را دارند. در صورتی که تمایل به خرید محصول بد کیفیت دارید می توانید به صورت مستقیم به همین تولیدی ها مراجعه کنید.