صادرات پروتئین سویا دامی ریز دانه بافت دار

به دلیل تولید انبوه پروتئین سویا دامی صادرات پروتئین سویا ریز دانه بافت دار با رونق بالایی همراه شده است و معمولاً این نوع سویا ها به صورت بسته بندی هایی با وزن های بالا به تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان صادر می‌گردند و هرساله صادرات این محصولات موجب ارزآوری بالایی برای کشور می شود. در شرکت تولید پروتئین سویا مرغوبترین مواد اولیه برای تولید این کالاها به کار برده می شود و محصولات نهایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می گردند.

صادرات پروتئین سویا دامی ریز دانه بافت دار

مشخصات بارز پروتئین سویا دامی بافت دار

مشخصات بارز پروتئین سویا دامی بافت دار پروتئین سویا دامی بافت‌ دار که دارای پروتئین مفید برای انواع دام و طیور می باشد دارای کنجاله های سویا بوده که با ترکیب نمودن با دیگر مواد پروتئینی که شامل اسید لینولئیک هستند باعث می‌شود که املاح معدنی درون آنها افزایش پیدا نماید و همچنین میزان پروتئین آنها ۴۵ درصد بیشتر شود.

از مشخصات بارز این نوع خوراکی ها باید به خوش خوراک بودن آنها اشاره نمود به همین دلیل هم تمامی حیوانات طعم و عطر این خوراکی را دوست داشته و در غذاهای خود از خوردن آن استقبال زیادی می کنند.

این نوع پروتئین های سویا دارای اندازه های یکدست بوده که از لحاظ ظاهری دارای رنگ زرد پر رنگ می باشند و به صورت گلوله های گرد متعدد به شکل پلیت تولید می شوند و با ترکیب نمودن با دیگر انواع مکمل های رژیمی موجب چاق تر شدن دام و طیور می گردند.

میزان بالای انواع مواد معدنی شامل آهن، کلسیم و روی در این خوراکی ها موجب پیشگیری از بروز انواع بیماری ها در دام ها می گردد و یکی از مناسب ترین محصولات برای محافظت و تقویت سیستم ایمنی بدن حیوانات از انواع بیماری ها می باشد.

فروشنده پروتئین سویا ریز دانه بافت دار دامی

فروشنده پروتئین سویا ریز دانه بافت دار دامی فروشنده پروتئین سویا ریزدانه بافت دار دامی از فروش بالای این محصولات در بازار داخلی بسیار راضی می باشد این فروشنده عنوان می کند که بهترین پروتئین سویا که مورد تقاضای تمامی دامداران قرار گرفته است نوع ریز دانه بافت دار می‌ باشد که به دلیل دارا بودن مکمل های دیگر برای تولید این محصول استفاده از آنها در صنعت دامپروری گسترش پیدا نموده است و دامداران برای اینکه بتوانند دام‌ های سالم داشته باشند از این محصولات استفاده می‌کنند و میزان تقاضا برای خرید آن ها افزایش پیدا کرده است.

در بازار داخلی به دلیل این که این پروتئین سویا دارای قیمت مناسب می باشد تقاضای بالایی برای خرید دارد و بیشتر دامداران به عنوان غذای اصلی دام های خود از این محصول استفاده می نمایند و با ترکیب نمودن این دانه پروتئین سویا درون تغذیه دام ها موجب پروارتر شدن دام های خود می گردند.