صادرکنندگان سویا خوراکی به کشورهای دیگر

صادر کنندگان سویا خوراکی می توانند اقدام به صادرات این محصول به کشورهای دیگر نمایند، صادرات سویا خوراکی به سایر کشورها باعث ارز آوری به کشور می شود و علاوه بر آن سود خوبی را نیز نصیب تولید کننده می کند، صادر کننده این محصول با بیان ویژگی و خصوصیات منحصر به فرد آن و همچنین با درج قیمت سبب آگاهی بیشتر خریداران می شود، در خرید از طریق این روش که به صورت اینترنتی قابل انجام می باشد واسطه ها حذف خواهند شد.

صادرکنندگان سویا خوراکی به کشورهای دیگر

مشخصات بارز سویا خوراکی

مشخصات بارز سویا خوراکی

از مشخصات بارز سویا خوراکی می توان به وجود عناصری همچون کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن، کربوهیدرات، پروتئین، تیامین، نیاسین و ویتامین در این ماده خوراکی اشاره نمود، این مواد برای بدن لازم می‌باشد و فرد با مصرف سویا طبیعی می تواند به آن دست پیدا کند.

سویا خوراکی می تواند به زیبا و جوان نمودن پوست کمک کند، بازسازی نمودن سلول های مرده پوست از جمله خصوصیات بارزی است که سویا خوراکی به دلیل دارا بودن ویتامین کا و ای می تواند در انجام آن نقش ایفا نماید، محکم نمودن استخوان و ناخن و همچنین درمان قارچ ناخن از خصوصیات این محصول می باشد.

از دیگر مشخصه های سویا درجه یک می توان به مفید بودن در سلامت و رشد و براق شدن مو اشاره نمود، به دلیل دارا بودن امگا3 این اسید چرب مفید به سلامتی قلب و عروق در فرد مصرف کننده کمک می کند، از مزایایی بسبار خوب سویا خوراکی می توان به مبارزه با سلول های سرطانی اشاره نمود، علاوه بر آن مصرف سویا در مبارزه با بیماری دیابت و قند خون نیز موثر می باشد.

استفاده از سویا خوراکی در رژیم روزانه و به صورت صحیح با دارا بودن املاح و مواد معدنی مفیدی همچون فسفر، مس، آهن و روی می تواند در پیشگیری نمودن از کاهش شنوایی در افراد مختلف تاثیر گذار باشد، مصرف مرتب این محصول در کاهش تری گلیسرید و چربی و در نتیجه کاهش کلسترول موثر می باشد.

از مزایایی دیگری که مصرف سویا خوراکی دارد می توان به از بین بردن باکتری های مضر روده اشاره نمود، سویا دارای مواد پروتئینی خوبی می باشد و در برخی از کشورها از آن به جای گوشت نیز استفاده می کنند، یویا دارای خاصیت باد شکن بودن را نیز دارا می باشد.

از سویا به عنوان یک داروی ضد سم بهره می برند و علاوه بر آن تب بر نیز می باشد، نقرس جرو بیماری هایی می باشد که مصرف سویا می تواند برای این بیماری مفید باشد، مصرف سویا مرغوب برای بیماری روماتیسم نیز مفید می باشد، از سویا مواد و فرآورده های مختلفی نظیر شیر سویا، پروتئین سویا، سس سویا و روغن سویا تهیه می شود.

سویا چه مواد مغذی در خود دارد؟

سویا چه مواد مغذی در خود دارد؟

سویا دارای مواد مغذی و معدنی بسیار خوبی می باشد، ویتامین کا یکی از این عناصر مفید است که در پیشگیری از لخته شدن خون موثر می باشد، سویا ارگانیک به دلیل وجود پتاسیم و مس و دیگر املاح معدنی مفید می تواند در سلامت قلب به شما کمک کند، وجود فولات در سویا خوراکی یکی دیگر از موادی می باشد که در سلامت بدن به شما کمک می کند.

سویا دارای کلسیم نیز می باشد که نقش مهمی در پیشگیری از پوکی استخوان و تقویت و استحکام آن ها دارد، منگنز، تیامین و فسفر نیز هر کدام نقشی را در سلامت شما ایفا می کنند، خوردن سویا به دلیل وجود فسفر به شما کمک می کند تا بتوانید حافظه خود را تقویت نمایید.

سویا به دلیل دارا بودن آهن می تواند به بهبود وضعیت افراد کم خون کمک کند، علاوه بر این وجود ویتامین های گوناگون در سویا خوراکی می تواند از چین و چروک پوست جلوگیری و به جوان سازی و آبرسانی آن کمک نماید، ترمیم و بازسازی سلول های مرده پوست از مواردی است که مصرف سویا می تواند در آن موثر واقع شود.

وجود مواد مفیدی مانند ویتامین ها می تواند در سلامت پوست و مو تاثیرات بسیار خوبی را داشته باشد، وجود مواد مغذی در سویا می تواند سلامت دستگاه گوارش و روده ها را به همراه داشته باشد، گلیسینین یکی از پروتئین های موجود در سویا می باشد، سویا می تواند کلسترول خون را تا حدود مشخصی پایین آورد.

گیاهخوران می توانند از این محصول به دلیل خواص مفید ویتامین ها و ویژگی های خوبی که دارد در رژیم غذایی خود استفاده کنند، کربوهیدرات از جمله مواد مغذی موجود در سویای خوراکی است، فیبر بالایی که در سویا وجود دارد به درمان‌ یبوست کمک می کند و سلامت فرد مصرف کننده را تضمین می‌کند.

مولیبدن از جمله مواد مغذی می باشد که در سویا موجود است، اگر می خواهید عملکرد بدنی خوبی را داشته باشید بهتر است از سویا خوراکی در وعده های روزانه خود به دلیل وجود تیامین، کلسیم، مس، فولات، ویتامین ها، فیبر و پروتئین استفاده نمایید.

مزایا خوردن سویا توسط ورزشکاران

مزایا خوردن سویا توسط ورزشکاران

از مزایایی خوردن سویا توسط ورزشکاران می توان به دارا بودن ویتامین های بی و ای در آن اشاره نمود، وجود مس، پروتئین، روی، پتاسیم و آنتی اکسیدان در سویا باعث می شود در کنار عضله سازی، سوخت و ساز بدن خود را نیز افزایش دهند و به تناسب اندام خوبی دست پیدا کنند.

مصرف سویا سالم و ارگانیک می تواند نشاط و شادی را به افراد ورزشکار هدیه دهد، زیرا این محصول دارای ویتامین بی 9 است که در دست یابی به شادی و نشاط تاثیرات مثبتی را بر جای می گذارد، فرد مصرف کننده سویا نباید دارای مشکلات تیروئیدی باشد، زیرا مصرف سویا باعث افزایش هورمون تیروئید می شود.

از مزایایی خوردن سویا می توان به کلسیم موجود در این محصول اشاره نمود که در سلامت استخوان های ورزشکاران اشاره نمود، از دیگر خواصی که این ماده خوراکی دارد بهبود در عملکرد بدن و دستگاه گوارش اشاره نمود، تیامین و ویتامین ها، مس و منگنز از جمله مواد مغذی و عناصر مفیدی می باشد که در سویا وجود دارد.

قیمت خرید سویا خوراکی

قیمت خرید سویا خوراکی

اطلاع از قيمت خرید سویا درجه یک خوراکی از طريق اینترنتی و به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد، تولید کننده سویا خوراکی با بیان قیمت و ویژگی های این محصول به خریداران در انر خرید و سفارش کمک می کند، خریداران می توانند با خرید بی واسطه و به شکل آنلاین در هزینه های خرید خود صرفه جویی نمایند.

از خصوصیات خوب خرید اینترنتی و بدون واسطه و مستقیم عدم مراجعه حضوری به مراکز فروش و توزیع این محصول محسوب می شود، خریداران می توانند بدون حضور به مرکز فروش و صرف هزینه ی رفت و آمد خرید خوبی را تجربه نمایند.