عرضه مستقیم سویا تازه ارگانیک

سویا تازه ارگانیک دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد، سویا می باید طبیعی بوده و در فرآیند تولید آن از کودها و مواد شیمیایی استفاده نشده باشد. سویای طبیعی و تازه از ارزش غذایی بالایی برخوردار خواهد بود. مزه ی سویای ارگانیک طعمی شبیه لوبیا چشم بلبلی دارد ولی نوع غیر طبیعی این محصول دارای طعمی ضعیف و یا به معنای واقعی طعمی ندارد زیرا دچار دستکاری ژنتیکی شده است و از مواد شیمیایی برای عمل آوری آن استفاده شده است.

عرضه مستقیم سویا تازه ارگانیک

خاصیت سویا تازه ارگانیک

خاصیت سویا تازه ارگانیک سویا به عنوان یک مرطوب کننده برای درمان پوست خشک عمل می کند، همچنین سویا برای کاهش چربی پوست صورت مفید است. سویا حاوی فیتو استروژن است که چین و چروک پوست را کاهش داده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

همچنین سویا برای درمان لکه های قهوه ای پوست که با افزایش سن ظاهر می شوند، مفید می باشد. سویا حاوی ویتامین E است که می تواند باعث پاکسازی سلول های مرده پوست شود.

سویا حاوی مقادیر بالای ویتامین B و اسید فولیک است که برای زنان باردار مفید بوده و از نقص لوله عصبی در جنین پیشگیری می کند.

سویا منبع غنی از ویتامین های C و E و K و همچنین مواد معدنی مانند کلسیم، منگنز، فسفر، منیزیم، آهن و مس است که برای رشد جنین در دوران بارداری ضروری می باشند.

اگر ناخن های شکننده دارید مصرف خوراکی سویا باعث تقویت ناخن ها می شود، همچنین مالیدن سس سویا بر روی ناخن ها آن ها را مرطوب کرده و عفونت قارچی ناخن را درمان می کند.

سویا باکیفیت منبع خوبی از ایزوفلاون هاست که از اجزای اساسی سیستم تولید مثل هستند، در طول دوره یائسگی که میزان استروژن به طور قابل توجهی کاهش می یابد ایزوفلاون ها قادر به اتصال به سلول های گیرنده استروژن هستند و می توانند علائم یائسگی مانند نوسانات خلقی، گرگرفتگی و گرسنگی را کاهش دهند.

سویا اعلا یک منبع غنی از فیتواستروژن است که مانع از تولید تستوسترون در مردان شده و خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد.

سویا حاوی مقادیر زیادی انواع ویتامین های B نی باشد که در بهبود متابولیسم موثر است و باعث تبدیل کربوهیدرات ها و چربی ها به انرژی شده و در نتیجه باعث بهبود استقامت در تمرینات بدنسازی می شوند.

سویا مرغوب حاوی مقادیر بالای آرژنین و پروتئین است و می تواند قبل و بعد از تمرینات بدنسازی استفاده شود تا باعث افزایش عضله سازی و تقویت عضلات شود.

سویا حاوی مقادیر بالایی فیبر است که باعث کاهش اشتها شده و به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند. همچنین برای بهبود هضم غذا، درمان معده درد و سلامت دستگاه گوارش مفید است.

روش های استفاده از سویا تازه

همیشه به ما توصیه می کنند که سویا بخوریم چون جایگزین خوبی برای گوشت می باشد و از لحاظ غذایی هم خیلی فایده دارد و با ارزش است ولی بیشتر افراد بخاطر طعم و مزه سویا نمی توانند آن را بخورند.

باید همیشه برای شستن سویا آن را با آب جوش بشویید یا داخل آب در حال جوش ریخته و بعد از کمی جوشیدن آن را آبکش کنید. برخی ها عادت دارند بعد از شستن سویا آن را فشار دهند تا آب اضافی آن خارج شود ولی شما در واقع با این کار مواد خوشمزه سویا را دور میریزید.

برای از بین بردن آب اضافی سویا آن را آبکش کرده و کمی صبر کنید تا آب اضافی آن به صورت طبیعی خشک شود. برخی قبل از پخت سویا آن را داخل آب جوش خیس میکنند و چند بار آب آن را عوض میکنند ولی بهتر است برای حفظ طعم سویا بیش تر از یک بار آب آن را عوض نکنید.

سویا را بعد از آنکه به خوبی شستید باید مزه دار هم کنید. می توانید با انواع و اقسام طعم دهنده ها و ادویه جات برای مزه دار کردن سویا عمل کنید.

گیاه خواران، در اغلب غذاهای خود از سویا استفاده می کنند. سویا به دو شکل فله و بسته بندی عرضه می شود که بهتر است از نوع بسته بندی سویا استفاده کنید زیرا می توانید از سلامت و استاندارد بودن آن مطمئن باشید.

باید قبل از هرچیزی از سویای مرغوب استفاده کنید که علاوه بر سویای ساده، که در ابعاد ریز و درشت وجود دارد، انواع گوناگون سویای طعم دار نیز تولید می شود که می توان به سویای زعفرانی، جوجه، کباب و دودی اشاره کرد.

برخی از افراد، طعم سویای ساده را نمی پسندند اما باید بدانید که شیوه تمیز کردن و پخت سویا، تاثیر به سزایی بر طعم نهایی آن می گذارد.

پیشگیری از میگرن با مصرف سویا

پیشگیری از میگرن با مصرف سویا سردرد‌های میگرنی از مشکلات ناراحت کننده ای است که در بین اکثر مردم می‌باشد. مصرف سویا سبب کاهش خطر ابتلا به سردرد‌های میگرنی می‌شود.

بنابراین حتما مصرف سویا را به صورت منظم در برنامه غذایی خود بگنجانید. اسیدهای چرب امگا 3 در انواع روغن های گیاهی مثل سویا وجود دارد.

خوردن غذاهای غنی از منیزیم به درمان میگرن کمک می کند، کمبود منیزیم می تواند باعث انقباض عروق مغزی و به دنبال آن بروز سردردهای میگرنی شود.

منیزیم موجود در سویا می تواند خطر ابتلا به سردرد میگرنی را کاهش دهد. بنابراین اگر در معرض سردردهای ناتوان کننده میگرنی قرار می گیرید، حتماً سویا را در رژیم غذایی خود به صورت منظم بگنجانید.

سویا یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در تغذیه می باشد زیرا سویا سرشار از مواد مغذی است و به نظر می رسد غذاهایی که حاوی سویا هستند پر از فایده برای سلامتی می باشند از جمله کاهش سطح قند خون ، بهبود سلامت قلب ، علائم کمتر یائسگی و حتی شاید خطر کمتری برای ابتلا به برخی سرطان ها هستند.

محافظت بدن دربرابر آرتریت با سویا

آرتریت یک بیماری خود ایمنی می باشد که در بیماری‌های خودایمنی، سیستم ایمنی به بافت‌های خود بدن حمله می‌کند.

بیماری روماتیسم مفصلی موجب التهاب، درد و تورم مفاصل بدن می­‌شود. با عصاره ی سویا، این مکمل غذایی که ترکیبی از سویا است، به طور گسترده برای درمان آرتریت زانو و لگن در اروپا استفاده می شود که مثل داروی ضد التهاب عمل می کند.

بعضی تحقیقات نشان می دهند که بروز آسیب به مفصل را به تاخیر می اندازد یا مانع از آن می شود. سویا سرشار از اسیدهای چرب امگا سه و فولات بوده که این امر از بیماری آرتریت جلوگیری می کند.

با توجه به پروتئین بسیار بالا و خواص منحصر به فردی که سویا دارد با مصرف روزانه آن در مقدار معینی به صورت خام یا بو داده می توان در پیشگیری از انواع سرطان ها، بیماری های قلبی عروقی، سلامت استخوان ها، بهبود سیستم ایمنی بدن و مغز بهره فراوان برد.

عرضه بی واسطه سویا تازه بسته بندی

عرضه بی واسطه سویا تازه بسته بندی امروزه سویا یکی از متنوع ترین محصولات غذایی در ایران به شمار می رود که در انواع برندهای مختلفی با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

سویا تازه ای که به صورت بسته بندی و به روش مستقیم و بدون واسطه انجام می شود را می توان عرضه کرد که فروش به این روش برای فروشنده از سود زیادی برخوردار می باشد.

سویا در اندازه های مختلف با انواع مدل ها و در بسته بندی های متنوع غذایی و با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار یافت می شود که دارای بافتی گوشتی و نیز خواص منحصر به فرد می باشد که در نمونه های درشت و در طعم های مختلف عرضه شده و همچنین یکی از بهترین نوع سویا در ایران به شمار می آید.

سویا تازه بسته بندی طرفداران و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. خرید سویا با بسته بندی به روش مستقیم و نیز بدون واسطه در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. همچنین با مراجعه به مراکز فروش عمده آن که سایت اینترنتی محصولات می باشد می توان خرید آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام داد که خرید به این روش ارزان تر نیز می باشد.

محصول سویا دارای پروتئین و ارزش غذایی بالایی است که همین امر سبب شده در پخت و مصرف انواع غذاها از جمله ماکارونی، کتلت، اسپاگتی، پیتزا و غیره مورد توجه و استقبال افراد زیادی قرار بگیرد.

همچنین سویا محصول خوراکی است که از آن در انواع غذاها به جای گوشت استفاده می شود که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

فروشنده سویا تازه اعلا

فروشندگان سویا سعی می کنند که این محصول را در حجم و تناژ بالا و با بهترین کیفیت و نیز نازل ترین قیمت به اکثر کشورهای دنیا از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، عربستان، سوریه، قطر و دیگر کشورهای عربی صادر نمایند.

صادرات این محصول پروتئینی با ارزش سبب کیفیت بالای محصول، افزایش تولیدات بیشتر و رقابت بین انواع برندها و شرکت های معتبر تولیدی به همراه داشته است که در اقتصاد کشور نقش زیادی دارد.

خرید اینترنتی سویا و محصولات آن توسط بسیاری از مشتریان انجام می شود و با توجه به رشد روز افزون مصرف سویا و قیمت خوب فرآورده های سویا شامل پروتئین های گیاهی سویا بسیاری از خریداران به دنبال مراکز فروش اینترنتی سویا می باشند.

ولی گاهی ممکن است بسیاری از مشتریان به دنبال خرید های صادراتی سویا نیز باشند. خرید و فروش سویا در بازار های جهانی از فروش خوبی برخوردار است. همچنین این فروش خوب به بازار های ایران نیز سرایت کرده است.

ایران یکی از وارد کنندگان سویا در دنیاست. با توجه به بالا رفتن نرخ ارز در کشورمان دولت در زمینه واردات سویا حمایت هایی انجام داده است.

تخصیص ارز در خصوص واردات سویا باعث شده تا قیمت محصولی مانند سویا به نسبت دیگر اجناس دچار افزایش چند برابری نشود. دلیل این موضوع هم وابستگی بسیاری از صنایع به مصرف سویا است.

توجه به نیاز گسترده و جهانی به سویا باعث شده تا این محصول به کالایی استراتژیک تبدیل گردد. به گونه ای که اگر در کشوری مانند ایران واردات سویا برای مدتی محدود مختل شود دچار مشکلات زیادی به خصوص در صنایع دام و طیور خواهیم شد.

سویا در بسیاری از مناطق کشورمان کاشت میشود ولی پاسخگوی نیاز کشورمان نخواهد بود که در سال اخیر شاهد افزایش ۴۰ درصدی واردات سویا بودیم.

تمامی این اطلاعات این موضوع را به ما خاطر نشان میکند که ایران وابستگی شدیدی به دانه سویا دارد. قیمت دانه سویا در ایران نیز با توجه به قیمت ارز تخصیص یافته و قیمت جهانی سویا قابل تغییر است.

همچنین قیمت سویا داخلی با وجود دلان زیاد در این زمینه از قیمت سویا وارداتی بیش تر می باشد. برای دریافت قیمت و خرید سویا میتوانید با مشاورین فروش مجموعه در تماس باشید.

صادرات سویا تازه ارگانیک

صادرات سویا تازه ارگانیک سویا صادراتی دارای ویژگی های مهم و فواید بسیاری است . سویا سطح کلسترول خون را به مقداری مناسبی کاهش می دهد، فشار خون را کاهش می دهد، از بیماری هایی همچون پوکی استخوان و بیماری های مفصلی، دیابت و سرطان پروستات جلوگیری می کند.

سویا کم کاری تیروئید را درمان می کند، علاوه بر همه این ها، سویا دارای مقادیر بسیاری ویتامین، پروتئین، انرژی، فیبر و سایر مواد معدنی است که می تواند تمام نیاز های غذایی روزانه را تامین کند.

سویا ارگانیک محصولی ایرانی و با کیفیت و خوشمزه و دارای خواص و فواید بسیاری است. این دانه ارزشمند را می توان به صورت میان وعده و یا به عنوان آجیل در شب نشینی ها با طعم های مختلف مصرف کرد.

خواص و فواید سویا چیزی از خواص و فواید پسته و بادام زمینی کم ندارد اما قیمت آن بسیار مناسب تر است و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر است.

سویا ارگانیک ترین محصول ایرانی است که خواص و فواید بسیار دارد و به کشور های خارجی نیز صادر می شود. خرید سویا به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است و مشتریان می توانند این محصول را به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش داده و از فواید بی نظیر آن بهره مند شوند.

برای خرید سویا درجه یک می توانید با ما تماس بگیرید و پس از بررسی کیفیت و قیمت محصولات ما که سفارش خود را انتخاب کرده و در محل خودتان تحویل بگیرید.

پروتئین سویا فشار خون را کاهش می دهد، گفته می شود استفاده از مکمل های غذایی که حاوی پروتئین سویا هستند می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک کند.

محصولات سویا از گیاه سویا تهیه می شوند. سویا شبیه سبزیجاتی است که از قرن ها پیش بخشی از غذاهای آسیایی بوده است. برخلاف سایر غذاهای گیاهی ، دانه های سویا دارای پروتئین بالایی هستند که معادل غذاهایی است که دارای پروتئین هستند.

سویا مانند گوشت، یک پروتئین کامل است. برای خرید سویا می توانید بصورت عمده از طریق سایت اقدام به خرید کنید و پس از تماس با ما، کارشناسان می توانند شما را بهتر راهنمایی کنند تا خریدی مقرون بصرفه تر از ما داشته باشید و هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز است.

  • تبلیغات: 
  1. توزیع مستقیم نخود ایرانی در بازار
  2. صادرات کلی عدس ریز درجه یک صادراتی
  3. تولید کننده لوبیا سفید کشاورزی
  4. خوراک لوبیا چیتی خوشمزه با سیب زمینی