عرضه کننده سویا دانه ریز 13 کیلویی

سویا خواص و فواید بالایی برای سلامت بدن شما و پوست و مو دارد، این محصول از دانه های خوراکی تهیه و از خانواده نخود است، به طور کلی دو نوع سویا کشت می شود یکی نوع زرد و دیگری سیاه؛ مصرف سویا در کشورهای آسیایی مخصوصا چین و ژاپن مصرف بالایی دارد، این ماده غذایی کم چرب و کم کالری است، عرضه کننده سویا دانه ریز 13 کیلویی آن را در کیفیت و قیمت مناسب پخش می کند.

عرضه کننده سویا دانه ریز 13 کیلویی

مهمترین شاخصه های سویا دانه ریز

مهمترین شاخصه های سویا دانه ریز سویا دارای دو دسته دانه درشت و دانه ریز است که بهترین شاخصه سویا دانه ریز راحت و آسان پخته شدن ان است که در بسیاری از خوراک ها استفاده خوشمزه و موثری دارد، این ماده به دلیل مقدار بالا و عالی پروتئین و اسید های چرب ضروری و ویتامین ها و مواد معدنی جایگزین بی نظیری برای گوشت است و از نظر کیفیت پروتئینی با غذاهای حیوانی برابرند، پروتئین آن مقدار کلسترول را کاهش می دهد.

سویا به روش های مختلفی نظیر سویا شور و آب پز و بو داده مصرف می شود، سویا جایگزین گوشت است و بسیار پر پروتئین می باشد، این ماده مفید مزایای سلامتی زیادی دارد و پر از مزایا برای کل بدن است و بیشترین سود و فایده را برای پوست دارد، از سویا تازه به صورت آب پز در خوراک های بسیاری استفاده می شود و طعم بی نظیری به خوراک ما می دهد.

سویا منبع غنی از پروتئین، فیبر و ویتامین و مواد معدنی ضروری است، این ماده از نظر طبی بسیار مفید و خواص دارویی و درمانی دارد، مولیبدنوم موجود در سویا یک عنصر اساسی و ضروری و موثر در درمان است که در بسیاری از دانه ها و حبوبات نیز یافت می شود، ویتامین K موجود در آن نقش مهمی در جلوگیری از لخته شدن خون ایفا می کند، این دانه به طور وسیعی در جهان کشت می شود.

با مصرف سویا می توانید لاغر بمانید زیرا در این دانه مقادیری وجود دارد که چربی را کاهش می دهد و سبب لاغری شما می شود، این دانه مقوی و مغذی حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با مصرف آن سبب پاکسازی بدن فرد می شود و رادیکال های آزاد را از بدن دفع می کند، به علاوه سویا خواص ضد التهابی دارد که بیماری های التهابی را بهبود می بخشد.

افراد مبتلا به آسم با مصرف سویا التهب تنفسی آنها رفع می شود، به علاوه مصرف آن برای جلوگیری از افسردگی به دلیل داشتن فولات در سویا بسیار مفید و موثر است، این ماده برای از بین بردن افسردگی و بهبود خلق و خو موثر است.

بازار خرید سویا دانه ریز 13 کیلویی

بازار خرید سویا دانه ریز 13 کیلویی با مصرف سویا اثرات پیری مانند تغییر رنگ پوست و چین و چروک و لکه های تیره و خطوط کاهش میابد، به علاوه سویا سرشار از ویتامین E است که میتواند به بهبود و ترمیم سلول های مرده پوست کمک کند و سلول های جدید را در پوست تشکیل دهد، بازار خرید سویا دانه ریز آن را با قیمت مناسبی به فروش می رساند، بازار توزیع سویا 13 کیلویی دانه ریز آن را به شعب فروش سراسر کشور عرضه می کند.