عرضه کننده عمده سویا دامی

با روغن گیری از دانه سویا در کارخانه های روغن کشی محصولی به نام کنجاله سویا به دست می‌آید که می‌تواند برای مصارف انسانی و دامی مورد استفاده قرار بگیرد و سویا دامی یکی از اقلام ضروری و مهم برای تغذیه دام ها است که خریداران می توانند این محصول را برای تغذیه دام های خود مورد استفاده قرار دهند؛ عرضه کننده محصول اقدام به ارائه آن با قیمت مناسب کرده است و خریداران می توانند به صورت عمده نیاز خود را به این سویا با قیمت ارزان تامین کنند.

عرضه کننده عمده سویا دامی

چند نکته مهم درباره سویا دامی مرغوب

چند نکته مهم درباره سویا دامی مرغوب سویا دامی مرغوب محصولی است که می‌تواند به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد منبع مناسبی برای تامین نیازهای تغذیه دام ها باشد؛ این سویا از پروتئین بسیار بالایی برخوردار است و در تغذیه دام و طیور پروتئین نقش کلیدی و مهمی را ایفا می‌کند.

در استفاده از این سویا حد نصاب آن در تغذیه دام ها باید رعایت شود زیرا استفاده بیش از اندازه از این محصول باعث می‌شود که جیره از نظر برخی از مواد مغذی همچون انرژی با کمبود مواجه گردد بنابراین باید بر اساس نوع دام و طیور مقدار مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

آنچه که در مورد سویا دامی اهمیت زیادی دارد کیفیت آن از نظر بهداشتی است که باید دارای میزان رطوبت کمی باشد و کپک زدگی بر روی آن مشاهده نشود همچنین این سویای خاص باید دارای ماده خشک زیادی باشد تا بتوان آن را به راحتی در دستگاه‌های آسیاب و میکسر خرد و مخلوط کرد و به این ترتیب بهترین خوراک را بتوان از آن به دست آورد.

سویا دامی به دلیل داشتن پروتئین فراوان می تواند برای طیور اهمیت حیاتی داشته باشد و بدون استفاده از آن عملاً جیره طیور بالانس نخواهد شد و در صورت عدم استفاده از آن و استفاده از سایر منابع تامین پروتئین قیمت تمام شده جیره بسیار بالا خواهد بود.

نرخ ارزان سویا دامی

نرخ ارزان سویا دامی سویا دامی از جمله محصولاتی است که نسبت به پروتئین بسیار بالایی که دارد از قیمت ارزانی برخوردار است این محصول یکی از پرمصرف‌ترین انواع مواد خوراکی در جیره طیور است که به مقدار مناسب برای مغذی کردن جیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش فوق العاده سویا ممتاز با نرخ ارز آن توسط عرضه کننده این محصول انجام می‌شود و خریداران این سویا که اغلب کارخانه های تولید کننده خوراک دام و طیور در سطح کشور هستند می توانند با نرخ ارزان این محصول را برای تهیه خوراک ارزان تر خود به دست آورند و به این ترتیب خوراکی با ارزش کیفیت بالا و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه کنند.

  • تبلیغات: 
  1. فروش عمده نخود درجه یک صادراتی
  2. فروشگاه سویا گوشتی پرچرب
  3. مراکز تولید سویا گوشتی گلها
  4. شرکت پخش عدس زرد