عمده فروشان سویا دامی ارزان

سویا دامی ارزان با پشت سر گذاشتن چند فرآیند بر روی دانه روغنی سویا به دست می آید که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و علاوه بر دام، برای خوراک طیور هم مورد استفاده قرار می گیرد. عمده فروشان سویا دامی این محصول را با کیفیت بالا در اختیار دامداران و دامپروران در سراسر کشور قرار می دهد. قیمت محصول کاملا مناسب بوده و خرید آن صرفه اقتصادی خوبی دارد.

عمده فروشان سویا دامی ارزان

راهنمای کلی انتخاب سویا دامی

راهنمای کلی انتخاب سویا دامی چگونگی تغذیه دام و طیور در رشد و پرواربندی آنها نقش مهمی ایفا می کند. غذای احشام باید به شکلی انتخاب شود که علاوه بر رساندن مواد غذایی مفید و ضروری به بدن حیوان، سلامت آن را هم تضمین کرده و به رشد بهتر دام یا طیور کمک کند. غذای فاقد ارزش و خواص مفید، حیوان را در برابر بیماری های مختلف آسیب پذیر می کند.

یکی از انواع پرطرفدار غذای دام، سویا می باشد که هم برای حیوانات چهارپا و هم طیور مختلف قابل استفاده است. دانه سویا دارای پروتئین فراوانی است و با قرار دادن آن در جیره غذایی حیوان می توان از تغذیه مناسب و کافی آن اطمینان حاصل کرد. برای خرید سویا دامی باید نکاتی را مورد توجه قرار داد.

در ابتدا لازم است بدانید دانه سویا خام برای طیور و برخی حیوانات اهلی مناسب نیست به همین دلیل سویا دامی همواره به شکل فرآوری شده به دست مشتری می رسد. منظور از این کار، گرما دادن به سویا خام است که موجب از بین رفتن برخی از آنزیم های مضر آن برای معده حیوان می شود.

سویا دامی را باید از مراکز معتبر خریداری کرد زیرا به طور مستقیم با سلامت دام در ارتباط است و نوع نامرغوب و فرآوری نشده آن می تواند تلفات زیادی بر جا گذاشته و خسارت مالی سنگینی را به دامپرور تحمیل کند. بهترین نوع سویا دامی، نوع “فول فت سویا” است. می توان برای این منظور از سویا بسته ای و یا شکل فله ای آن استفاده کرد.

مرکز پخش سویا دامی ارزان

مرکز پخش سویا دامی ارزان خرید مستقیم سویا دامی ارزان از طریق مرکز پخش این ماده خوراکی مفید و پرانرژی ممکن می باشد. مصرف کننده می تواند با توجه به تعداد دام و یا طیوری که در اختیار دارد به خرید حجم مناسب سویا دامی بپردازد. معمولا این محصول به شکل سالانه خریداری می شود و می توان از فروش فله ای آن با قیمتی ارزان تر بهره برد.

پخش کنندگان عمده سویا دامی در شهرهای مختلف دارای نمایندگی های فروش بوده و امکان دسترسی به آن را برای تمامی مشتریان به شکل یکسان و با قیمتی منصفانه فراهم کرده اند. دامپروران می توانند درمورد حجم سویا در جیره غذایی حیوان با کارشناسان واحد فروش و یا کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور مشورت کنند.

مراکز معتبر پخش سویا دامی امکان خرید غیرحضوری را هم برای مشتریان فراهم کرده اند تا به آسانی و با صرف وقت و انرژی کمتری به خرید بپردازند.