فروشنده انواع سویا گوشتی فله

سویا گوشتی فله از جمله غذاهای پرمصرف افراد است که امروزه در اکثر شهرها و فروشگاه ها به صورت فله موجود می باشد.انواع این محصول در بازار سویا فله باقیمت متناسب عرضه می شود.فروش سویا فله بطور عمده از طریق مراکز تولیدی به سرتاسر کشور انجام می شود.افراد برای صرفه جویی در هزینه ، می توانند سویا فله راازعمده فروشان تهیه کنند.

فروشنده انواع سویا گوشتی فله

خواص ضد التهابی سویا

خواص ضد التهابی سویا طی مطالعات محققان دریافته اند سویا یکی از موثرترین مواد غذایی در رفع اثرات التهابی در بدن می باشد.التهابات ناشی از عفونت ، ضربه و زخم هستند .در صورت مزمن شدن التهاب، بیماری های دیگری مانند بیماری های قلبی به وجود می آید.از این رو درمان التهاب از طریق مواد خوراکی که خواص ضد التهابی دارند، امری ضروری به حساب می آید.

پروتئین ، پلی فنول ،آنتی اکسیدان وسایر مواد معدنی موجود در سویا، باخاصیت ضدالتهابی خود، واکنش های التهابی را درحدقابل توجهی کاهش می دهند.

افراد باافزودن سویادررژیم غذایی، علائم اولیه بیماری های التهابی از قبیل تورم، کبودی ، التهابات روده ، سرطان ، آرتریت را دربدن خود از بین می برند.

سویا به دلیل داشتن مقادیربالایی از پروتئین هم ردیف باگوشت و تخم مرغ قرارگرفته است.انواع فرآورده های سویا در بازار عرضه می شود تا افراد باسلیقه های مختلف بتوانند هرنوع فرآورده راطبق دلخواه خود استفاده کند.شیر سویا، سویا گوشتی ، سس سویا، آجیل سویا ، آرد سویا ، جوانه سویا….از انواع این فرآورده هاست.

ورزشکاران جهت عضله سازی اکثر مواقع از مکمل های پروتئینی دربرنامه غذایی خود استفاده می کنند .مانند شیر ، تخم مرغ که سرشار از مواد لازم برای ماهیچه سازی می باشند.اما درمورد سویا می توان گفت طی تحقیقات به عمل آمده ، مصرف سویا برای ورزشکاران چندان تاثیر مطلوبی برجای نمی گذارد.بااینکه سویا حاوی تمامی اسیدآمینه های مورد نیاز برای رشد و حجیم کردن بافت های بدن است مصرف آن توسط آقایان سبب کاهش تستوسترون می گردد.از طرفی مصرف دانه های سویا یا شیر سویا ،سبب افزایش هورمون استروژن می شود.استروژن یک هورمون زنانه است که افزایش آن در زنان موجب بزرگ شدن اندام های زنانه مانند سینه ها وباسن می شود.

بازار صادرات سویا گوشتی فله

بازار صادرات سویا گوشتی فله اکثر کشورها مانند اوکراین ، چین ، هند ،آرژانتین ، کانادا به صادرات سویا بطورگسترده مبادرت می ورزند.این محصول درمساحتهای وسیع کشت می شودو به دلیل پرمصرف بودن، یکی از راه های افزایش رونق اقتصادی در حوزه ی صادرات می باشد.صادرات سویا گوشتی از ایران نیز به همراه عرضه انبوه انجام می گیرد یکی از کشورهای متقاضی برای سویای ایرانی ، کشور عراق می باشد.

یکی از عوامل افزایش سود آوری برای هر کشور این است که کیفیت را ضمیمیه ی محصولات صادراتی خود کند.درحال حاضر صادرات سویا ایرانی در بسته بندی فوق العاده و کاملا بهداشتی انجام می شود که این مورد جهت افزایش تقاضا بسیارتاثیرگذارواقع گردیده است.

 

  • تبلیغات: 
  1. خرید آنلاین سویا گوشتی خوب
  2. کارخانه تولیدی سویا گوشتی خوب
  3. عرضه کنندگان مستقیم نخود فلافلی عمده
  4. فروشنده عدس سیاه ریز