فروشندگان بزرگ سویا صادراتی

در حال حاضر در نقاط مختلف جهان مراکز زیادی متقاضی سویا صادراتی هستند که فروشندگان بزرگ سویا با تجربه ای که در این زمینه دارند به راحتی می‌توانند با کیفیت ترین سویا صادراتی را با شرایط ویژه در دسترس خریداران گرامی قرار دهند.

خوشبختانه این فروشندگان با هدف تامین نیاز جهانی خریداران به سویای مرغوب ایرانی و جلب رضایت آنها قادر به عرضه سریع، استاندارد و منصفانه نمونه های ارگانیک سویای صادراتی به اقصی نقاط دنیا هستند.

فروشندگان بزرگ سویا صادراتی

از سویا صادراتی بیشتر بدانید

از سویا صادراتی بیشتر بدانید

سویا انواع مختلفی را شامل می‌شود که سویا صادراتی یکی از نمونه های باکیفیت عالی و پرطرفدار است. این محصول امروزه نه تنها از سوی مشتریان داخلی، بلکه از سوی کشور های مختلف دنیا مورد تحسین واقع شده و با رونق خرید و فروش شگفت انگیزی همراه می‌باشد. امروزه خیلی از افراد هستند که به دنبال اطلاعاتی جامع و کامل درباره این محصول هستند، بنابر این با ما در ادامه همراه بمانید تا از سویا صادراتی بیشتر بدانید.

در ایران سالانه مقادیر قابل توجهی سویا تولید می‌شود که بخش عظیمی از این محصول بعد از تولید و بسته بندی روانه عرصه خارجی شده و این صادرات در افزایش درآمد و سودآوری این محصول تاثیر قابل توجهی را به همراه دارد.

یکی از دلایل مهمی که امروزه این نوع سویا در نقاط مختلف ایران و جهان مورد استقبال واقع شده، کیفیت تولید و بسته بندی آن است؛ در واقع سویا بعد از برداشت از باغات گسترده ایران روانه کارخانه تولید شده تا طی مراحلی در اختیار خریداران قرار گیرد.

  1. این محصول ارگانیک که با کمک کود ارگانیک کشت شده است بعد از اینکه وارد کارخانه شد با کمک دستگاه های سورتینگ حساس به خوبی سورت شده و عاری از هر گونه ریزگرد، سنگ، چوب، برگ و مواد اضافه می‌شوند.
  2. این دانه های باکیفیت بعد از پاکسازی روانه آزمایشگاه شده و توسط کارشناسان از لحاظ ارزش و سلامت غذایی مورد بررسی قرار می‌گیرند تا محصول نهایی با کیفیت بالا و به طور تضمینی در دسترس مصرف کننده قرار گیرد.
  3. در مرحله بعد محصول بدون دخالت دست و با کمک دستگاه های مخصوص در بسته بندی استریل شده سرریز می‌شود و بعد از پلمپ و تایید نهایی کارشناسان روانه عرصه خرید و فروش می‌گردد.

جای خرسندی دارد که این سویای باکیفیت ایرانی در تمامی مراحل تحت نظارت افرادی کاردان و با تجربه تولید و عرضه می‌گردد و همین امر رضایت تعداد کثیری از خریداران را بر انگیخته است.

اطلاعاتی کاربردی درباره انواع سویا گوشتی

اطلاعاتی کاربردی درباره انواع سویا گوشتی

برخی از مشتریان با نمونه های مختلف سویا آشنایی ندارند و به همین سبب در حین خرید این محصول با مشکلاتی مواجه می‌شوند. برای جلوگیری از بروز هر گونه ابهام و مشکل احتمالی در حین خرید سویا لازم است که شما عزیزان با انواع سویا آشنایی حاصل کنید تا بتوانید در میان آنها نمونه مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت خریداری نمایید.

یکی از انواع سویا که طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است، سویا گوشتی می‌باشد. خوب است بدانید که این محصول به تنهایی انواع مختلفی را در بر دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصری هستند.

اگر بخواهیم درباره انواع سویا گوشتی اطلاعاتی کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم باید به ذکر این موارد بسنده کنیم:

  • سویا ریز گوشتی: سویا ریز گوشتی از دیگر انواع سویا گوشتی است که از لحاظ کیفی در سطح پایین تری قرار می‌گیرد و از لحاظ کمی هم رده پایینی را به خود اختصاص می‌دهد. خوب است بدانید که این نوع سویا اغلب در آجیل، طبخ ماکارونی، پاستا و پیتزا مورد استفاده می‌باشد و مانند هر نوع دیگر سویا از فواید بالایی برخوردار است.
  • سویا خشک گوشتی: این سویا کاملا گوشتی بوده و با استفاده از دستگاه مخصوص خشک شده در فصل های مختلف قابل استفاده باشد. این نوع سویا فاقد مواد افزودنی، کرم خوردگی و دانه هایی با اندازه های نابرابر می‌باشد. سویا گوشتی خشک با ظاهر و اندازه هایی یکدست دارای موارد استفاده فراوانی است که می‌توان به؛ استفاده این محصول برای تهیه فلافل، استفاده از سویا گوشتی خشک برای آماده کردن خوراک و… اشاره داشت.
  • سویا تازه گوشتی: یکی از نمونه های باکیفیت و پرمصرف سویا، سویای تازه گوشتی است. این محصول علاوه بر اینکه فواید فراوانی را در بر دارد، به دلیل برخورداری از رنگ سبز و تازه در ترکیب غذا های مختلف به کار می‌آید. این نمونه به دلیل تازگی و نوبرانه بودن دارای قیمت بیشتری نسبت به دیگر انواع سویا در کشور است. این محصول در طبخ کوکو، آماده کردن سالاد فصل، تهیه و تزئین سالاد الوویه و انواع دسر های خوشمزه و درجه یک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواص سویا برای زنان چیست؟

خواص سویا برای زنان چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سویا برای زنان خواص چشمگیری را به دنبال دارد و پزشکان به مصرف این محصول در دوران قبل از بارداری و بارداری و شیردهی به طور ویژه ای اسرار دارند. به طور کلی سویا حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی و ویتامین است که در افزایش سلامت و ایمنی بانوان تاثیر شگفت انگیزی را به همراه دارد.

از مهمترین خواص سویا برای زنان خوب است مطالب زیر را برای شما عزیزان عنوان کنیم:

  1. بهبود سلامت استخوان مادر و جنین: این محصول حاوی ویتامین D است که در افزایش سلامت و استحکام استخوان جنین و مادر نقش بسزایی را ایفا می‌کند.
  2. کمک به کاهش وزن: با توجه به اینکه سویا غنی از فیبر است موجب می‌شود که مغز از عصب معده پیام سیری دریافت کرده و فرد کمتر و یا دیرتر احساس گرسنگی کند؛ بنابر این با افزایش فاصله مصرف غذا و همچنین با کاهش مقدار غذایی که مصرف می‌کند به خوبی می‌تواند رژیمی سالم داشته باشد.
  3. افزایش آهن در بدن: با توجه به اینکه بانوان نسبت به آقایان بیشتر در معرض ابتلا به کم خونی هستند، یکی از پیشنهاد مهم بسیاری از پزشکان تغذیه به آنها مصرف به اندازه سویا است. در واقع سویا حاوی مقدار قابل توجهی آهن است که از بروز کم خونی و انواع بیماری های ناشی از کم خونی جلوگیری به عمل می‌آورد.

پخش انواع سویا صادراتی

پخش انواع سویا صادراتی

از آنجایی که تولید انواع سویا در ایران با رونق ویژه ای صورت می‌گیرد و این محصولات با بهترین تجهیزات و امکانات در میهن عزیزمان تولید می‌شوند، خوشبختانه این روزها توزیع کننده ای خبره و حرفه ای به پخش انواع سویا با درجه کیفی بالا در کشورمان می‌پردازد.

پخش انواع سویا صادراتی موجب شده که همه خریداران بدون نگرانی و با اطمینان خاطر بالا بتوانند مرغوب ترین انواع سویا را با پرداخت مبلغی کمتر از دیگر روش های خرید، در اختیار بگیرند.

از انواع سویای صادراتی که هم اکنون از طریق پخش در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد می‌توان به؛ سویا تکه ای، سویا سبز تازه، سویا گوشتی و… اشاره کرد.