فروش تضمینی سویا دانه ریز کیلویی

سویا دانه ریز کیلویی از جمله گیاهان مفید و با ارزشی است که به شکل های مختلفی در بازار ها وجود دارد و یکی از انواع آن سویا طعم دار بوده که به آن سویا آجیلی نیز گفته می شود. فروشنده سویا طعم دار با برند معروف مکسوی، در پی افزایش میزان فروش، به منظور جلب رضایت بیش تر خریداران گرامی، اقدام به ایجاد تخفیف های ویژه به مناسبت های مختلف کرده و بسیار استقبال شده است.

فروش تضمینی سویا دانه ریز کیلویی

سویا ریز چه ویژگی دارد؟

سویا ریز چه ویژگی دارد؟

سفارش سویا ماکارونی دانه ریز که معمولا طعم دار می شود، با سویا هایی که برای پخت و پز استفاده می شود از لحاظ ظاهری و طعم متفاوت هستند. سویا های آجیلی شکلی در اندازه های لوبیا چشم بلبلی دارد که بدون طعم آن دارای رنگ سفید مات است. یکی از روش های طعم دار کردن آن این است که دانه خام سویا را تفت می دهیم تا کاملا بو داده شود و البته هیچ تغییر رنگی نیز در آن رخ نمی دهد، بعد از تفت دادن به آن پودر لیمو افزوده می شود که سبب ایجاد طعمی ترش و ملایم در سویا می شود که هر چه مدت زمان تفت آن بیش تر باشد.

طعم لیمو بیش تر به آن نفوذ خواهد کرد. در مواردی می توان هنگام تفت دادن سویا به آن پودر فلفل قرمز اضافه کرد که طعم تندی در آن ایجاد می کند و بسیاری به دنبال تهیه این نوع سویا طعم دار است. یکی دیگر از روش های طعم دار کردن سویا ها این است که بعد از مدت زمانی نسبتا طولانی تفت دادن سویا آن را درون ماده ای که برای طعم دار کردن می خواهیم استفاده کنیم قرار دهیم و به مدت یک هفته به آن دست نمی زنیم تا ماده به خوبی به درون آن نفوذ کند.

در مواردی می توان اسانس تهیه کرده و به سویا ماکارونی اضافه کرد، منظور از اسانس بخار های جمع آوری شده از موادی مانند لیمو و فلفل است که هم به شکل مایع و هم به شکل پودر وجود دارد و افزودن آن ها سبب طعم دار شدن سویا می شود.

راهنمای خرید سویا بافت دار

راهنمای خرید سویا بافت دار

سویا ترکیبی یک دانه ی طعم دار پر از پروتئین است که در لایف استایل غذایی همگان استفاده می شود. حتی افراد ورزشکار نیز از آن بهره می برند و آن را در غذاهای خود استفاده می کنند. سویا حتی می تواند به خاطر بافت خود جایگزین گوشت شود که بدین ترتیب مناسب افراد گیاه خوار و یا افرادی که به گوشت حساسیت دارند است و می توانند با مصرف آن پروتئین و یا آهن مورد نیاز خود را تأمین کنند.

سویا پر از خاصیت است و مصرف آن می تواند انواع ویتامین ها را به بدن برساند و از پوکی استخوان و ضعف عضله جلوگیری کند. سویا طعم دار مکسوی پنج خصوصیت دارد که با دانستن آن به طور مداوم به مصرف آن ها می پردازید و آن را در سیستم غذایی خود جای می دهید.

حتما می دانید که سویا جزو آن دسته از محصولاتی است که در ایران به طور بسیار با کیفیتی کشت و فرآوری می شود. با کیفیت بودن سویای کشت شده در ایران همگان را به فکر صادرات سویا انداخت. سویا از محصولاتی است که به خاطر خواص و بافت و مزه ی خود و قیمت مناسبی که دارد بسیار بازاری پر تقاضا از سر تا سر جهان دارد. صادرات سویا بسته بندی می تواند کاری بسیار سود آور باشد.

ارزش تغذیه ای 100 گرم سویا

ارزش تغذیه ای 100 گرم سویا

همانطور که می‌ دانید سویا خوشمزه به عنوان نوعی پروتئین گیاهی محسوب می‌ شود که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی بوده و دارای مدل های مختلف با طعم های گوناگونی می باشد که بسیاری از شرکت های تولید کننده نمونه های مختلفی از این ماده غذایی را به صورت بسته بندی شده تولید و در اختیار بازار فروش قرار می‌ دهند، سویا بافت دار نوعی از این ماده غذایی می باشد که به لحاظ دارا بودن خواص بسیار زیادی که دارد در تولیدات مختلف غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، در این بخش از مقاله قصد داریم به مهمترین خواص این ماده غذایی اشاره داشته باشیم.

  1. سویا دانه ریز فاقد کلسترول می باشد به همین علت مصرف این ماده غذایی می تواند به کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در بدن کمک بسیار زیادی نماید.
  2. این ماده غذایی به دلیل دارا بودن پروتئین گیاهی می تواند جایگزین بسیار مفیدی برای پروتئین های حیوانی محسوب شود و مصرف آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می باشد.
  3. مصرف سویا برای تصفیه خون و کمک به پاکسازی عروق خونی بسیار مفید بوده و در مقابل به سلامت قلب و عروق نیز کمک بسیار زیادی می نماید.
  4. این ماده غذایی به دلیل دارا بودن ترکیبات مفیدی که دارد برای کاهش فشار خون بسیار مفید می باشد.
  5. استفاده از آن برای تقویت و سلامت چشم بسیار مناسب می باشد و می‌ تواند به افزایش بینایی کمک بسیار زیادی نماید.
  6. به دلیل دارا بودن انواع سویا مختلف ویتامین ها برای تقویت استخوان ها و مفاصل و عضلات بدن بسیار سودمند می باشد.
  7. تاثیر بسیار زیادی در سلامت پوست و مو دارد و به درخشندگی و روشن شدن پوست کمک شایانی می نماید.‌

قیمت خرید سویا دانه ریز کیلویی

قیمت خرید سویا دانه ریز کیلویی فروش سویا دانه ریز بافت دار ماکارونی توسط واحد فروش این ماده غذایی در سراسر کشور آغاز گردیده و نمایندگی عرضه کننده این محصول آن را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار بازار فروش در سراسر کشور قرار می‌ دهد و آنها را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند، فروش این ماده غذایی از طریق این سایت اینترنتی به صورت آنلاین فراهم می‌ باشد و خریدار در هر نقطه از کشور که باشد تنها با ارسال سفارش می تواند این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کرده و از آن برای مصارف مختلف مورد نظر خود استفاده نماید.

یکی از بهترین ارقام پخش سویا دانه ریز، سویا صادراتی ترکیبی است که دارای بالا ترین کیفیت ممکن بوده و در بسته بندی های کاملا بهداشتی و استانداردی تهیه می شود. آخرین قیمت سویا مکسوی با توسط به فاکتور هایی نظیر درجه کیفیتی و نحوه خرید متغیر است، برای مثال در صورت خرید عمده قیمت آن مقرون به صرفه می شود. می توان برای اطلاع دقیق و البته دستیابی به بروز ترین قیمت های این نوع سویا به همین سایت مراجعه نمود.