فروش تضمینی سویا فله

پروتئین گیاهی سویا یکی از پرمصرف ترین محصولات در ایران ، عراق ، افغانستان و کشورهایی مانند ترکیه است. بسته به نوع استفاده در بازارهای هدف ، نمونه های مختلف سویا گوشتی را می توان با توجه به اندازه آن پیشنهاد کرد. اگر بخواهیم دانه های سویا فله را از نظر اندازه طبقه بندی کنیم ، می توانیم گروه های زیر را تعریف کنیم. سویا ریز خرد شده سویا فله یا متوسط سویا فله ای سویا فله ای کبابی یا خورشتی .سویا مرغی نیز نوعی سویا است.

فروش تضمینی سویا فله

مزیت خرید سویا فله ای چیست؟

مزیت خرید سویا فله ای چیست؟

سویا به دلیل داشتن پروتئین بالا به عنوان یکی از بهترین و پرمصرف ترین غذاها شناخته می شود. به غیر از غذا ، سویا دارای خواص دارویی زیادی است. برای مثال ، برای بهبود نقرس ، افراد ضعیف ، کاهش قند خون و کاهش التهاب سندرم متابولیک و .. پروتئین و آجیل سویا در دانه های بسته بندی شده و فله ای به بازار عرضه می شود ، به همین دلیل است که سویا در سراسر جهان بسیار محبوب است.

استفاده از سویا در خورشت ها

استفاده از سویا در خورشت ها

استفاده روزانه از غذاهای پروتئینی مزایا و معایب خود را دارد. استفاده از پروتئین های گیاهی در سبد غذایی همیشه یکی از بهترین انتخاب ها است ، هم از نظر حفظ سلامت و هم از نظر کارآیی اقتصادی. طبق عادت های غذایی ما ایرانی ها ، اکثر انواع خورش ها در هر وعده غذایی با پلو سرو می شود. سویا خوش طعم یک پروتئین کامل گیاهی است که می تواند به عنوان جایگزین گیاهی برای گوشت در سبد غذایی خانگی استفاده شود.

بنابراین به جای گوشت های مرغ و قرمز میتوانیم از سویا در خورشت های خود استفاده کنیم به صورت سویا نمکی ،سویا مزه دار، از جمله ی این خورشت ها میتوان به خورشت های ،قیمه با سویا، خورشت قورمه سبزی، خورشت فسنجان با کوفته قلقلی سویا اشاره کرد.

خواص سویا و ارتباط آن با گروه خونی

خواص سویا و ارتباط آن با گروه خونی سویا می تواند نقش مهمی در حفظ سلامت قلب ، استخوان ها ، غده پروستات و سیستم ایمنی بدن ایفا کند. برای آشنایی بیشتر با خواص سویا ، متن زیر را بخوانید. سویا یکی از حبوبات است. نام علمی آن (Soja hispida Moench) است. دانه های سویا غذای میلیون ها نفر را تامین می کنند و نقش عمده ای در تولید مواد شیمیایی ایفا می کنند. دانه های سویا احتمالاً نتیجه اهلی شدن گیاهان وحشی در شرق آسیا هستند.

روغن استخراج شده از دانه های سویا یکی از مهمترین انواع روغن ها است. دانه های سویا از نظر کنجد فقیرتر هستند اما آمینو اسید لیزین بالاتری دارند. پروتئین سویا بیشتر از هر دانه دیگری است. پروتئین سویا بسیار بیشتر از سایر دانه های روغنی است.

سویا حاوی پروتئین ، ایزوفلاون و فیبر است که همه آنها برای سلامتی مفید هستند. پروتئین سویا می تواند برای بیماری های قلبی مفید باشد ، اثرات یائسگی ، کاهش وزن ، آرتروز ، عملکرد مغز و بهبود قدرت ورزش را کاهش دهد. سویا ممکن است خطر سرطان سینه در زنان و سرطان پروستات در مردان را کاهش دهد.

کاهش فشار خون یکی دیگر از خواص سویا می‌باشد *یکی از خواص سویا تاثیر بر کلسترول خون می‌باشد: تحقیقات نشان می‌دهد، اضافه کردن سویا به رژیم غذایی می‌تواند تاثیراتی بر سطح کلسترول خون داشته و کمی‌آن را کاهش دهد. کاهش سطح کلسترول تا زمانی که رژیم ادامه دارد، باقی می‌ماند.

*کاهش فشار خون یکی دیگر از خواص سویا می‌باشد: تحقیقات نشان می‌دهد که سویا می‌تواند فشارخون را کاهش دهد. *از خواص درمانی سویا می‌توان تاثیری که بر یائسگی می‌گذارد اشاره کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که سویا گرگرفتگی را در زنان یائسه کاهش می‌دهد. البته تحقیقات بیشتری برای نتیجه گیری در این مورد نیاز است.

*از دیگر خواص سویا تاثیر بر حساسیت می‌باشد: معمولا شیر سویا برای کودکان حساس به شیر عادی استفاده می‌شود، با این حال تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است.

*کاهش ابتلا به سرطان از خواص سویا می‌باشد: تحقیقات محدود نشان می‌دهد که سویا می‌تواند خطر سرطان سینه، پروستات و روده بزرگ (colon) را کاهش دهد. با این حال تحقیقات بیشتری برای اثبات تاثیر سویا بر پیشگیری از سرطان مورد نیاز است.

*سویا باعث کاهش دردهای دوره ای سینه در بانوان می‌شود: تحقیقات محدودی نشان می‌دهند که سویا می‌تواند بر دردهای دوره‌ای پستان که با سیکل قاعدگی در ارتباط اند تاثیر داشته و آن را کاهش دهد. *از خواص سویا می‌توان به تاثیری که بر دیابت نوع ۲ دارد اشاره کرد: سویا ممکن است بتواند تاثیرات مفیدی بر سطح قندخون در افراد دیابتی داشته باشد.

دیگر خواص سویا که ممکن است در بهبود آنها نقشی داشته باشد اما هنوز ثابت نشده اند شامل: بهبود کیفیت ورزش ، سنگ صفرا ، سندرم متابولیک ، آرتروز ، التهاب، کم خونی فقر آهن ، بیماری‌‌‌های کلیوی ، عملکرد بهتر بدن در افراد میانسال ، پیر شدن پوست ، صدمه به نخاع ، کاهش وزن، بیماری‌‌‌های قلبی خواص سویا برای تمام گروه خونی: مصرف لوبیا سویا و کلیه فراورده‌‌‌های سویا برای گروه خونی B توصیه نمی‌شود .

خواص سویا برای گروه خونی O: افراد دارنده گروه خونی O می‌بایست مصرف لبنیات خود را محدود نمایند زیرا سیستم گوارشی آنان قادر به هضم آسان این دسته از خوراکی‌ها نیست به همین منظور توصیه می‌شود از شیر سویا و پنیر سویا استفاده نمایند.

گروه خونی A و خواص سویا: لوبیا سویا منبع غنی پروتئین برای دارندگان گروه خونی A است و به دلیل لکتین موجود در لوبیا قرمز که عامل چاقی در این گروه خونی است مصرف سویا توصیه می‌شود. مضرات و خواص سویا برای گروه خونی B: مصرف لوبیا سویا و کلیه فراورده‌‌‌های سویا برای گروه خونی B توصیه نمی‌شود و گروه خونی AB می‌تواند در رژیم غذایی خود جو دوسر و سویا را جایگزین گندم و ذرت نماید. تاثیر خواص سویا برای گروه‌‌‌های خونی A و AB: در کل سویا و فراورده‌‌‌های آن برای دارندگان گروه‌‌‌های خونی A و AB بسیار سودمند است.

شرکت صادراتی انواع سویا فله

شرکت صادراتی انواع سویا فله

سویای فله ای مانند سویای خوراکی ، سویا و آرد سویا به صورت کیسه ای و عمده توسط این مرکز به فروش می رسد. یکی از نمونه های سویا فله ای که مشتریان داخلی و صادراتی دارد ، سویا فله سبحان است.

صادرات سویا از ایران به کشورهای دیگر می تواند برای بسیاری از تجار بین المللی سودآور باشد. کشورهایی مانند عراق ، افغانستان ، پاکستان ، گرجستان ، ارمنستان ، سوریه و حتی روسیه می توانند به راحتی پروتئین سویا را از طریق این مرکز تأمین کنند. این گروه به عنوان تولید کننده سویای خوراکی در ایران ، نمونه های با کیفیتی از سویا را تولید و در اختیار مشتریان صادراتی قرار می دهد.

نام ایران در بین کشورهای وارد کننده سویا بیشتر از کشورهای تولید کننده سویا برجسته است. دلیل این امر این است که تنها حدود 10 درصد از نیازهای سویای کشور از طریق سویای داخلی تامین می شود. در محصولی مشابه کنجاله سویا و سویا ، ایران تنها وارد کننده است. اما در بین محصولات تبدیل سویا ، ایران می تواند در مورد صادرات حرفی برای گفتن داشته باشد. یکی از محصولات سویا که از ایران به کشورهایی مانند عراق ، افغانستان ، گرجستان ، پاکستان و استات منتقل شده است ، پروتئین سویا است.

صادرات سویای خوراکی به عراق توسط این مرکز انجام می شود. فقط کافی است از شرایط فروش صادراتی ما با تماس با بخش فروش مجموعه مطلع شوید. همچنین ممکن است در صورت تمایل به دریافت نمایندگی فروش منحصر به فرد در شهرهای مختلف عراق ، بتوانید با این گروه وارد مذاکره شوید. عراق و افغانستان از جمله مقاصد صادراتی شرکت سویا هستند.