فروش تضمینی سویا گوشتی فله ای

برای فروش تضمینی سویا گوشتی فله هم به صورت فله انجام می گیرد هم به صورت کیلویی، برای خرید سویا فله بهتر است مستقیم از کارخانه خریداری شود. برای این که سویا گوشتی با قیمت مناسب پیدا کنیم بهترین راه این است که با مراکز فروشی که در این زمینه فعالیت می کنند اطلاعات کافی را در زمینه کیفیت، نوع بسته بندی و تولید کننده به دست آوریم. مصرف سویا گوشتی علاوه در ایران، در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، ترکیه و…نیز از آن استفاده می کنند.فروش تضمینی سویا گوشتی فله ای

اطلاعاتی جامع درباره سویا

اطلاعاتی جامع درباره سویا دانه سویا در انواع مختلفی تولید می شود، برای تولید دانه سویا از هیچ گونه مواد شیمیایی مانند کود استفاده نمی شود. دانه کاملا طبیعی می باشد. از تولیدی ها نیز هستند که با دست کاری دانه ها ارزش غذایی ان را پایین می اورند. برای اینکه یک دانه سویا ارگانیک را از نوع تقلبی تشخیص دهیم به چند مورد از ویژگی ان ها اشاره می کنیم:

دانه سویا ارگانیک رنگ شفافی دارد، درحالی که رنگ دانه دست کاری شده کدر است، مزه ی دانه سویا ارگانیک طعمی شبیه طعم لوبیا چشم بلبلی را دارد دانه سویا تقلبی مزه ای ندارد. برداشت دانه سویای طبیعی کم تر است در حالی که برداشت دانه های غیر ارگانیک برداشت بیشتری دارند. سویا سرشار ازپروتئین است، و می تواند جایگزین برای گوشت باشد.

و جزء دانه های گیاهی محسوب می شود. از روغن سویا نیز استفاده های زیادی می شود وجز روغن های پرطرف دار به حساب می آید. سویا علاوه بر پروتئین، سرشار از چربی، فیبر و مواد معدنی می باشد. ارزش غذایی سویا ان قدر بالا می باشد ک برای جلوگیری از برخی بیماری ها مانند: بیماری قلبی عروقی، پوکی استخوان وسرطان استفاده می کنند.دانه های سویا طبیعی دارای مواد معدنی مانند کلسیم، آهن و روی دارند

در طب سنتی طبع سویا اجیلی معتدل و طبع سویا بو داده گرم می باشد. سویا دارای مزایا و خواص زیادی می باشد که به برخی از خواص ان می پردازیم:

  • به بیماری قلبی کمک می کند.
  • از سرطان پروستات جلوگیری می کند.
  • عوارض یائسگی را کم می کند.
  • به عنوان انتی اکسیدان استفاده می شود.
  • به علت ویتامین ای در آن برای پوست ومو مفید است.
  • از کم خونی جلوگیری می کند.

علاوه بر خواصی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد مانند:

  • برخی افراد به ان حساسیت دارند مانند ابریزش،افت فشار
  • خون ریزی را افزایش می دهد افراد دیابتی باید با احتیاط مصرف کنند.
  • افرادی که کم خونی، نقرس، تیروئید، اختلالات معده، روده دارند باید با احتیاط استفاده شود.
  • مصرف زیاد سویا باعث ار دست دادن حافطه می شود.

سویا بهتر است باگوشت مصرف شود تا باعث جذب بهتر آهن در بدن شود. برای شستن سویا بهتر است ان را با اب جوش بشویید یا ان را در اب جوش ریخته و کمی بپزید چون باعت بوی بهتر سویا و بافت نرم تر ان می شود. هم چنین بهتر است برای حفظ طعم بهتر آن،اجازه دهید اب اضافی سویا به صورت طبیعی خشک شود وبا دست به ان فشار ندهید، هم چنین بهتر است برای خوشمزه تر شدن آن در شیر خیسانده شود.

ازپروتئین سویا در تولید محصولاتی هم چون: شیرسویا، تمپه، میسو، توفو وغلات صبحانه استفاده می کنند. برخی از افراد هستند که قصد رژیم غذایی دارند ان ها می خواهند سویا خورشتی را جایگزین گوشت کنند وپس از استفاده مداوم از ان دیگر میلی به خوردن سویا ندارند به همین خاطر سویا دانه درشت با طعم هایی مانند: جوجه، دودی، و زعفرانی برای ادامه رژیم افراد گزینه مناسبی می باشد.

سویا چه مواد مغذی دارد؟

سویا چه مواد مغذی دارد؟

ارزش غذایی در صد گرم سویای پخته شامل موارد زیر می باشد:

  • کالری ٧٢گرم
  • کربوهیدرات ٨.۴گرم
  • پروتئین ١٨.٢گرم
  • چربی ٩گرم
  • فیبر ۶گرم
  • تیامین

ویتامین سی، ویتامین کا، ریبوفلاوین، فولات، اهن،منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، منگنز، مس و امگا٣، ویتامین b6، ویتامین ای جز مواد مغذی سویا به حساب می آیند. هرکدام از محصولات سویا، نظیر: پروتئین بافت دار سویا، شیرسویا، اجیل سویا، لوبیای سویاو… نیز جداگانه ارزش غذایی بالایی دارند، مانند: ارزش غذایی در صدگرم پروتئین بافت دار سویا خشک شامل:

٣٢٧ کالری

٣٣.٩گرم کربوهیدرات

١۶.۴ گرم قند

١٧ونیم گرم فیبر

١.٢ گرم چربی

۵١و۵ گرم پروتئین

از مواد مغدی سویا بافت دار می باشد.

سویا سرشار از ویتامین ای می باشد

سویا سرشار از ویتامین ای می باشد سویا سرشار از ویتامین ای می باشد و این امر موجب شده تا برروی سلامت پوست و مو اثر بگذارد، و هم چنین از کم خونی جلوگیری کند. ویتامین ای نوعی انتی اکسیدان است که باعث می شود از لخته شدن خون جلوگیری کند. و از قلب محافظت می کند.با مصرف ویتامین ای به سلامت و شادابی پوست کمک می کند.مصرف ویتامین ای به آلزایمر کمک می کند.

در زمان بارداری اگر مادر به اندازه کافی از ویتامین ای استفاده کرده باشد از آسم در کودک جلوگیری می کند. روزانه باید ٧تا٩میلی گرم ویتامین ای مصرف شود که باتوجه به نوع افراد متفاوت است. تعادل در مصرف این ویتامین باید رعایت شود. کمبود ویتامین ای عوارضی را نیز به دنبال دارد مانند:سکته قلبی را افزایش می دهد، باعث ضعف عضلات می شود، در بینایی مشکل ایجاد مهس کند، زخم های پوستی دیرتر خوب می شوند.

علاوه بر ویتامین ای، ویتامین های دیگری هم چون b1,b2,d نیز در سویا وجود دارند:

  • B1

جلوی خستگی وبیماری های عصبی را می گیرد.برای زنان باردار وشیرده مناسب است وباعث انرژی در ورزشکاران می شود.

  • B2

از زخم های لب و زبان وآب مروارید جلوگیری می کند.

  • D

باعث می شود از پوکی استخوان جلوگیری شود.

علاوه بر سویاها برخی از غذاهای دیگر نیز هستند که سرشار از ویتامین ای می باشند مانند: انواع ماهی ها، زیتون، ذرت، فندق، پسته، بادام، گردو، اسفناج، سیب زمینی وانواع کلم و…

خرید آسان انواع سویا گوشتی فله

خرید آسان انواع سویا گوشتی فله برای خرید انواع سویا گوشتی به صورت مستقیم وغیر مستقیم صورت می گیرد. در روش مستقیم خریدار به صورت فله سویای مورد نیاز را باقیمت مناسب خریداری و به بازار عرضه می کند. ودر روش غیر مستقیم سایت هایی را ایجاد کرده اند که با حذف واسطه ها وجلوگیری از هدر رفتن وقت شان محصول خود را به فروش می رسانند.

هم چنین نمایندگی هایی درسطح کشور وجود دارند که از طریق تماس تلفنی و یا به صورت حضوری درباره ی انواع سویا ممتاز، کیفیت ان، شرکت سازنده، نحوه بسته بندی محصول، ریز ودرشت بودن سویا، ارگانیک وطبیعی بودن ان و…اطلاعات کافی را در اختیار خریدار ومصرف کننده قرار دهد تا با خیال راحت تری خریدی مقرون به صرفه و باکیفیتی داشته باشند.

سویا گوشتی فله از نظر سایز واندازه به:

  1. سویا فله ریز دانه
  2. سویا فله درشت دانه
  3. سویا فله کبابی
  4. سویا فله متوسط

ودر کیسه هایی با سایز های مختلف بسته بندی می شوند. برای صادرات این نوع سویاها بهتر است سویا فله درشت دانه به کشورهای عراق، افغانستان استفاده شود. قیمت انواع سویا ها توسط نمایندگان قانونی شرکت ها تعیین می شود.