فروش ویژه سویا مرغوب 500 گرمی

فروش ویژه سویا مرغوب 500 گرمی از طریق سایت واقع در مجموعه ما با قیمت بسیار ارزان درب کارخانه صورت می پذیرد.سویا به ویژه برای کسانی مناسب است که نمی توانند شیر بخورند زیرا عدم تحمل لاکتوز دارند. ما نباید اهمیت این ماده معدنی را در افراد مبتلا به پوکی استخوان ، به ویژه زنان یائسه یا مردان مسن فراموش کنیم. شما می توانید برای خرید سویا 500 گرمی از طریق سایت با ما در ارتباط باشید

فروش ویژه سویا مرغوب 500 گرمی

در مورد سوویا بیشتر بدانیم

در مورد سوویا بیشتر بدانیم مواد پروتئینی مانند سویا دارای خواص عملکردی مناسب در سلامت غذایی و مقبولیت‌ در نزد مصرف کنندگان هستند. اینها خصوصیات ذاتی فیزیک شیمیایی هستند که بر رفتار پروتئین در سیستم های غذایی در حین فرآوری ، تولید ، ذخیره سازی و آماده سازی تأثیر می گذارد. این ویژگی های سویا و ترکیبات پروتئین ان، فعل و انفعالات آنها با سایر اجزای غذایی را منعکس می کند و تحت تأثیر فرآیندهای فرآوری و محیط قرار می گیرد.

از آنجا که خواص عملکردی تحت تأثیر ترکیب ، ساختار و ترکیب پروتئین های تشکیل دهنده است ، توضیح سیستماتیک خواص فیزیکی پروتئین جزء برای درک مکانیسم ویژگی های خاص عملکردی مفید است.

مصرف سویا در کشورهای آسیایی به عنوان جایگزینی برای گوشت قرمز در نظر گرفته شده است .این امر به دلیل غنی بودن این محصول از مواد پروتئینی و مواد معدنی است و سویا به راحتی می‌تواند جایگزین محصولاتی مانند شیر و یا گوشت حیوانات شود. بنابراین مصرف آن برای افرادی که رژیم گیاهخواری را در برنامه غذایی خود گنجانده می‌ تواند پرفایده باشد. 250 گرم سویا 30 درصد از مقدار توصیه شده روزانه را تأمین می کند. در مقایسه با گوشت گاو و طیور ، درصد آنها از نظر پروتئین تقریباً یکسان است.

سویا یک محصول بسیار مناسب برای سلامت استخوان ها است. دانه سویا یک حبوبات با پروتئین های زیاد و سرشار از کلسیم است و محتوای آن بسیار نزدیک به شیر گاو است ، بنابراین می توانید از تمام خواص این ماده معدنی سود ببرید. باید اضافه کرد که علاوه بر کلسیم، حاوی ایزوفلاون به نام دایدزین نیز هست که به جلوگیری از رسوب زدایی استخوان کمک می کند و از دست دادن کلسیم استخوان ها و دفع آن از طریق ادرار جلوگیری می کند.

بازار فروش سویا مرغوب 500 گرمی

بازار فروش سویا مرغوب 500 گرمی بازار فروش سویا 500 گرمی از رونق بالایی به دلیل درخواست های متعدد مشتریان مبنی بر خرید این محصول با کیفیت روبرو شده است. قاعدتاً هر چقدر که به آگاهی مشتریان مبنی بر خواص پروتئینی سویا بیشتر شود میزان خرید این محصول و گنجاندن آن در سبد غذایی شان بیشتر خواهد شد.
خرید سویا و خوردن آن معمولاً یک راه خوب برای سالم ماندن استخوان ها و جلوگیری از شکستگی است. یک وعده 250 گرم سویا 50 درصد نیاز روزانه به کلسیم را تأمین می کند. نباید فراموش کنیم که دارای مقدار زیادی فسفر است ، ماده معدنی که برای بدن بسیار مهم است و در تشکیل استخوان پس از کلسیم نقش دارد. فسفر سویا علاوه بر اینکه برای سلامت اعصاب و عملکرد مغز مهم است ، در تشکیل بسیاری از آنزیم ها نیز موثر است.

  • تبلیغات: 
  1. لیست قیمت به روز بهترین جنس لپه در بازار
  2. شرکت تامین لوبیا قرمز درشت
  3. بازار خرید عدس سبز کانادایی
  4. عرضه کلی لپه حبوبات ايراني