فروش ویژه سویا کیلویی درجه یک

در این مقاله قصد داریم در رابطه با یکی از مواد غذایی موجود در بازار یعنی سویا صحبت کنیم و این که سویا چه کاربردهایی می تواند داشته باشد و همچنین از چه جاهایی می توانیم سویا کیلویی تهیه کنیم.

امروزه در غذا های مختلفی از سویا بصورت خام یا پخته شده، استفاده می کنیم. این محصول دارای خواص زیادی می باشد. به طوری که با اضافه کردن آن به غذا های مربوطه، می توانیم غذای مقوی تری داشته باشیم. پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فروش ویژه سویا کیلویی درجه یک

بررسی خواص سویا برای پیشگیری از سرطان

بررسی  خواص سویا برای پیشگیری از سرطان سویا خواص و کاربرد های زیادی دارد. از این ماده ی غذایی می توانیم به عنوان پیشگیری از یک سری بیماری ها استفاده کنیم. سویا دارای کالری کمی می باشد. همچنین کم چرب است و منبعی غنی از ویتامین ها، فیبر و پروتئین ها می باشد. از این ماده ی غذایی، برای ورزشکارانی که در زمینه بدن سازی فعالیت دارند، برای تأمین پروتئین بدن مورد نظر این گونه افراد نیز استفاده می شود.

به عنوان مثال مکمل های سویا که می توانند به صورت پودر سویا، قرص و محلول ها باشند و همچنین شیر سویا، از جمله مواد غذایی هستند که ورزشکاران بخصوص بدن سازان می توانند برای عضله سازی خود، از آن استفاده کنند. در ضمن، به دلیل پروتئینی که در سویا می باشد، می تواند درد، کوفتگی و گرفتگی عضلات بدن سازان را کاهش دهد.

این ماده ی غذایی ارزش تغذیه ای زیادی دارد. به عنوان مثال 100 گرم سویا دارای:

  • 147 کالری
  • 6.8 گرم چربی
  • 0.786 گرم چربی اشباع شده
  • 3.2 گرم چربی غیر اشباع شده
  • 15 میلی گرم سدیم
  • 620 میلی گرم پتاسیم
  • 11.05 گرم کربوهیدرات
  • 4.2 گرم فیبر- 12.95 گرم پروتئین
  • 20 درصد کلسیم
  • 4 درصد ویتامین آ
  • 20درصد آهن
  • 48 در صد ویتامین

می باشد. عده ای عقیده دارند که سویا یک ماده ی غذایی سرطان زا می باشد و در رشد سرطان تأثیر دارد. اما باید بگوییم که نه تنها این عقیده اشتباه است بلکه ترکیبات موجود در این ماده غذایی باعث می شود از رشد سرطان جلوگیری کرده و موجب پیشگیری از سرطان نیز می شود. به دلیل اینکه به طور طبیعی در این ماده غذایی، استروژن گیاهی موجود می باشد.

استروژن یکی از کلیدی ترین هورمون های موجود در بدن انسان می باشد. استروژن گیاهی موجود در سویا که از گیاه گرفته می شود، برای رشد جنسی زنان اهمیت زیادی دارد که البته در مردان محدود تر می باشد.

افرادی که از این ماده غذایی ( سویا ) استفاده می کنند، طبق تحقیقاتی که محققان انجام داده اند، کمتر به سرطان سینه مبتلا می شوند و برای پیشگیری مناسب می باشد اما برخی از افراد این مورد را قبول ندارند و از مصرف سویا پرهیز دارند و عقیده دارند که موجب سرطان سینه می شود. در حالیکه احتمال آن بسیار کم خواهد بود.

راهنمای خرید انواع سویا کیلویی درجه یک

راهنمای خرید انواع سویا کیلویی درجه یک سویا انواع مختلفی دارد. این ماده غذایی می تواند یا به صورت خام استفاده شود یا بصورت خشک شده در غذاهای خود می توانیم بکار ببریم. مدل خام آن را می توانیم به صورت یک آجیل نیز استفاده کنیم که معمولا به شکل سویا فله ای به صورت کیلویی و یا به صورت سویا بسته بندی شده در وزن های مختلف به فروش می رسند.

از مدل خشک آن در غذا های مختلفی مانند ماکارونی، کباب، کتلت، خورشت قیمه، پیتزا می توانیم استفاده کنیم. البته می توانیم سویا را در قالب سویا مخصوص دام نیز مشاهده کنیم که برای دام داران استفاده می شود و مناسب استفاده انسان ها نمی باشد.

در ضمن این ماده غذایی را می توانیم به صورت آرد هم مشاهده کنیم که با نام آرد سویا شناخته می شود.

برای خرید سویا، اگر بخواهیم به صورت خام به عنوان آجیل و خوراکی از آن استفاده کنیم، می توانیم از خشکباری ها و فروشگاه های معتبر که در زمینه حبوبات فعالیت دارند، به صورت کیلویی، یا بسته بندی شده سفارش سویا داشته باشیم.

اگر بخواهیم از آن در غذا های خود استفاده کنیم، می توانیم سویا را بصورت سویای خشک شده در بسته بندی یا فله ای خریداری نماییم. باید توجه داشته باشیم که محصول با کیفیتی خریداری کنیم که در این زمینه می توانیم از افراد آگاه نیز اطلاعات کسب کنیم.

در ضمن سویای خشک فله ای همیشه باید دارای رنگ روشن، بدون داشتن بوی خاص و میزان جذب آب بالایی باشد تا بتوانیم سویا خشک درجه یک خریداری کنیم.

سفارش دهنده انواع سویا کیلویی درجه یک

سفارش دهنده انواع سویا کیلویی درجه یک امروزه وب سایت ها، کارخانجات و مراکز فروش زیادی در سطح کشور می باشد که می توانیم انواع سویا را سفارش دهیم. برای سفارش انواع سویا، می توانیم آن ها را به صورت فله ای چند کیلویی خریداری کنیم تا هزینه کمتری نسبت به بسته بندی ها داشته باشیم.

البته برای اون دسته از افرادی که نمی توانند سویا خشک درجه یک را تشخیص بدهند، پیشنهاد می شود این محصول را به صورت بسته بندی های مربوط به شرکت های معتبر خریداری نمایند.

سفارش دهنده ها می توانند سویا را به صورت سویای خشک شده، سویای خوراکی، سویای بافت دار، سویای طعم دار، سویای آجیلی، سویای تکه ای، سویای خام، سویای درشت و سویای ماکارونی خریداری و استفاده کنند که هر کدام در موارد خاصی کاربرد دارد.

توزیع انبوه سویا کیلویی درجه یک

توزیع انبوه سویا کیلویی درجه یک کشور هایی مانند چین، برزیل، آرژانتین و هند، از جمله کشور هایی هستند که در زمینه تولید انبوه سویا فعالیت دارند. واردات سویا از این کشور ها، می تواند از طریق آب های آزاد و بنادر کشورمان صورت گیرد. بجز واردات، تولید داخلی این ماده غذایی نیز در کشور خودمان، اغلب در استان های جنوبی کشور انجام می شود.

معمولا در کشور هایی که زمین های زراعت خوبی دارند، این محصول تولید انبوه دارد و به کشور های دیگر صادر می شود. این ماده ی غذایی، جنبه ی اقتصادی بالایی برای هر کشور تولید کننده، صادر کننده و توزیع کننده دارد.

به دلیل این که، سویا، همان طور که در بالا اشاره کردیم، علاوه بر استفاده ی انسان، برای خوراک دام و طیور نیز استفاده می شود و از این لحاظ می تواند خوراک دام و طیور کشور های مختلف تأمین گردد و در خرید سایر مواد غذایی مورد نیاز دام و طیور، به دلیل داشتن قیمت مناسب تر در برخی کشور ها، صرفه جویی کند.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در رابطه با سویا و انواع مختلف آن و کاربرد های این ماده ی غذایی در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار داده باشیم.