فروش پروتئین گیاهی سویا صادراتی

پروتئین گیاهی سویا یکی از اشکال عرضه شده از این ماده غذایی می باشد که دارای مصارف بسیار زیادی بوده و از خواص و فواید بسیار خوبی برخوردار می باشد، فروش پروتئین گیاهی سویا صادراتی به صورت بسته بندی های مرغوب و درجه یک انجام می‌ شود و با توجه به صادراتی بودن این ماده غذایی می توان از آن برای مصارف مختلف و متعدد استفاده نمود.

فروش پروتئین گیاهی سویا صادراتی

بررسی کالری موجود در سویا

بررسی کالری موجود در سویا سویا به عنوان یکی از تولیدات غذایی در کشور می باشد که دارای ارزش غذایی و فواید بسیار زیادی می باشد و به عنوان جایگزین مناسبی برای گوشت محسوب می شود چرا که این محصول سرشار از کالری و انواع ویتامین‌ های مختلف بوده که توانسته به عنوان یکی از مواد غذایی پر مصرف در بازار داخلی عرضه گردد.

پروتئین موجود در سویا به این ماده غذایی ارزش بسیار زیادی بخشیده است و سبب شده تا به عنوان یکی از مواد غذایی پر مصرف در سبد خرید خانوار ها معرفی گردد.

در بحث کالری موجود در این ماده غذایی میزان 100 گرم از آن مورد بررسی قرار می‌ گیرد و کالری نهایی آن برحسب این مقدار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مقدار کالری موجود در 100 گرم سویا در حدود 450 کالری می باشد که این ویژگی سبب شده تا جزو مواد غذایی پرکالری معرفی گردد، کالری موجود در سویا سبب می‌ شود تا به افزایش انرژی بدن در طول روز کمک بسیار زیادی نماید و افراد با قرار دادن این محصول در رژیم غذایی خود از خواص بی نظیر آن برخوردار گردند.

تأثیر پروتئین سویا در کاهش وزن

تأثیر پروتئین سویا در کاهش وزن یکی از ترکیبات تشکیل دهنده سویا پروتئین می باشد که سبب شده تا بسیاری از افرادی که دارای رژیم لاغری و کاهش وزن می باشند از آن استفاده کرده و برای این امر استفاده نمایند.

سویا که به عنوان منبع غذایی سرشار از پروتئین محسوب می‌ شود برای بسیاری از ورزشکاران و به ویژه افراد دارای رژیم لاغری یک ماده غذایی بسیار مفید و سودمند می‌ باشد چرا که می‌ تواند به افزایش سوخت و ساز و همچنین ایجاد سیری در افراد کمک بسیار زیادی کرده و همین ویژگی آن را به یک ماده غذایی مفید برای کاهش وزن تبدیل نموده است، لذا افرادی که دارای رژیم غذایی مخصوص می باشند می توانند از سویا به عنوان محصول کاربردی و تاثیر گذار در کاهش وزن زن استفاده نمایند.

سویا علاوه بر اینکه دارای مصارف لاغری می باشد از خواص و فواید دیگر نیز برخوردار است چرا که این محصول در ترکیبات خود سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی بسیار زیادی می باشد که برای سلامتی بسیار سودمند است و به همین علت از سویا می‌ توان برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول، کاهش فشار خون، سلامت قلب و عروق، سلامت دستگاه گوارش، شکل گیری عضلات، کاهش وزن و بسیاری موارد مختلف دیگر استفاده نمود.

قیمت پروتئین گیاهی سویا 200 گرمی

قیمت پروتئین گیاهی سویا 200 گرمی پروتئین سویا از لحاظ اندازه دارای نمونه های مختلفی می باشد که از نمونه‌ های آن می‌ توان به پروتئین سویا ریز دانه، پروتئین سویا درشت دانه و نمونه متوسط اشاره کرد که با توجه به کیفیتی که دارند از بازار فروش و قیمت های مختلف و متفاوتی نیز برخوردار می باشند.

قیمت پروتئین گیاهی سویا 100 گرمی بستگی به اندازه و کیفیت این محصول دارد و از آنجایی که جزو مواد غذایی پر مصرف در جامعه به شمار می‌ رود با قیمت مناسب تری نیز عرضه می گردد.

نوع بسته بندی، برند شرکت تولید کننده و حجم سفارش این محصول نیز بر قیمت فروش آن تاثیر می گذارد و سبب می‌ شود تا خریدار بتواند آن را با نرخ و قیمت های مختلف و متفاوتی خریداری کند.

این سایت که در زمینه پخش پروتئین گیاهی سویا فعالیت می‌ کند بهترین نمونه‌ های این ماده غذایی را با قیمت و کیفیت عالی در سراسر کشور پخش و عرضه می نماید.