قیمت انواع سویا آجیلی خام

سویا آجیلی خام یکی‌ از پر مصرف ترین مواد غذایی می باشد که روغن، شیر آن در بازار موجود است. این ماده غذایی از ارزش بالایی برخوردار است و خواص فراوانی برای همه افراد در همه گروه سنی دارد.

سویا آجیلی در انواع مختلف موجود است و قیمت های متفاوتی دارد و نمی توان یک قیمت ثابتی برای آن مشخص کرد و متغیر می باشد چرا که خواص هر کدام از آنها متفاوت است به همین دلیل یک قیمت ثابتی ندارد.

قیمت انواع سویا آجیلی خام

موارد استفاده شده در تولید سویا

موارد استفاده شده در تولید سویا انواع سویا، منبع بسیار فراوانی از پروتئین می باشد و بهترین جایگزین گوشت است که از نظر قیمت هم مناسب تر می باشد و برای تولید سویا ابتدا باید محلولی که به صورت مایع است را تهیه کنند که همراه با الکل می باشد و دارای متانول و اتانول می باشد که سویاها را با این محلول شستشو می‌دهند تا قند اضافه آن خارج شود.

برای خارج کردن قند سویا از اسید شویی هم میتوان استفاده کرد و بعد از آن در قسمت ایزوله قرار می دهند و بعد از این مراحل برای اینکه چربی اضافه در سویا نماند به دانه ها گرمای مرطوب به آنها می دهند و از این روش برای کیفیت بالاتری استفاده می کنند و همچنین به کمک آب گرم مواد قندی اضافه از دانه ها خارج می شود.

این روش دقیقاً مانند اسید شویی عمل می‌کند و در اسید شویی حتماً باید از آب هم کمک گرفت و به تنهایی به اسید شویی اکتفا نکنیم. با این روش ها می توان یک سویا آجیلی مرغوب و با کیفیت تولید کرد و به عرضه رساند و همچنین به دست مصرف کنندگان و متقاضیان بالاترین کیفیت از سویا آجیلی را رساند.

از دانه ی سویا می توان: شیر سویا، سس سویا، مایونز، روغن سویا و آرد سویا تهیه کرد و به مصرف رساند. این ماده ی غذایی باارزش دارای پروتئین فراوانی است و انواع ویتامین ها از جمله A، B، C، E و فسفر، منیزیم، کلسیم فراوان، آهن، پتاسیم و بسیاری از ویتامین‌ ها را دارد. این ماده ی غذایی را باید در سبد غذایی خانوار قرار داد و به مصرف رساند.

تامین کنندگان سویا آجیلی خام

تامین کنندگان سویا آجیلی خام تامین کنندگان سویا ارزان، اما کیفیت بالا و مرغوب می توانند جایگاه مناسب و معتبری برای خود در بازار باز کنند و این ماده غذایی مرغوب را عرضه نمایند. این ماده ی غذایی را به سراسر کشور به صورت گسترده به طور مستقیم و بدون این که واسطه ای در میان باشد عرضه می کنند.

بعد از آن صادرات را به کشورهای دیگر انجام می دهند و باعث می شود که ارز فراوانی وارد کشور شود.به همین دلیل اگر خرید از این شرکت از طریق تماس تلفنی و به صورت عمده انجام شود علاوه بر مناسب بودن قیمت ، از نظر حمل و نقل و هزینه های دیگر مقرون به صرفه است.