قیمت انواع سویا دانه ریز بافت دار

سویا بافت دار فرآورده ای مفید و خوشمزه است که سرشار از پروتئین گیاهی بوده و فاقد چربی مضر و گلوتن می باشد. تهیه غذا با این محصول بسیار آسان بوده و به راحتی طعم هر چاشنی که به آن افزوده شود را به خود جذب می کند.‌ این دانه های کوچک در درجه های کیفی متفاوتی در بازار وجود دارد که با توجه به آن، قیمت انواع سویا دانه ریز بافت دار تمایزهای قابل توجهی داشته و معمولا در بسته بندی های کارخانه ای تحت استانداردهای وزارت بهداشت، به فروشگاه ها عرضه می شود.

قیمت انواع سویا دانه ریز بافت دار

آشنایی بیشتر با سویا دانه ریز

آشنایی بیشتر با سویا دانه ریز سویا دانه ریز در واقع محصولی کوچک شده و یا نیم شده از دانه های با اندازه ی طبیعی و درشت تر سویا بوده که توسط دستگاه های صنعتی فرآوری می شود، از نظر طعم و کیفیت هیچ تفاوتی با سویا های درشت تر ندارد و هیچ یک از خواص خود را طی فرآیند کوچک شدن از دست نمی دهد، بلکه این محصول، تنها از نظر ابعاد کمی ریز تر شده است. بسیاری از مصرف کنندگان سویا، این فرآورده را برای تهیه غذاها ترجیح داده و از میل کردن دانه های ریز آن لذت می برند.

سویا دانه ریز یکی از بهترین و سالم ترین دانه های خوراکی در دنیا بوده که می شود آن را در تهیه انواع غذاها به کار برد. از این محصول می توان سوپ سویا خوشمزه طبخ نمود و یا آن را در خوراک مرغ جهت مقوی تر شدن آن اضافه کرد. همچنین اگر طرفدار غذاهای رژیمی هستید این دانه های کم کالری برایتان مفید و مناسب است. تنها یادتان باشد هرگز سویا را نباید به صورت خام مصرف کنید زیرا ممکن است موجب مشکلات گوارشی کوتاه مدت در شما شود.

اطلاعاتی جامع درباره سویا بافت دار

اطلاعاتی جامع درباره سویا بافت دار سویا بافت دار نوعی خوراکی پروتئینی گیاهی است که از نظر تغذیه ای، جایگاه بالایی دارد. بنا بر نظر متخصصان سلامت، خوردن هرچه بیشتر غذاهای گیاهی تاثیر مثبتی بر افزایش سلامت افراد دارد، از این رو خوردن این محصول پروتئینی که نوعی فرآورده گیاهی می باشد، انتخابی مناسبی برای یک تغذیه سالم و ایده آل بوده و می توان آن را در تهیه انواع غذاهای مقوی به کار برد. سویا بافت دار شامل تمام آمینو اسید های ضروری بدن انسان بوده و به عنوان یک منبع پروتئینی، می توان آن را به جای انواع گوشت مصرف کرد‌.

این محصول از آرد سویایی که چربی آن حذف شده است، ساخته می شود. در ابتدا آرد سویا تحت فشار پخته و سپس خشک می شود، از نظر فنی این عمل را “پخت اکستروژن” می نامند. در واقع این کار، یک فرآیند آیرودینامیکی بوده که حرارت بالا، برش بالا و فشار بالا را ترکیب می کند و محصول نهایی حاصل از این عمل سویا بافت دار بوده که برای مصارف مختلف قالب گیری می شود.

اگر از یک رژیم غذایی حاوی خوراکی های مقوی و مفید تبعیت می کنید احتمالا سویا بافت دار را میل کرده اید، این یک پروتئین طبیعی بوده که مصرف آن از سوی بسیاری از پزشکان تغذیه توصیه می شود. سویا پروتئینی به خودی خود طعم ملایمی دارد بنابراین اضافه کردن ادویه ها و طعم دهنده ها به آن، مزه اش را دلپذیر تر می کند.

شما می توانید پروتئین گیاهی بافت دار را به جای گوشت چرخ کرده در هر دستور پختی استفاده کنید، بدین منظور لازم است که ابتدا آن را در مقداری آب داغ به مدت یک ربع تا بیست دقیقه خیس دهید تا بافت خشک آن کاملا مرطوب شده و سپس آن را در طبخ غذای مورد نظر خود به کار گیرید. ماکارانی، همبرگر، انواع سالاد و… از غذاهایی است که می توان با استفاده از این محصول پروتئینی تهیه کرد.

سویا چه مواد مغذی دارد؟

سویا چه مواد مغذی دارد؟ سویا نوعی دانه خوراکی بومی آسیا بوده و محصولات مختلفی از جمله پروتئین بافت دار، شیر سویا، روغن و… از آن فرآوری می شود. این محصول شامل مواد مغذی زیادی است از جمله:

پروتئین: دانه های سویا عمدتا از پروتئین گیاهی تشکیل شده اند از این رو منبع بسیار مناسبی برای تامین این ماده ضروری در بدن هستند. میزان پروتئین موجود در سویا، مقداری حدود ۳۶ تا ۵۶ درصد از وزن خشک آن می باشد. گلیسینین و کنگلیسینین تقریبا ۸۰ درصد از انواع ماده های پروتئینی سویاها را تشکیل می دهند.

چربی: سویاها به عنوان دانه های روغنی طبقه بندی شده و محتوای چربی موجود در این محصول ۱۸ درصد از وزن خشک آن می باشد که عمدتا این مقدار شامل اسیدهای چرب چند غیر اشباع و تک غیر اشباع بوده و تنها مقدار بسیار اندکی از آن اشباع شده می باشد.

کربوهیدرات ها: دانه های سویا به دلیل داشتن کربوهیدرات اندک، دارای شاخص گلیسیمی بسیار پایینی هستند از این رو مصرف آن برای بیماران مبتلا به فشار خون و دیابت مناسب بوده و ضرری نخواهد داشت.

فیبر: سویا حاوی مقدار چشمگیری از فیبر است. این ماده توسط باکتری ها در روده بزرگ تخمیر شده و منجبر به تشکیل اسید های چرب با زنجیره کوتاه می شود که این امر سلامت روده را بهبود داده و از خطر ابتلا به سرطان روده نیز می کاهد.

ویتامین ها و مواد معدنی: سویا منبع خوبی از ویتامین و مواد معدنی همچون ویتامین K، مولبیدن، تیامین، مس، فسفر، فولات، مگنز و… بوده و مصرف آن موجب بهبود عملکرد مغز و قلب در بدن می شود.

سفارش انواع سویا دانه ریز بافت دار

سفارش انواع سویا دانه ریز بافت دار استفاده از سویا باکیفیت دانه ریز بافت دار، علاوه بر فواید زیادش، به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد، مقرون به صرفه تر از انواع گوشت بوده، در حالی که از نظر ارزش تغذیه ای نه تنها در رده پایین تری از گوشت ها قرار نداشته، بلکه فوایده افزون تری نیز دارنده است. قرار دادن این سویا در برنامه تغذیه کودکان و نوجوانان یکی از ایده آل ترین خوراکی ها برای تقویت انرژی و سطح هوش آن ها می باشد.

این فرآورده ی مملو از پروتئین، به صورت تکه های ریز خشک شده تحت شرایط استاندارد، توسط دستگاه های صنعتی بسته بندی و سپس به فروشگاه های محصولات غذایی عرضه می شود. اگر از مصرف کنندگان این فرآورده هستید و به دنبال یک فروشگاه معتبر برای سفارش انواع سویا درجه یک دانه ریز بافت دار می گردید، مرکز ما آماده ارائه این محصول پروتئینی از بهترین مارک ها، به طور مستقیم و با قیمت ارزان به شما می باشد. همچنین پیشاپیش از حسن اعتماد شما مشتریان، که یکی از مهم ترین عوامل در ترقی و پایداری مجموعه ما می باشد، نهایت تقدیر را به عمل می آوریم.