قیمت خرید سویا درشت مرغوب ایرانی

قیمت خرید سویا درشت مرغوب ایرانی در بازار بسته به نوسانات بازار و تازگی آن متفاوت بوده و با خرید عمده و بدون واسطه می توان آن را بسیار کم هزینه تر و باصرفه تهیه نمود، این ماده غذایی بر خلاف خواص بالا و سودی که به بدن می رساند دارای قیمت های مناسبی بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد که خریدار می تواند با رضایت کامل از کیفیت و قیمت آن را تهیه کند.

قیمت خرید سویا درشت مرغوب ایرانی

آشنایی با خواص شگفت انگیز سویا

آشنایی با خواص شگفت انگیز سویا سویا دارای خواص بالایی بوده که در اینجا به ذکر چند نمونه از آن خواهیم پرداخت:

  • سویا دارای ژنیستئین بوده که خاصیت ضد سرطانی دارد و به دلیل داشتن فیتواستروژن بالایی که داشته مشکلات یائسگی را کاهش خواهد داد و از پوکی استخوان پیشگیری خواهد نمود.
  • سویا با تحریک بافت چربی و کاهش دادن گلوکز خون سبب کاهش دیابت شده و به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی فراوانی مانند فولات، امگا۳، ویتامین ب، ویتامین د و … مصرف آن برای زنان باردار و نوزاد او مفید می باشد.
  • از افسردگی بعد از زایمان و بارداری پیشگیری نموده و به عنوان غذایی کامل برای گیاهخواران به شمار رفته که به دلیل داشتن ایزوفلاوون و بیواکتیوی کاهش دهنده سلول های چربی می باشد.
  • سویا در فرد احساس سیری ایجاد نموده و با افزایش سوخت و ساز بدن باعث کاهش وزن خواهد شد و دارای اسید آمینه فراوان برای ساخت عضله و اکسیژن رسانی به بافت ها می باشد.
  • سویا دارای ویتامین ای، لیستین و اسیدآمینه است که سلامت پوست را بر عهده دارد و از چین و چروک پیشگیری می کند.

مرکز پخش سویا درشت مرغوب ایرانی

مرکز پخش سویا درشت مرغوب ایرانی مرکز پخش سویا درشت ایرانی مرغوب از تامین کنندگان مهم در این عرصه است که با فعالیت گسترده خود نقش پر رنگی در رفع نیاز مشتریان داشته و این محصول را به صورت عمده در دسترس خریداران قرار می دهد، این محصول بسیار تازه و باکیفیت بوده و خریدار با اطمینان از مرغوبیتش می تواند آن را تهیه کند.

سویا از جمله مواد غذایی است که به عنوان گوشت گیاهی شناخته شده و در موارد مختلفی به جای گوشت چرخ کرده مورد استفاده قرار می گیرد، لذا برای گیاه خواران که بنا به دلایل مختلف گوشت استفاده نمی کنند جایگزین خوبی می باشد و نیاز بدن آنها را به خواص گوشت رفع خواهد نمود.

جهت استفاده از سویا در غذا باید ابتدا آن را در آب خیساند تا نرم شود و بعد به طرق مختلف به غذا افزود چون برخی افراد آن را سرخ نموده و برخی تفت داده و به غذا مخلوط می کنند، همچنین به دلیل اینکه مصرف آن مضرات گوشت را ندارد به تمام افراد بالاخص کسانی که دچار چربی خون، اضافه وزن و فشار خون بالا هستند توصیه می شود از آن میل کنند.

  • تبلیغات: 
  1. بازار عرضه نخود محلی صادراتی
  2. خرید کلی عدس زرد بسته بندی
  3. قیمت لوبیا محلی عمده
  4. فروش با کیفیت ترین نخود ارگانیک با قیمت عالی در کشور