قیمت سویا اجیلی شور

سویا اجیلی شور دانه ای بسیار خوشمزه است که شباهت بسیاری به لوبیا دارد با این تفاوت که بافت بسیار تردی دارد و می‌ توان آن را جایگزین سایر تنقلات کرد. قیمت سویا آجیلی شور به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال سویا هایی که به صورت بسته بندی شده و توسط شرکت‌ ها ارائه می‌ شوند، قیمت بیشتری نسبت به سویا های فله‌ ای دارند. چرا که طراحی بسته‌ بندی این محصولات بر روی افزایش قیمت آن ها تاثیر می گذارد.

قیمت سویا اجیلی شور

افزایش قدرت حافظه با مصرف سویا اجیلی

افزایش قدرت حافظه با مصرف سویا اجیلی سویا درجه یک، یک دانه گیاهی است که آن را در ترکیبات آجیل‌ های چهار مغز قرار می‌ دهند و تحت عنوان سویا آجیلی محبوبیت بسیاری دارد. چرا که طعم این دانه بسیار لذیذ است و علاوه بر خوش طعم بودن خواص بی نظیر برای بدن دارد. تحقیقات انجام شده مشخص شده است که سویا در افزایش قدرت حافظه و عملکرد مغز تأثیر مثبتی دارد. یکی از دلایل تاثیر سویا آجیلی در افزایش قدرت حافظه وجود اسید های چرب امگا ۳ در ساختار این دانه است.

در واقع اسید های چرب باعث افزایش هوش افراد می شوند. در نتیجه مصرف سویا آجیلی به کودکان بسیار توصیه می‌ شود. چرا که با مصرف این محصول و جذب امگا ۳ از بهره هوشی بیشتری برخوردار می شوند. علاوه بر امگا ۳ نیز در ساختار سویا آجیلی ویتامین b وجود دارد. گروه ویتامین های ب در عملکرد مغز تاثیرات قابل توجهی می گذارند و نیز این محصول منبع غنی از لیستین است که قدرت حافظه را افزایش می دهد.

به عنوان مثال مادرانی که در دوران بارداری به مقدار قابل توجهی سویا آجیلی را در رژیم غذایی خود قرار می دهند، بهره هوشی نوزادان شان پس از تولد نسبت به سایر نوزادان بیشتر است. اما یکی از مهم ترین عناصری که در ساختار سویا آجیلی نقش ویژه‌ ای را بر عهده دارد، فسفراست. فسفر یکی از معروف ترین عناصری است که بر روی مغز آثار مستقیمی دارد و به عملکرد صحیح سلول های مغزی کمک می کند.

مرجع پخش سویا اجیلی شور

مرجع پخش سویا اجیلی شور سویا آجیلی امروزه در طعم های متنوع تولید می شود و اکثر تولید کنندگان از طعم دهنده آب نمک برای طعم دهی به این محصول استفاده می‌ کنند.

بازار فروش سویا آجیلی شور نسبت به سایر نمونه های مختلف سویا طرفداران و متقاضیان بیشتری دارد و مجموعه ما به عنوان مرجع پخش سویا آجیلی شور از روش های گوناگون و نوینی برای پخش گسترده تر و مطلوب تر این محصول غذایی استفاده می کند تا سویا آجیلی شور به راحتی در تمام نقاط ایران در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

 

  • تبلیغات: 
    1. سویا خشک + قیمت خرید فروش
    2. سویا گوشتی تهران مشهد تبریز
    3. قیمت روز لوبیا سفید تازه عمده
    4. عمده فروشی نخود محلی ارگانیک