قیمت سویا بافت دار صادراتی

سویا از جمله گیاهان با ارزش غذایی بالا می باشد که توسط متخصصان تغذیه به مصرف آن توصیه شده است، از این رو تولیدکنندگان درصدد پخش مستقیم سویا بافت دار صادراتی می باشند که به دلیل کیفیت بالا، مصرف کنندگان به خرید سویا از این نوع، توجه ویژه دارند و از این رو درصد زیادی از فروش سویا را به خود اختصاص می دهد.

قیمت سویا بافت دار صادراتی

فواید کلسیم موجود در سویا

فواید کلسیم موجود در سویا

همان طور که می دانید سویا یکی از پروتئین های گیاهی می باشد، که به دلیل ویتامین ها و مواد معدنی مصرف آن بسیار مفید می باشد که در ادامه به چند مورد از فواید آن پرداخته می شود:

  • سویا سرشار از کلسیم می باشد، این ماده معدنی همواره یکی از فاکتورهای اساسی برای داشتن استخوان ها و دندان های محکم و سالم است، علاوه برآن کلسیم نقش مهمی در ترشح هورمون های بدن، خون رسانی مناسب و پیغام رسانی سلول های عصبی دارد، که برای داشتن میزان استانداردی از کلسیم دربدن، توصیه می شود از فراوری های سویا در رژیم غذایی استفاده نمود.
  • سویا یک فیتو استروژن طبیعی می باشد که در بعضی گیاهان یافت می شود که درصد آن در سویا بسیار بیشتر می باشد این ماده ، یک نوع هورمون زنانه می باشد که برای زنان از اهمیت بالایی برخوردار است، و اختلالات هورمونی در مصرف طول مدت را بهبود می بخشد.
  • امگا۳ موجود در سویا یکی از مهم ترین فواید سویا می باشد، این ماده تنها در درصد کمی از گیاهان یافت می شود، که سویا یکی از آنها است، این اسید چرب فوایدش بسیار زیاد است از جمله تقویت چشم، بهبود عملکرد مغز و سیستم اعصابی، مقابله با انواع بیماری های قلبی و عروقی.
  • چربی موجود در سویا از نوع اشباع شده می باشد که نقش مهمی در افزایش سوخت و ساز بدن و مقابله با افزایش وزن می باشد، زیرا همان طور که می دانید چاقی عامل بسیاری از بیماری ها در بدن می باشد که با مصرف سویا به جای گوشت قرمز این عامل حذف شدنی است.

پخش کننده سویا بافت دار صادراتی

پخش کننده سویا بافت دار صادراتی این مرکز به عنوان مرکز پخش کننده سویا درجه یک بافت دار، سعی دارد به دلیل تقاضا بالا و هم محبوبیت این محصول از نظر ارزش غذایی، با کیفیت حداکثری این محصول را عرضه نماید.

از این رو بازار توزیع و فروش سویا رو به رونق است ، به طوری که این مرکز از تولید و توزیع کنندگان با کیفیت ترین سویا خوراکی در سراسر کشور است و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن ، محصولات خود را چه عمده و یا خرده و بسته بندی بهداشتی و مشتری پسند به دست خریدار برساند.

  • تبلیغات: 
    1. بازار تولید سویا گوشتی درجه یک
    2. سویا گوشتی + قیمت خرید فروش
    3. لوبیا سفید ارگانیک تازه ریز
    4. صادرات انبوه نخود فلافلی عمده