قیمت سویا خوراکی فله 13 کیلویی

سویا خوراکی از محصولات تولید شده از لوبیای سویا می باشد که استفاده از آن در سراسر جهان مرسوم است و توانسته است، طرفداران زیادی را در این زمینه به خود اختصاص دهد. استفاده از سویا در انواع غذاهای ایرانی و بین الملل رایج می باشد. این محصول بی نظیر در کارخانجات و صنایع تولید محصولات غذایی از قبیل سوسیس و کالباس نیز کاربرد دارد. عمده فعالیت ما در زمینه سویا خوراکی می باشد و مشتریان جهت استعلام قیمت سویا خوراکی فله 13 کیلویی می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.

قیمت سویا خوراکی فله 13 کیلویی

مزایای استفاده سویا خوراکی

مزایای استفاده سویا خوراکی شاید برایتان جالب باشد که بدانید سویا در ایران با نام های لوبیا روغنی نیز نامیده می‌شود و به سبب داشتن روغن مفید ، استفاده از سویا در کارخانجات روغن کشی کاربرد دارد و روغن سویا نیز تولید می گردد. کشور چین را می‌توان یکی از قطب های اصلی تولید سویا در جهان دانست. این محصول بی نظیر، علاوه بر طعم عالی، دارای خواص زیادی می باشد و استفاده از آن در برنامه غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سویا سرشار از ویتامین و مواد معدنی می باشد و می تواند نیازهای بدن را در این زمینه های مختلف برطرف سازد. استفاده از سویا می تواند در بهبود عملکرد سیستم گوارش تاثیر بسزایی داشته باشد و به عنوان یک ماده ضد نفخ معروف است. افرادی که با بیماری دیابت دست و پنجه نرم می‌کنند، باید سویا در برنامه غذایی خود لحاظ کنند و در کاهش قند آنها تاثیر بسزایی دارد و همچنین برای سلامتی پوست بسیار مفید است و می تواند باعث کاهش لکه و التهابات پوستی گردد و لکه های حاصل از سوختگی پوست را برطرف می سازد.

سویا برای درمان بسیاری از سرطان ها، از قبیل سرطان سینه و سرطان کولون نیز مفید است و می‌تواند در این زمینه کارایی بالایی داشته باشد. افرادی که از دردهای زیاد سنگ صفرا رنج می برند با استفاده از سویا می‌توانند به شکسته شدن و خارج شدن سنگ کیسه صفرا خود کمک شایانی نمایند و بدین ترتیب از این مشکل رهایی یابند. سویا همچنین پایین آورنده میزان تری گلیسیرین خون نیز می باشد.

عرضه مستقیم سویا خوراکی فله 13 کیلویی

عرضه مستقیم سویا خوراکی فله 13 کیلویی مجموعه ما مفتخر است در عمده فروشی سویا درشت فعالیت نماید. این مجموعه محصولات خود از قبیل سویا فله ۱۳ کیلویی را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه می کند تا دست دلالان کوتاه گردیده و محصول با قیمت مناسب تری به بازار عرضه شود و استفاده کنندگان با هر توان مالی بتوانند از این محصول مفید و پر خاصیت استفاده نمایند. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر گردیده است.