قیمت سویا دامی ارزان

امروز قیمت سویا دامی ارزان یکی از داده های بازار می باشد که بسیار مورد توجه دامدارانی که می خواهند از آن به عنوان جیره توی ایران خود استفاده نمایند می باشد چرا که این سویا می تواند تقریبا پروتئین مورد نیاز تو ایران را تهیه نماید پس قیمت این سویا بسیار در روند افزایش و کاهش تقاضا برای آن موثر می باشد.

قیمت سویا دامی ارزان

نقش موثر سویا در تامین پروتئین دام ها

نقش موثر سویا در تامین پروتئین دام ها کنجاله روغنی است که از سویا به وجود آمده و سرشار از پروتئین می‌باشد که برای استخراج آن از سویا آن را حرارت دیده و روغن به دست آمده از آن که سرشار از پروتئین می‌باشد به عنوان یکی از موثرترین و مهم ترین غذای طیور به ‌کار برده می شود و امروزه به عنوان یکی از مهم ترین محصولات سبد کشاورزی در نظر گرفته می شود و مواد پروتئینی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

سالانه مقدار زیادی کنجاله سویا تولید می‌شود اما تقریبا تجدّد درصد آن صرف خوراک دام ها و طیور می شوند چه بسیار روغنی بوده و می توان گفت که یکی از روغن های مهم جهان است‌. این محصول نقش اصلی را در تولید پروتئین دانه ها و طیور بازی می‌کند که گفته شده این محصول دارای انرژی بالایی بوده و اکثر حیوانات از آن استفاده می‌کنند تا پروتئین خود را نیز دریافت کنند که گاهی اوقات در صورت عدم وجود آن یا قیمت های بسیار بالای آن، اغلب دامداران مجبور به استفاده از کنجاله تخم پنبه و یا پودر ماهی هستند تا پروتئین و انرژی مورد نیاز دام ها را تامین نمایند.

متاسفانه به دلیل گرانی کنجاله سویا بسیاری از دامداران از آن استفاده نمی کنند و قیمت آن می‌تواند به دلیل کیفیت و درصد آن در جیره های غذایی متفاوت باشد برای مثال زد کنجاله سویا در پروار بنده بره و گوساله حداکثر ۲۰ درصد و در پرورش گاو شیری حداکثر ۳۵ درصد و در شیر خارجی ۲۰ درصد و در جوجه گوشتی ۳۰ درصد می‌تواند در جیره متراکم استفاده شود که کارخانه ها با با توجه به قیمت آن از درصد کمتر از آن در جیره حیوانات استفاده می کنند. انواع زیادی از کنجاله سویا در بازار عرضه می‌شود که نوع کنسانتره و کاملا مخلوط آن برای استفاده دامی مناسب تر است زیرا قابل جدا کردن نمی باشد و از انواع دیگر آن نیز می‌توان به ورقه ای، پلت، فشنگی و پودری اشاره کرد.

عرضه بی واسطه سویا دامی ارزان

عرضه بی واسطه سویا دامی ارزان با توجه به انرژی و پروتئین زیاد در کنجاله سویا بسیاری از افراد آن را برای مصرف و استفاده دامی خرید می نمایند تا یک جیره کامل را به مصرف طیور خود بدهند.

این مجموعه که یک فروشنده برتر سویا می باشد، سویا باکیفیت را به سراسر کشور عرضه می کند وعرضه بی واسطه سویا توسط این مجوعه انجام شده تا افراد بتوانند آن را به راحتی تهیه نمایند پس شما می توانید انجیل را به صورت آنلاین از طریق این مجموعه تهیه کنید.

 

  • تبلیغات: 
    1. سویا خشک + قیمت خرید فروش
    2. سویا گوشتی تهران مشهد تبریز
    3. قیمت روز لوبیا سفید تازه عمده
    4. عمده فروشی نخود محلی ارگانیک