قیمت سویا گوشتی فله

سویا گوشتی فله یکی از محصولات فرآوری شده سویا خوراکی میباشد که در سبد غذایی خانوار جایگاه ویژه و مهمی دارد. قیمت سویا گو‌شتی فله نسبت به انواع گوشت و مرغ ارزان تر بوده و پروتئینی برابر با آنها دارد بنابراين می‌تواند به شرایط اقتصادی خانوار بدون ضرر رساندن به سلامت آنها کمک شایانی بکند. قابل ذکر است این سویا با سویای خوارکی که در دسته آجیل قرار میگیرد فرق داشته و بافتی گوشتی وارد که به هنگام خیس خوردن‌ نرم و قابل خوردن می‌شود.

قیمت  سویا گوشتی فله

شناخت کامل سویا گوشتی مرغوب

شناخت کامل  سویا گوشتی مرغوب سویا گوشتی مرغوب از فراورده های دانه ی سویا می‌باشند که‌در کارخانه جات مواد غذایی و صنعتی طی مراحلی پس از ضدعفونی کردن و روغن کشی اسیاب شده و در دستگاه های پخت و آماده سازی خمیر سویا قرار میگیرد، بافت آن پفکی بوده و پس از برش خوردن به سایز های برنامه ریزی شده و سرد شدن، بسته بندی و روانه بازار می‌شوند. سویا انواع مختلفی دارد سویا دانه ریز، سویا دانه درشت، سویا گوشتی مرغوب، سویا کبابی و سویا خورشتی که سویا گوشتی مرغوب از نوع پر طرفدار این محصول میباشد.

سویا مرغوب گوشتی دارای بافتی منجسم بوده و بر اثر رطوبت و پختن له نمی‌شود، سویا گوشتی باید عاری از هرگونه کپک و آلودگی و گرد و غبار باشد. سویا گوشتی منبع غنی پروتئین و املاح معدنی و ویتامین های مختلف میباشد. به دلیل اینکه پروتئین این محصول با گوشت و تخم مرغ نسبتا برابر می‌کند یک خوراکی مفید برای افراد دارای رژیم گیاه خواری یا منع مصرف گوشت قرمز و سفید هستند.

به دلیل داشتن چربی و قند بشدت کم برای افراد دارای کلسترول و مبتلا به دیابت مفید بوده و حتی می تواند جايگزين گوشت شود سویا گوشتی فله به دلیل داشتن قیمت مناسب جایگزین خوبی برای گوشت قرمز بوده و می‌توان گاهی از آن در ترکیب غذاهای گوشتی استفاده کرد زیرا مقرون بصرفه تر میباشد.

تامین کننده سویا گوشتی فله

تامین کننده  سویا گوشتی فله برای خرید سویا گوشتی فله به گروه های تولید کننده و مجموعه های بازرگانی این محصولات مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع سویا گوشتی فله، روش های تامین سویا و خرید بهتر آن اقدام به تهیه این محصول کرده و از کیفیت آن نهایت لذت را ببرید.

سویا گوشتی فله با داشتن انواع ویتامین و پروتئین ها یک ماده مغذی و خوش خوراک در سبد غذایی خانواده است و گروه های تولیدی آن می‌کوشند تا این سویا را با تضمین قیمت و کیفیت عالی به شما سروران گرامی و کشور های خارج از ایران به بهترین نحو عرضه کنند. از اینکه در این مطلب همراه ما بودید سپاسگذاریم.