قیمت عمده سویا بافت دار کیلویی

سویا یا لوبیای روغنی یک دانه ی گیاهی پر خاصیت است که می توان از آن فراورده های متنوعی تولید کرد. یکی از این محصولات سویا بافت دار است. انواع مختلف سویا در بازار وجود دارد که در فروشگاه های سرتاسر کشور عرضه می شود.سویا بافت دار در اندازه های مختلف و بسته بندی های متنوع برای مصارف گوناگون در بازار وجود دارد.قیمت عمده سویا بافت دار کیلویی نسبت به انواع بسته بندی شده ی آن مناسب تر می باشد که به کیفیت آن نیز وابسته می باشد.

قیمت عمده سویا بافت دار کیلویی

سویا منبع غنی از پروتئین

سویا منبع غنی از پروتئین در قسمت های قبل اشاره نمودیم که سویا خواص دارویی بسیار زیادی دارد و همچنین برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد از جمله خواص سویا می توان به موارد زیادی اشاره نمود از جمله آن که:

  • کنترل فشار خون و کاهش آن
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • پیشگیری از سرطان سینه در خانمها و سرطان پروستات در آقایان
  • کاهش علائم یائسگی
  • افزایش استحکام بدن
  • مرطوب کننده ی پوست
  • ضد پیری
  • برای محافظت و تقویت رگه های خونی قلب
  • کمک به کاهش وزن و همچنین چربی و فشار خون بالا

از دیگر خواص بسیار منحصر بفرد سویا می توان به پروتئین بالای آن اشاره نمود که این عامل سبب شده که جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز باشد پروتئین سویا بسیار با کیفیت می باشد و دارای تمام اسید آمینه های لازم برای بدن می باشد.آمارها نشان می دهد که مصرف سویا توسط انسان به دلیل بالا بودن میزان پروتئین آن نسبت به سایر حبوبات بسیار بیشتر است و همین عامل سبب اهمیت سویا و فراورده های آن گردیده است.

فروشندگان سویا بافت دار کیلویی

فروشندگان سویا بافت دار کیلویی سویا در مراکز فروش به دوصورت ریز دانه و دانه درشت و بافت دار به مصرف کنندگان عرضه می کنند که هرکدام از این سویا کاربرد خاص خود و مشتریان خود را دارند.فروش سویا بافت دار با توجه به طرفداران بسیار زیاد این محصول و همچنین خواص درمانی بالایی که دارد در بازارهای داخلی و حتی به صورت صادرات به کشورهای دیگر از رونق بسیار خوبی برخوردار است .

از فواید سویا عمده بافت دار قیمت مناسب تر آن می باشد که پایین بودن قیمت آن سبب شده که جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز باشد.در کشور ایران شهرهای زیادی شرایط آب وهوایی مناسبی برای کاشت دانه های سویا دارند به همین علت کشور ما هرساله صادرکننده سویا به کشور های دیگر می باشد ولی از آنجایکه کشور ما وارد کننده ی دانه های سویا می باشد بعنوان صادر کننده ی سویا زیاد شناخته شده نیست.ما می توانیم محصول مورد نیاز خود را از مراکز معتبر خریداری کنیم این مرکز در خدمت شماست تا خریدی مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید.