قیمت عمده سویا بسته بندی

سویا یکی از دانه های خوراکی بسیار پر برکت و ارزشمند است که طرفداران زیادی دارد و ما به عنوان کسانی که این ماده را به فروش می رسانیم سعی کرده ایم قیمت سویا بسته بندی خود را مشتری پسندانه تعیین نماییم تا مشتری به راحتی و با اطمینان از قیمت خرید کند و از این به بعد نیز مشتری دائمی ما شوند و از سویا ما استفاده فراوان ببرند.

قیمت عمده سویا بسته بندی

3مزیت استفاده سویا خوراکی فله

3مزیت استفاده سویا خوراکی فله

دانه های سویا معروف ترین ماده غذایی هستند که حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی هستند ، به ویژه ترکیب کامل پروتئین و فیبر. بسیاری از مواد مغذی موجود در دانه سویا شامل منگنز ، فسفر ، آهن ، پتاسیم ، مولیبدن ، مس ، اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین K و B2 است و ما ۳ مزیت مهم سویا خوراکی فله را بیان می کنیم.

1.خوردن سویا یک راه موثر برای مدیریت و پیشگیری از دیابت است. بر اساس مطالعات متعدد ، سویا توانایی افزایش گیرنده های انسولین در بدن را دارد. در نتیجه ، می تواند از بروز دیابت در وهله اول جلوگیری کند یا می تواند به مدیریت موثر بیماری در صورت ابتلا به آن کمک کند. علاوه بر این ، محتوای کربوهیدرات موجود در سویا بسیار کم است ، که آن را به یک غذای عالی ضد دیابت تبدیل می کند.

خوردن دانه سویا سطح قند خون شما را تحت کنترل نگه می دارد و مطمئن می شود که به لطف ایزوفلاون های سویا جهش نمی کند. اگرچه مکانیسم نحوه عملکرد آن هنوز ناشناخته است ، دانشمندان می گویند ایزوفلاون سویا به بهبود حساسیت به انسولین کمک می کند و به سلول ها اجازه می دهد گلوکز بیشتری را جذب کرده و به انسولین پاسخ بیشتری دهند.

2.دانه های سویا منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 6 سالم مانند لینولنیک اسید و اسیدهای آلفا لینولنیک هستند که به کاهش کلسترول LDL کمک می کند و از خطر آترواسکلروز و بیماری های قلبی جلوگیری می کند. افزودن منظم این حبوبات غنی از پروتئین و فیبر ، عملکرد ماهیچه های صاف را تسهیل می کند ، خاصیت ارتجاعی دیواره های شریانی را افزایش می دهد و فشار خون را تحت کنترل نگه می دارد که به افزایش عملکرد مطلوب قلب کمک می کند.

3.غنی بودن ایزوفلاون ها در دانه های سویا به عنوان یک جزء حیاتی برای حفظ سلامت دستگاه تناسلی زنان عمل می کند. هورمون های استروژن در دوران یائسگی به شدت کاهش می یابد ، که با علائمی مانند تعریق ، گرگرفتگی و نوسانات خلقی همراه است. ایزو فلاونوئیدها ، خانواده ای از فیتواستروژن در دانه های سویا ، علائم بعد از یائسگی را تسکین می دهد.

پخش مستقیم سویا بسته بندی

پخش مستقیم سویا بسته بندی

ما به پخش مستقیم سویا مشغول می باشیم و عرضه بی واسطه سویا بسته بندی را جز اصول کاری خود قرار داده ایم و انواع سویا را همچون سویا اجیلی نمکی در بسته بندی های بهداشتی در دسترس افراد متقاضی گذاشته ایم و خواسته ایم بهترین ها به راحتی به دست مشتریان برسد و مشتری از محصول عالی ما استفاده نماید و از طعم سویا در غذاها بهره ببرد.