مراکز پخش سویا گوشتی فله ای

سویا گوشتی فله امروزه جز پرمصرف ترین ماده غذایی به شمار می رود که شرکت ها و فروشگاه های زیادی در سراسر کشور این محصول را عرضه می کنند. این محصول به دلیل اندازه و جنسش و شباهتی که بافت های آن با گوشت قرمز دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه تولید کنندگان و فروشگاه های زیادی، با توجه به مصرف بالای آن سویا گوشتی را عرضه می کنند.

مراکز پخش سویا گوشتی فله ای

مشخصات انواع سویا گوشتی

مشخصات انواع سویا گوشتی کارخانجات سویا گوشتی از دسته محصولات سویا می باشد، بافت آن کاملا شبیه گوشت است که به آن سویا بافت دار با طعم گوشت نیز می گویند. این سویا دارای انواع پروتئین ها است که جایگزین مناسبی برای غذا های گوشتی می باشد، به خصوص برای افرادی که نمی خواهند از فرآورده های لبنی استفاده کنند.

در مرحله تولید سویا چرخ کرده بافت دار به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته اکسترود، پروتئین های سویا دناتوره می شوند که باعث پفکی شدن آن می شود و آب را به خوبی جذب می کند، به همین دلیل بعد از خیسانده شدن در آب شبیه گوشت می شوند که از این جهت به آن سویا گوشتی می گویند. این سویا برای مصارف صنعتی و خانگی به صورت کیسه ای و بسته بندی قابل عرضه است.

این سویا در وزن های مختلفی به صورت فله ای و عمده در فروشگاه ها و شرکت ها عرضه می شود. به طور کلی انواع سویا نوعی لوبیا است که در صنعت روغن آن را می گیرند و پروتئین آن را خارج نموده و با روش های خاصی به آن شکل می دهند که در نتیجه همان سویایی می شود که در بازار عرضه می کنند. بنابراین سویا در طبقه بندی حبوبات قرار می گیرد.

سویای گوشتی رنگ خاصی دارد که قهوه ای روشن است و تکه های منظمی ندارد، خشک است و باید در جای خشک از آن نگه داری کرد. با استفاده از این محصول مطمئن باشید که هرگز پشیمان نمی شوید.

سویا خوب چه خصوصیاتی دارد؟

سویا خوب چه خصوصیاتی دارد؟ طبق نظر کارشناسان علم تغذیه و همچنین متخصصان علم پزشکی ما برای اینکه ریه های شما بهتر کار کند و دچار بیماری‌های گوناگون شود و تمام مشکلات آن برطرف شود بهتر است سویا فروشی را در غذاهای خود استفاده کنید که این سویا برای ریه ها مفید و عالی و بسیار موثر می باشد و به همین دلیل هم خانم‌های خانه و اکثر آشپزخانه داروها و رستوران دارها سویا را در غذاهای گوناگون خود رسیده ماکارونی و برنج ها و دسرها و سالادها های خود اضافه می‌کنند تا از ویتامین‌ها و خاصیت های خوب آن برای سلامتی پوست و سلامتی ریه ها استفاده کنند حجم عمده‌ای از آنها در داخل کشورمان به فروش می‌رود و تقاضای خوبی را تجربه کرده‌اند.

طبق آزمایش‌ها و همچنین طبق تحقیق ها می توان به این نتیجه رسید که سویا اصل برای ریه بسیار خوب و مفید عمل کرده و تمامی ارگان‌های بدن را قوی و بسیار انرژی دار می‌کند و آنها اثرات خوبی بر روی ریه‌های ما می‌گذارند و کاملاً ایمن و سالم تهیه شده و تمامی نکات بهداشتی آنها رعایت گشته و در نتیجه در بهترین حالت برای شما آماده می‌شود و می‌تواند ریه های شما را در مقابل آلودگی‌ها و گرد و خاک ایمن کند و این سویا در واقع ویتامین ها و خاصیت هایی برای ریه دارد که موجب قوی‌تر شدن آن می‌شود و در بعضی افراد گریه های ضعیفی داشته بسیار خوب عمل کرده و باید آن را در غذاهای خود استفاده کنند تا ویتامین های آن را برای ریه جذب کرده و آن را قوی تر نمایند.

سویا و دنیایی از خواص

سویا و دنیایی از خواص گوشت با سویا تفاوت هایی دارد که از مهم ترین آن ها مربوط به پروتئین موجود در آن ها می باشد. پروتئین های حیوانی کامل می باشند و ترکیبات اسید آمینه آن ها کمبودی ندارند، این در حالیست که پروتئین های موجود در گیاهان از نظر یک یا چند اسید آمینه کمبود دارند. از نظر کیفی و کمی پروتئین سویا در مقایسه با پروتئین گوشت برابری می کند. هنگام پخت، به دلیل اینکه سویا آب زیادی را جذب می کند درصدی از پروتئین آن کم می شود ولی با این وجود، باز هم پروتئین آن بالا است. در رابطه با آهن موجود در گوشت و سویا گوشتی بافت دار، آهن موجود در گوشت خیلی بالا نیست اما سویای خام از میزان آهن بالایی برخوردار است،

همه ما به خوبی می‌ دانیم که سویا از جمله منابع غذایی است که سرشار از پروتئین های کلسیم و پتاسیم می باشد اما سوالی که در اینجا وجود دارد این است که آیا پروتئین سویا برای سلامتی بدن انسان مفید است؟ در پاسخ این سوال، بسیاری از کارشناسان نظر واحدی دارند و متخصصان می‌ گویند که پروتئین موجود در سویا می تواند برای سلامتی بدن انسان بسیار مفید باشد.

اما حقیقتاً نباید در مورد مصرف سویا زیاده‌ روی کرد چرا که زیاده روی مصرف سویا خود می‌ تواند مشکلاتی را برای مشتریان و مصرف کنندگان به وجود آورد اما به صورت کلی پاسخ شما را در این جا بیان نمودیم که مصرف سویا برای کل سیستم بدن انسان کاملاً مفید است و اگر تعادل در مصرف رعایت شود، پروتئین سویا نیز می‌ تواند برای تقویت قوای جسمی افراد فواید بسیار زیادی داشته باشد.

تحقیقات در زمینه سویا نشان داده است که دانه سویا از پروتئین های بسیار زیادی مانند زیک، فسفر، آهن، و.. برخوردار است که این ویتامین ها نیز برای بدن انسان هیچ مشکلی ندارند و اتفاقاً بدن انسان نیاز بسیار مبرمی به این ویتامین ها دارد لذا تمامی مسائل ذکر شده در بالا فقط صرفا به خاطر این بود که به شما بیان نماییم، مصرف سویا و پروتئین موجود در آن می تواند سیستم بدن انسان را کاملاً شاداب و تقویت نماید.

شرکت ارائه دهنده سویا گوشتی فله

شرکت ارائه دهنده سویا گوشتی فله امروزه این کالا، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده به طوری که درخواست برای مصرف آن از طرف مردم افزایش یافته است به همین دلیل قیمت خرید سویا گوشتی فله کیسه ای به نرخ ارز، کیفیت سویا، نوع بسته بندی، میزان تولید، میزان تقاضا و غیره بستگی دارد از راه فروشگاه های مجازی می توان بدون وقت تلف کردن و هزینه، آن را در بسته بندی های زیبا با وزن موردنظر سفارش داد و در کوتاه ترین زمان ممکن مقابل درب منزل خود تحویل گرفت.

جالب است بدانید که در هنگام توزیع سویا گوشتی فله نیمه صنعتی، مسافت و طولانی بودن مسافت برای مرکز توزیع هیچ اهمیتی ندارد بلکه آن چیزی که برای مرکز توزیع اهمیت دارد، سالم رساندن محصول به دست تمامی مشتری ها و خریداران عزیز است.

بسیاری از ماشین آلات مجهز و پیشرفته در زمینه حمل و نقل، امروزه در اختیار مرکز توزیع سویا گوشتی نیمه صنعتی هستند که این امر باعث می‌ شود مسئله حمل و نقل با قدرت و کیفیت بسیار بالای صورت بگیرد و نهایتاً ما شاهد یک سویای گوشتی بسیار تازه و مرغوب باشیم.