مرجع فروش سویا دامی

سویا دامی یکی از بهترین غذاهای مورد استفاده برای دام به شمار می آید که با توجه به مغذی بودن و کاربرد زیاد از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد‌، این روز ها مرجع فروش سویا دامی این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی در اختیار مشتریان قرار می دهد که به دلیل مرغوبیت استقبال خوبی از خرید آن می شود.

مرجع فروش سویا دامی

سویا دامی موثر در افزایش رشد دام

سویا دامی موثر در افزایش رشد دام سویا دامی در افزایش رشد دام نقش مهمی دارد زیرا منبع خوبی از املاح معدنی، پروتئین و ویتامین های مغذی و … می باشد که در سلامت دام و بهبود رشد آن بسیار مؤثر است، استفاده از این محصول در تغذیه دام باعث می شود که سیستم گوارشی دام تقویت شده و انرژی بسیار خوبی به بدن دام رسانده و در برابر بیماری های مختلف آن را تقویت می کند، این سویا به روش های مختلفی در تغذیه دام استفاده می شود همچنین بسیاری از کارخانه های تولیدی خوراک دام از کنجاله‌ سویا در تولید کنسانتره دامی نیز استفاده می کنند که به بهبود رشد سریع تر دام کمک زیادی می کند.

این محصول بسیار خوش خوراک بوده و امروزه بسیاری از. دامداران از آن در جیره غذایی گاو و گوساله، گوسفند و بز و …. به میزان مناسب و متعادل استفاده می کنند و با توجه به کیفیت مرغوب و فواید زیاد این محصول توانسته است مورد رضایت مشتریان زیادی واقع شود و فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

توزیع بی واسطه سویا دامی

توزیع بی واسطه سویا دامی امروزه توزیع و فروش مستقیم سویا دامی توسط مراکز معتبر فروش با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل انجام می شود که با توجه به کیفیت عالی اغلب مشتریان این محصول را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند، خریداران عمده سویا گوشتی فله معمولا شرکت های صادراتی و دامداری ها و …. می باشند که با مراجعه بدون واسطه و غیر حضوری به مراکز معتبر خرید و یا تولید کننده ها این محصول را با بهترین کیفیت و پرداخت هزینه ای مطلوب در حجم زیاد خریداری می کنند و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد و به همین دلیل این نوع خرید طرفداران زیادی دارد.

انواع‌ سویا دامی از کنجاله های سویا که پس از روغن گیری به دست می آید تولید می شود و پس از فرآوری در کارخانه های تولید کننده در بسته های فله ای و در وزن و حجم بالا تولید و راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می شود.