مرجع فروش سویا درجه یک

مجموعه ما مرجع فروش سویا درجه یک، با کیفیتی استثنایی و به قیمت بسیار ارزان عمده می باشد. سویا حاوی اسیدهای چرب ، فسفولیپیدها است که به پاکسازی و بهبود عملکرد کبد کمک می کند. ایزوفلاون های موجود در سویا اعلا به مبارزه با سلول های سرطانی کمک می کند و توکوفرول ها که ایمنی را افزایش داده و روند پیری بدن را بطور قابل توجهی کُند می کند و به طور کلی طول عمر را افزایش می دهد.

مرجع فروش سویا درجه یک

میزان کالری سویا درجه یک

میزان کالری سویا درجه یک سویا در چین ظاهر شد ، جایی که نام آن شبیه “شو” است ، که به معنی “لوبیا بزرگ” است. کشت سویا در این کشور در هزاره سوم قبل از میلاد آغاز شد. بعدها ، طعم و خواص تغذیه ای سویا در ژاپن نیز مورد استقبال قرار گرفت.

احتمالا سویا جنجالی ترین سبزی باشد که امروزه خورده می شود. دانشمندان هنوز در مورد فواید و مضرات سویا به شدت بحث می کنند. به هر حال ، سویا در رژیم غذایی هر فرد گنجانده می شود ، زیرا به طیف گسترده ای از محصولات نیمه تمام ، سوسیس ، ماکارونی و شیرینی پزی و سس مایونز اضافه می شود.

سویا 40 درصد پروتئین دارد و اساس رژیم گیاه خواران است. پروتئین موجود در سویا تقریبا 2.5 برابر گوشت است. و این پروتئین با اسیدهای آمینه اشباع شده و کاملاً جذب می شود. ساکارز، گلوکز، فروکتوز ، نشاسته و پکتین به راحتی محلول در ترکیب سویا مکان قابل توجهی را اشغال می کنند. خواص مفید سویا به این محدود نمی شود. این منبع انواع مختلفی از ویتامین ها ، عناصر ماکرو و میکرو است. به عنوان مثال ، حاوی کلسیم ، فسفر ، پتاسیم ، منیزیم ، سیلیکون ، آهن ، بور ، ید و … است.

چنین ترکیب غنی به وضوح از مزایای سویا برای سلامتی انسان حکایت می‌کند کند و به طور خاص خطر ابتلا به تصلب شرایین کاهش می یابد و سطح کلسترول مضر در خون کاهش می یابد. سویا به مبارزه با باکتری های مضر کمک می کند. که این امر برای پیشگیری و درمان دیابت ضروری است ، زیرا عناصر تشکیل دهنده آن در تولید انسولین نقش دارند.

نقش سویا در حساسیت به پروتئین های حیوانی حیاتی میباشد و مصرف آن برای دیاتز ، بیماری های زخم معده ، هپاتیت و همچنین پسوریازیس ، کم خونی ، اختلالات روده توصیه می شود.

در میان سبزیجات دیگر، سویا یک محصول رکورددار کالری بالا است. میزان کالری آن 364 کیلو کالری است. در هر 100 گرم محصول ، به طوری که افرادی که از شکل خود ناراضی هستند ، بهتر است از سویا غافل نشوند.

سفارش عمده سویا درجه یک

سفارش عمده سویا درجه یک سفارش و خرید بی واسطه سویا عمده درجه یک از طریق سایت واقع در مجموعه ما به آسانی امکان پذیر است خرید سویا و صادرات آن به کشورهای دیگر از مجموعه ما با تخفیف ویژه برای مشتریان همراه است.

این تخفیف در صورتی می باشد که سفارش مشتریان به صورت انبوه باشد. لازم است برای کسب اطلاعات لازم مبنی بر نحوه خرید با همکاران بخش بازرگانی ما در ارتباط باشید.

 

  • تبلیغات: 
  1. خرید انواع سویا گوشتی بسته بندی
  2. خرید اینترنتی سویا گوشتی مکسوی
  3. سفارش عمده نخود سفید درشت
  4. فروش مستقیم عدس ریز درجه یک صادراتی