مرکز توزیع سویا درشت مرغوب

سویا درشت مرغوب کتاب اساسات مرکز توزیع سویا درشت مرغوب با عوامل بسیار مثبت به مشتریان ارائه می شود برای خرید آن بسیار زیادی در سال‌های اخیر بوده است چرا که معمولاً از بسته بندی بسیار مناسب و عالی برای حفظ کیفیت و همچنین سلامت این محصول استفاده شده به علاوه ارزش اقتصادی بسیار مناسبی هم روی این مدل از سویا گذاشته شده که موجب ارائه بهترین و مناسب ترین نوع از آن به مشتریان و فروش بسیار بالا از آن شده است.

مرکز توزیع سویا درشت مرغوب

رفع افسردگی با مصرف منظم سویا مرغوب

رفع افسردگی با مصرف منظم سویا مرغوب پاتیساول می گوید: “بسیاری از آزمایشات بالینی در حال بررسی اثرات سویا بر پوکی استخوان و عملکرد قلب و عروق است ، اما هیچ موردی که به خلق و خو ، افسردگی یا میل جنسی در زنان نگاه کند ، وجود ندارد.” “[این مطالعه] ما را به سوالی سوق می دهد: آیا سویا بر اضطراب و افسردگی تأثیر می گذارد؟” در این مطالعه ، محققان رفتار موش های صحرایی نر و ماده را در دو رژیم غذایی مختلف غنی از سویا با گروه های کنترل رژیم معمولی مقایسه کردند. هر دو رژیم غذایی غنی از سویا حاوی ایزوفلاونهای سویا بودند-ترکیباتی که معمولاً در مکمل های سویا که از نظر مولکولی و ساختاری شبیه استروژن هستند ، یافت می شوند.

اما رژیم غذایی غنی از سویا شامل کربوهیدرات ها ، پروتئین ها و سایر مواد مغذی موجود در سویا و شیر سویا بود. محققان هر موش را در مرکز یک پیچ و خم بلند قرار دادند. دو بازوی پیچ و خم دیواری شده و دو بازو با افت بیش از 1.5 فوت به زمین باز شده بودند. سپس محققان میزان و مدت زمان ورود موش ها به آغوش باز-اقدامی جسورانه که نشان دهنده اضطراب پایین است-را در مقایسه با بازوهای بسته ثبت کردند.

مردان دارای رژیم غذایی غنی از سویا زمان کمتری را در آغوش باز گذراندند و کمتر از مردان کنترل وارد بازوها شدند-در سطوحی که نشان می دهد آنها مضطرب تر بودند. در همین حال ، زنانی که در هر دو رژیم غذایی داغ یا پروستروس بودند ، کمترین اضطراب را داشتند: آنها بیشتر از زنان در حال دوچرخه سواری یا کنترل ، وارد بازو شدند و زمان بیشتری را در آغوش باز سپری کردند.

پتیساول می گوید این یافته منطقی است ، با توجه به این که اکثر حیوانات بیشترین میزان استروژن را در طول پروستروس دارند و تحقیقات قبلی نشان داده است که استروژن اضطراب را کاهش می دهد. با این حال ، محققان دریافتند که رژیم های غنی از سویا اجیلی سطح استروژن را در موش های پروستروس افزایش نمی دهند. محققان حدس می زنند که در عوض ایزوفلاون ها باعث کاهش اضطراب استروژن در موش های صحرایی پروستروس می شوند-فایده ای که در سایر زنان در این مطالعه وجود نداشت.

فروش ویژه سویا درشت مرغوب

فروش ویژه سویا درشت مرغوب مرجع عرضه سویا درشت مرغوب تمام ویژگی های بسیار عالی را برای یک فروش بسیار مناسب و بی نظیر از سویا در نظر گرفته است به همین جهت ارزش اقتصادی بسیار محدود و ناچیز را روی این مدل از سویا قرار داده تا افراد بتوانند انتخاب بسیار مناسب و به جایی را از این مدل سویا داشته باشند فروش ویژه سویای درسته مرغوب با قیمت بسیار مناسب و باورنکردنی در روزهای خاص و متفاوتی از سال انجام می‌شود که افراد می‌توانند با داشتن این مدل از فروش ویژه قیمت بسیار محدودی را برای خرید سویا درشت مرغوب بپردازند.