مرکز خرید سویا خوراکی کیلویی

سویا از جمله مواد خوراکی بسیار خوشمزه است که در سراسر جهان در بین اقشار مختلف دارای محبوبیت می‌باشد. تامین کنندگان این محصول می‌توانند با مراجعه به مرکز خرید ما بهترین سویا خوراکی کیلویی یا بسته بندی شده را به قیمت عالی در میزان دلخواه خریداری کنند. سویا حاوی ارزش غذایی بالایی بوده و می‌توان بعنوان جایگزین گوشت از آن استفاده کرد و غذاهای لذیذی طبخ نموده و نوش جان کرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این ماده خوراکی به ادامه مطلب توجه بفرمائید.

مرکز خرید سویا خوراکی کیلویی

اطلاعاتی درباره انواع سویا خوراکی

اطلاعاتی درباره انواع سویا خوراکی

سویا خوراکی از نظر اندازه دانه، کیفیت تولید و درجه بندی دارای انواع مختلفی می‌باشد که افراد متناسب با نیاز و سلیقه می‌توانند یک یا چند نوع از این ماده خوراکی را تهیه کرده و به شیوه‌های گوناگون از آن استفاده کنند.

در اینجا اطلاعاتی را درباره انواع سویا توضیح خواهیم داد.

بهترین و مرغوب‌ترین نوع سویا خوراکی در میان انواع آن سویا بافت دار است که دانه های درشتی دارد و غنی از پروتئین می‌باشد. وزن این محصول سبک اما میزن کالری آن به نسبت سایر نمونه های سویا بیشتر است به همین جهت قیمت ارزانی که دارد بیشتر مورد توجه و استقبال خریداران عمده قرار دارد.

نوع دیگری از این ماده خوراکی که در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصولات غذایی به صورت عمده و جزیی به فروش می‌رسد سویای‌ بافت دار دانه ریز است که در کشور به روش کاملا ارگانیک تولید می‌شود. قیمت سویای‌ بافت ریز کمی بالا بوده لذا باتوجه به طعم فوق العاده و پروتئین زیادی که در آن نهفته است مشتریان توجه زیادی به قیمت فروش آن نداشته و غالبا به مقدار عمده این فرآورده گیاهی را خریداری می‌کنند.

به طور کلی این ماده خوراکی به میزان انبوه توسط شرکت‌های مختلف در کشور تولید می‌شود و علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی بخشی از این مواد سالانه به خارج از کشور صادر می‌شود و توسعه صادرات این محصول موجب شده تا چرخه تولید سویا در کشور تداوم داشته باشد ایران جزو کشورهای برتر در زمینه تولید انواع سویا خوراکی قرار بگیرد.

تامین کنندگان سویا خوراکی کیلویی

تامین کنندگان سویا خوراکی کیلویی

تامین کنندگان سویا خوراکی در اقصی نقاط کشور جهت خرید سویا ارزان می‌توانند این محصول را از فروشگاه ما که به صورت حضوری و اینترنتی‌ این ماده خوراکی را عرضه می‌کند به صورت کیلویی خریداری کنند.

این مجموعه برای عرضه سویا به قیمت واقعی واسطه را حذف کرده و تنها به شکل مستقیم با متقاضیان و مشتریان خود در ارتباط می‌باشد بنابراین اگر جزو خریداران عمده سویا کیلویی هستید و کیفیت و قیمت برایتان‌ از اهمیت بالایی برخوردار است کافیست از طریق این سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. بازار تولید سویا گوشتی درجه یک
    2. سویا گوشتی + قیمت خرید فروش
    3. لوبیا سفید ارگانیک تازه ریز
    4. صادرات انبوه نخود فلافلی عمده