مرکز سفارش سویا خورشتی

سویا خورشتی علاوه بر طعم خوشمزه، از ارزش غذایی بالایی نیز برخودار است و یک جایگزین عالی برای گوشت در انواع خورشت محسوب می شود. این نوع سویا، دارای بافت درشتی است و‌ با اضافه کردن چاشنی مورد علاقه تان، می توانید آن را طعم دار کرده و از خوردن آن لذت ببرید. شما می توانید این نوع سویا را از فروشگاه های معتبر به صورت حضوری یا آنلاین سفارش دهید.

مرکز سفارش سویا خورشتی

سویا چگونه درست میشود؟

سویا چگونه درست میشود؟ سویا به عنوان یک ماده غذایی سالم، توانسته طرفدار های زیادی را در سراسر دنیا پیدا کند. سویا دارای بافت ریز و درشت می‌باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه غذایی تان، سایز سویا را انتخاب کرده و در تهیه غذاهای مختلف استفاده نمایید. البته طرز تهیه سویا، تاثیر بسیاری در طعم و مزه آن دارد؛ با ما همراه باشید تا طرز تهیه سویا ارگانیک با طعم فوق العاده را به شما آموزش دهیم.

  • ابتدا باید سویا را در آب جوش بریزید تا نرم شود. سپس به آرامی، آب آن را خارج کنید. توجه داشته باشید که لازم نیست سویا را فشار دهید تا کاملا آب آن گرفته شود، زیرا با اینکار تمام طعم و خاصیت سویا از بین می‌رود.
  • در مرحله بعد سراغ طعم دار کردن سویا می رویم. برای اینکار ابتدا روغن را در تابه ریخته و سپس پیاز های خرد شده را اضافه می کنیم. بعد ادویه دلخواه مثل زردچوبه، فلفل، پودر سیر و غیره را بیافزایید.
  • سپس، مقداری رب گوجه به مواد بالا افزوده و در آخر سویا را اضافه می کنیم. تمام مواد را خوب مخلوط کرده و مقداری آب به تابه افزوده و درب آن را می گذاریم. در صورت تمایل می توانید مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید. با همین روش ساده، می توانید یک سویای خوشمزه و خوش عطر در خانه درست کنید.

نرخ عمده سویا خورشتی

نرخ عمده سویا خورشتی همانطور که میدانید قیمت گوشت روزانه در حال افزایش است و‌ همین امر توانایی خرید مردم را کم کرده است. به همین دلیل سویای گوشتی با خواص مشابه گوشت و قیمت ارزان، می تواند یک جایگزین عالی محسوب شود. فروشندگان خرده در سطح شهر که به دنبال این ماده غذایی با قیمت مناسب هستند، می توانند برای کاهش هزینه ها به صورت آنلاین و از طریق مراکز فروش مستقیم این محصول را تهیه نمایند‌.

هم چنین از آنجاییکه کشورهای اروپایی علاقه زیادی به رژیم های گیاهی دارند، صادرات سویای خورشتی یک‌ کسب و کار پررونق به شمار میرود. این سایت سویا خورشتی را با بالاترین کیفیت به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی این محصول خریداری کرده و با قیمت ارزان تر از بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد. خریداران می توانند سفارشات خود را از طریق راه های ارتباطی ثبت کرده و با کم ترین هزینه تحویل بگیرند.